Ik kan je ook niet helpen hello kitty. Ja ik test inderdaad zaterdag maar weer mits het dan niet heeft doorgezet. Het is nog steeds oud bloed. Vorige 2 maanden ook gehad alleen zit nu op dag 40 (of 41??) en wordt dus weer steeds langer. Ik denk dat ik gewoon ongesteld ga worden, maar zo voelt het nog niet. Mag ik tot die tijd hier even van mij afschrijven? Ik hou jullie op de hoogte Sauna kan geen kwaad denk ik hoor! Maar zeker weten doe ik het niet.
Wat een onzekerheid Sw1. Kan me voorstellen dat je nog even wil wachten met opnieuw testen Ik heb vanochtend de vk gebeld 21 augustus intake en 1 september termijn echo
Ja als ik zolang kan wachten tenminste.. Leuk zeg :-D ben benieuwd wat je uitgerekende datum gaat worden bij termijnecho!
Leuk tweety, ook altijd spannend zo'n 1e afspraak weer en benieuwd wat de uitgerekende datum wordt! Een april kindje waarschijnlijk En Sw natuurlijk mag je het van je afschrijven, super irritant die onzekerheid..
Anneke, zoals ik het nu heb berekend ben ik 1 april uitgerekend. Ben benieuwd wat de termijnecho gaat zeggen
1 april, makkelijk te onthouden . Nope en ik had al zo'n lange cyclus. Lig nu ook in bad zielig te wezen haha. Het liefst met een bak ijs en chocolade erbij hihi. Om een beeld te geven van hoelang de cyclus is; mocht ik nu ongesteld worden dan kan ik pas 6 september weer testen. Ik heb gelukkig geen haast en heb een prachtige dochter!
Pff Sw1 dat zijn geen hoop gevende berichten. Dan maar hopen dat je toch stiekem zwanger bent Anneke veel plezier morgen
Sw1, hier lekker van je af schrijven! En heb je je nog aan de bak ijs gewaagd? Tweety, spannend weer de intake en de termijnecho! Anneke, veel plezier in de sauna!! Hier gaat alles z'n gangetje. Vandaag lekker vrij! Ons manneke is super vrolijk maar heeft wel sinds twee dagen verhoging, diarree en eet weinig. Vandaag hebben we de 11 maanden afspraak bij het consultatiebureau en eigenlijk zou hij vandaag zijn prikjes krijgen, maar dat doen we vandaag dus maar even niet.
@SW1: Balen zeg dat je nog niet zeker bent, komt goed meid! @Smitje: Lekker hoor een dagje vrij! Ik moet helaas tot donderdag werken en dan 1 dag vrij en dan weer 2 werken. Moet zeggen dat ik best wel kapot ben haha, ik ga zo alweer boodschappen doen en dan is mn ochtend ook weer om. Mijn nieuwe NOD datum is 26augustus. Ben benieuwd! Drukke maand heb ik in augustus dus dan gaat het lekker snel. Ben blij als het september is, dan kunnen we tenminste weer een beetje relaxen haha.
@Smitje: haha nee geen bak ijs. Ontspannen bad deed me wel goed! Ah zielig. En nee dan zou ik daar geen prikjes bovenop doen inderdaad. @Tweety: ik ga er niet meer vanuit. @Sunrise: fijn dat het een drukke maand is, vind ik ook altijd lekker ivm snelheid haha. Veel plezier aankomende maand! Hier nog steeds oud bloed... letterlijk aan het wachten op mijn menstruatie. Mijn app waar ik eisprong etc zie, die gaat maar tot 40 haha dus kan hem niet eens gebruiken . Zat aan ovu-testen te denken, maar dan ben ik er veel te veel mee bezig en dat werkt ook niet bevorderlijk. Nog iemand in de buurt van haar NOD?
Toch even getest kon het niet laten. Omo wit. Kv 2v5 euro. Het allerlaatste beetje hoop die ik heb is: 17 juli rekbaarslijm en dus misschien eisprong, 2 weken later dan zit ik op aankomende vrijdag pas NOD. Conclusie blijft hetzelfde... afwachten . Ik test zaterdag met vroege test als ik dan nog niet ongesteld ben geworden.
Ben ik alweer... Ik heb rood bloed gezien!!! Eindelijk duidelijkheid! Nog nog goed doorzetten. Nieuwe NOD 7 september.
Hoi, mag ik ook meekletsen? Wij zijn ook net zwanger van onze tweede. ons zoontje is bijna een jaar en als het goed is zijn wij nu 6 weken zwanger. Ik las ergens halverwege dat Tweety ook zwanger is. Gefeliciteerd!! Zijn er nog meer die ik over het hoofd heb gezien? Liefs, Clarieke
Clarieke, welkom en Gefeliciteerd. Ben benieuwd hoe snel je Zwanger was. Sw1, wat ontzettend balen maar wel eindelijk duidelijkheid
Hallo, Welkom clarieke! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Weet je al wanneer je 1e echo hebt? Sw fijn dat je nu duidelijkheid hebt.. Lekker is dat als de tijd snel gaat, dan ben je er toch minder mee bezig, Helaas is de sauna vandaag niet doorgegaan.. Zus was vergeten te reserveren haha.. Hebben er een dag fietsen op de hoge Veluwe van gemaakt, ook super leuk en sportief ook! Nieuwe datum sauna is 26 augustus, hoop ergens stiekem dat ik niet mee kan
Anneke, klinkt als een heerlijk dagje! Wel jammer van de sauna en ik hoop ook dat je hem de volgende keer moet missen . Jaa heb toch nog wel even een baalmomentje gehad toenstraks, maar ach het is niet anders.
Hoi meiden, gezellig dat ik mee mag kletsen. Ik was na 2 maanden al zwanger!! Ik kon het tot nu toe ook niet echt geloven. Maar de misselijkheid begint nu toch echt op te zetten.. Bij de eerste duurde het ong. Een half jaar voordat we zwanger waren.. Op 28 augustus heb ik mijn eerste echo en op 29 augustus eerste afspraak bij de verloskundige.