Wij gaan voor een tweede, wie ook?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pomm, 2 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SW1

SW1 Bekend lid

13 mrt 2014
    696
    0
    16
    NULL
    NULL
    24 tot 48 uur inderdaad. Ja vrijdag en gisterenavond gezellig gemaakt en vanavond ook maar even. Heb wel buikpijn...

zo... ik ben dus weer klaar. Over 2 weken kom ik wel weer met symptomen hihi.
    hoe is het met de rest?

2. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Nee, 24 tot 48 na je LH piek vind de eisprong plaats. In die tijd is de ovulatietest positief. Jouw eisprong is gisteren ergens tussen 11.00 en 21.15 uur geweest, omdat de test van 11.00 uur positief was en die van 21.15 uur negatief.
    Je eitje overleefd tussen de 12 en 24 uur. Daarna sterft het af:

3. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Zwanger worden na de eisprong. Kan dat?

Oh, de link pakte niet. Nog eens.
    Ik heb net weer mijn eerste ovutest gedaan. Uiteraard negatief. Had niet anders verwacht. Maargoed, liever vroeg beginnen dan mijn ei missen

4. SW1

SW1 Bekend lid

13 mrt 2014
    696
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ohhhh... op een ander topic zeggen ze dat ik nog moet klussen... naja hebben het wel gezellig gemaakt en vanavond nog maar voor de zekerheid.

Nou je kan maar op tijd beginnen hoor! is er al wel een lijntje zichtbaar?

5. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Klinkt veelbelovend al die positieve testen.
    Ergens ben ik ook wel geneigd om ze toch te gaan gebruiken..
    Hier nog wat naweeën van ongesteld zijn..

6. SW1

SW1 Bekend lid

13 mrt 2014
    696
    0
    16
    NULL
    NULL
    #466 SW1, 17 aug 2014
    Laatst bewerkt: 17 aug 2014
    Ik vind het heel fijn dat ik nu weet dat mijn eisprongnis geweest dus niet constant hoef te denken van zou het nu zijn, hebben we het wel op het juiste moment gedaan en vooral dat ik nu weet dat ik over 2 weken ongesteld moet worden (of niet :D). Dat wist ik vorige maanden niet omdat het zo wisselend was.

Fijn, bijna er vanaf dus :).

edit: test hartstikke negatief! Heel licht streepje nog maar. Mooi :D

7. Sharlene

Sharlene Actief lid

10 apr 2009
    338
    0
    16
    Bedankt Uil
    SW1 ik hoop het voor je dat het deze ronde gaat lukken.

Bij mij hadden we het op vrijdag gezellig gemaakt en zaterdag op zondag was mijn eiprong en kijk mijn banner nu.

Maar dames een vraagje(ik moet jullie waarschuwen, ik ben van de vraagjes :D)
    Ik heb gisteren de zw test gedaan, maar vandag voelde ik wat krampjes en als ik me onverwachts op moet staan of om moet draaien op bed dan voel ik een gemeene steek in mijn onderbuik aan de linkerkant of aan de rechterkant. Iemand enige iedee wat dat zou zijn?

8. SW1

SW1 Bekend lid

13 mrt 2014
    696
    0
    16
    NULL
    NULL
    Thanks! Hoop ik ook.

Ik heb weleens vaker gehoord dat dat voor kan komen. Ook als symptoom van dames die later zwanger bleken te zijn, maar zeker weten doe ik het niet. Nu nog last van?

9. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    @SW1: gisteren een licht lijntje op mijn ovulatietest. Vandaag weer bijna niet zichtbaar. Maar dat had ik bij de eerste ook elke keer, en vorige maand ook. Dus daar wordt ik niet ongerust van.

@Sharlene: Ik had ook wat ongi achtige krampen toen ik zwanger was. Je banden gaan groeien, dus ik denk dat je dat voelt. Dat kunnen die steken ook zijn. Zou me niet al te veel druk maken.

10. uil85

uil85 Actief lid

19 feb 2013
    320
    12
    18
    Dat denk ik ook Sharlene, vast gewoon je oprekkende banden..

Hier nog altijd geen symptomen.. Maar kan nog komen..:)

11. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    Hier sinds vanmorgen kramp en lage rugpijn. Hopelijk betekend dit dat ik m'n menstruatie krijg!

12. SW1

SW1 Bekend lid

13 mrt 2014
    696
    0
    16
    NULL
    NULL
    Okee spannend dan! Maar je echte piek is wel goed zichtbaar of is een kleine afwijking al je piek?

13. SW1

SW1 Bekend lid

13 mrt 2014
    696
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ tweety
    Hoe gaat het nu met je?

14. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Oeh! Spannend Uil. Nog 3 dagen tot testen. Nog geen drang om te testen?

15. Lauren84

Lauren84 Actief lid

29 nov 2011
    455
    0
    0
    NULL
    NULL
    #475 Lauren84, 19 aug 2014
    Laatst bewerkt: 19 aug 2014
    Zo, er is flink gekletst!

@Tweety, wat ontzettend verdrietig meid...ik vind het echt knap hoe jullie ermee omgaan...en alvast heel veel succes voor se volgende ronde! Ik duim mee voor jullie!

@Kleinmonster, dan hoop ik dat de ongi nu doorzet, zou fijn zijn!

@Sharlene, gefeliciteerd!! Ik had die steken ook tijdens mijn zwangerschap...vk zei toen ook oprekken vd banden.

En voor de rest van de dames die ah wachten zijn of een nieuwe ronde ingaan, heel veel succes!

Hier toch ook wel een klein beetje spannend nu. Als ik morgen nog niet ongesteld ben geworden, betekend dat dat we iig een kans hebben gehad deze 1e ronde! Maar waar m'n ei dan tussen 6-17 augustus ongeveer is geweest, weet ik niet. Dus het blijft nog ff spannend!

16. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Spannend Lauren. Ik hoop het voor je. Heb je al symptomen? Heb ik ff gemist denk Ik.

Hier gaat het goed. Gister echo gehad en alles is weg. Baarmoeder is helemaal schoon.
    Vk gaf het advies om 1 menstruatie af te wachten. Na verder op Internet te lezen blijken de adviezen verschillend te zijn. Nu besloten er niet bewust voor te gaan maar het ook niet bewust voorkomen. We Zien wel hoe het gaat lopen

17. uil85

uil85 Actief lid

19 feb 2013
    320
    12
    18
    @Tweety, gelukkig dat alles weer schoon is.. Kunnen jullie tenminste ook weer verder. Ik heb ook wel eens gelezen dat je na een mk extra vruchtbaar bent.. Ik zou het ook niet voorkomen denk ik..

@Lauren, al symptomen? Spannend..

Ik ga proberen niet voor mn NOD te testen. Heb ook expres geen testen in huis. Ik heb ook nog geen symptomen.. Maar weet eigenlijk ook niet meer vanaf wanneer ik bij mn zoontje symptomen had.. Nog een paar dagen geduld..

18. Sharlene

Sharlene Actief lid

10 apr 2009
    338
    0
    16
    Dames heel erg bedankt voor jullie reacties. Heeft me wel een beetje opgelucht. Ik had toch voor de zekerheid een CB test met indicator gisteren gedaan en ja nog steeds zw en 2-3 weken zw. :D
    Ik kon de verleiding niet weerstaan.

Ik heb wel nog steeds af en toe krampjes en steken maar ik probeer het rustig te houden.

19. uil85

uil85 Actief lid

19 feb 2013
    320
    12
    18
    @ Sharlene, geeft toch niks als je af en toe nog even een testje doet. Als je dat fijn vindt, moet je dat gewoon lekker doen. Duurt ook best lang tot aan die eerste echo.. Weet je al wanneer je die hebt? Misschien heb ik er wel over heen gelezen hoor..

@ Hier.. had me nog zo voorgenomen mezelf niet gek te maken.. Maar, ja hoor.. Het is weer bijna NOD en ik denk toch wel weer het eea te voelen.
    Wat me vandaag echt opvalt is dat ik heel snel weer trek heb, dat mn maag ook echt gaat borrelen en ik ook zo'n flauw gevoel in mn maag heb. Terwijl ik normaal eet.. hmmm;)
    Ik ben ook behoorlijk moe op het moment, maar dat was ik vorige maand ook..
    Zit lekker in dubio of ik een test zal gaan halen, eigenlijk is mn principe niet te testen voor NOD.. Maaaarrrrr....pfff:$

20. SW1

SW1 Bekend lid

13 mrt 2014
    696
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vervelend he dat lichaam van je ;).

Ik zou nog 2 daagjes wachten. Dat is wat je zelf ook wilt tenslotte en je hebt al zolang gewacht dan kunnen die 2 daagjes ook nog wel ;) :)

Misschien niet wat je wil horen maar ondanks dat we allemaal nieuwsgierig zijn zeg ik toch wachten hehe. Oja zeker omdat je er nog geen heb liggen.

Succes :-D

Deel Deze Pagina