Dankje Clarieke! Dat is snel, fijn hoor!! Heb ook niks te klagen hoor, bij mijn 1e gelijk eerste maand zwanger .
Welkom nieuwe meiden! Hier de rode duivels weer bijna de deur uit.. Heb er aan het begin van een nieuwe ronde altijd wel weer zin in.. Wij zijn heerlijk in de tuin aan het klussen, dus voorlopig ook nog wel even genoeg afleiding. Ik heb vanmorgen de te kleine kleertjes van mijn zoontje weer opgeruimd. Maat 74 kon ook uit de collectie.. Als ik dan die kleine babykleertjes weer zie begint het wel weer extra te kriebelen.. Hopelijk hebben we allemaal snel weer zo'n klein guppy in onze armen Fijne dag allemaal!
Schattig he! Als ik nu hele kleine kleertjes zie, kan ik me al niet meer voorstellen dat ze dat ook aan heeft gehad! Hebben jullie een ideaal leeftijdsverschil in gedachten? Ik had altijd 2 jaar in gedachten. Toen we besloten ervoor te gaan werd dat dus al 2,5 maar wilde ook niet eerder beginnen. Was er nog niet klaar voor en de vorige keer was het meteen raak dus dacht even rustig aan. Nu is heb ik alleen deze kans op 2,10 maanden leeftijdsverschil en maand later dus al 3 jaar... was best wel schrikken. manlief ziet het positief in, ze kan dan al zoveel meer zelf.
Van de week waren wij even bij de prenatal en als je dan al die kleine maatjes ziet hangen smelt Ik gewoon. Zo schattig. Wij hadden niet een ideale leeftijd. Eerder hebben we wel is tegen elkaar gezegt als Lucas twee wordt laat ik me spiraal verwijderen. Op dat moment was ik er nog niet volledig klaar voor. Lucas is nu net 3 als de kleine komt
Spannend allemaal, ja lief he die kleertjes. Ons zoontje wordt over twee weken 1 jaar! Dus bij ons gaat het wat sneller maar dat leek ons juist heel leuk dat er weinig leeftijdsverschil in zit tussen de eerste en de tweede. Maar dat is denk ik voor iedereen weer persoonlijk anders. Ik zie ook wel in dat het voordelen kan hebben als de oudste iets ouder is.
Ja, mijn zus heeft een kleine van 4 maanden, toen begon het echt weer te kriebelen.. Onze meid is nu 15 maanden,,dus zou ik nu zwanger raken zit er precies 2 jaar tussen. We hopen op maximaal 2,5 jaar..
Zo.. ovulatietesten zijn binnen. Niet zozeer om mijn vruchtbare dag te bepalen, maar wel wanneer eisprong is geweest en ik ongesteld moet worden. Nu elke keer gokken en hopen dat ik al overtijd ben. Fijn weekend alvast! Nog plannen?
Hoop dat je je ei kan vinden zodat je duidelijkheid hebt. Wij gaan morgen naar me zusje en zondag verjaardag van mijn oma
Clarieke, gefeliciteerd! Een leeftijdsverschil van ongeveer twee jaar lijkt ons prima, maar het mag ook iets sneller. Hier een gezellig weekend voor de boeg: vanavond visite van mijn schoonouders, morgen naar een vriendin en zondag een verjaardagsfeestje van de oudste zoon van vrienden van ons. Ik merk nu in de periode voor mijn eisprong dat ik er minder mee bezig ben. Ben ook al een paar dagen het foliumzuur vergeten... Herkenbaar?
Ik hoop hem ook te vinden. Kan niet wachten! Ben heel erg benieuwd naar de streepjes haha. Leuke weekenden! Wij morgen helpen klussen bij vrienden en zondag met zijn tweetjes lunchen . Ik ben er voor mijn ei ook veel minder mee bezig, komt pas echt als ik mag gaan testen of heel veel voel in mijn lichaam. Nu wel mee bezig ivm uitzoeken ovulatietesten, maar ach elke ochtend als ik foliumzuur neem denk ik er ook aan dus...
Klinkt allemaal als gezellige weekenden. Hier ook, morgen jarig en gaan gezellig een dagje naar lineushof. Zondag vier ik mijn verjaardag! Net terug van een avondje winkelen met mijn zus en leuke kleren voor mijn dochter en mijn verjaardag gekocht! Denk dat ik woe mijn ei heb gehad, veel slijm.. Dus woe en gister het gezellig gemaakt.. Eigenlijk wil ik vanavond ook nog, maar manlief heeft vrienden over de vloer... Geniet van jullie weekend!
Weer even een nieuw lijstje maken? Heb zo namelijk geen idee of we binnenkort mee kunnen duimen voor iemand . Zet hem even op datumvolgorde, kijkt net wat makkelijker. NOD: 7 september - SW1
Dankjewel voor de felicitaties! Gister een leuke dag gehad lineushof is wel leuker om ook met oudere kids heen te gaan, mijn zus heeft er 3 van 7,6 en 2,5 dus hannah is door hun wel vermaakt en we hadden super goed weer! Mijn nod is 15 augustus.. Hoe maak je zo'n lijstje met iedereen??
Denk dat zo'n echte NOD lijst te uitgebreid wordt voor hier, ook omdat we verder uit elkaar liggen qua nod. Ik voeg je wel toe.
Hier een lekker rustig weekend, lekker om huis aan het rommelen en vanmiddag evenvisite.. mijn nod is 22 augustus.. dus mijn ei is alweer een beetje in zicht