Ja, ik heb ook maar besloten te wachten.. Heb er ook niks aan om al te testen.. Zonde van het geld..En jezelf zwanger testen kan toch niet.. Dus testen kan beter na NOD.. Je hebt gelijk, die twee daagjes maken nu ook niet meer uit..
Knap hoor! Maar niet langer dan 2 daagjes he, wij zijn ook nieuwsgierig haha . Vind het een goede zin van je: 'je kunt jezelf niet zwanger testen'. Ga ik voor volgende week onthouden :-D.
Nee, zeker wacht ik niet langer dan 2 dagen.. Dat is al lang genoeg.. Morgen lange dag werken, dus dat scheelt.. Hoe is het verder met iedereen?
Beetje rustig hier he.. Hier op het wachtbankje. Aan het piekeren voor volgende week. Op zaterdag groot feestje terwijl mijn nod zondag of maandag is. Testen op zaterdag wil ik liever niet want uitslag betekent toch "niet drinken". Zwanger; spreekt voor zich en negatief; dan weet ik nog niks (bij dochter ook pas week na nod positief getest). Maar ga wel balen als ik niet drink en vervolgens ongesteld wordt.
Spannend spannend allemaal!! Heb niet alles kunnen bijlezen en typ nu ff snel op m'n telefoon. Ik ga iig zeker niet voor zaterdag testen, ook ivm onregelmatige cyclus. Heb niet eens meer een fatsoenlijke test in huis kwam ik achter. Alleen nog eentje die over de datum is van vorige zwangerschap...we zullen zien!
Ok, ik weet t niet meer hoor...heb al 2 dagen borsten die enorm gespannen zijn en veel voller en anders aanvoelen dan normaal en vanmorgen zowaar misselijk...precies de symptomen waardoor ik vorige keer ook al voor het testen wist dat ik zwanger was. En nu vanmiddag eerst wat roze aan toiletpapier en later ook wat bloedverlies. Sta er deze 1e ronde echt nog wel nuchter in, dus denk niet dat ik daarom denk dat ik vanalles voel...maarja zullen er dus maar vanuit gaan dat ongi doorzet...
Hier is de rode vlag weer uit.. Jammer hoor..:x Op naar de 4e ronde... @Lauren bij jou ook al doorgezet? Of is er nog hoop? @SW ja, dat is lastig van dat feestje.. Ik zou denk ik gewoon 1 glaasje wijn o.i.d. drinken.. Voor de rest ben ik wel vrij voorzichtig tussen ei en NOD.. Nou, ik ga van het weekend maar wel even genieten van een paar wijntjes..
Ah! Balen Uil. Succes in de volgende ronde. @ Lauren, het klinkt hoopgevend. Ben benieuwd. Beetje bloed hoeft niet perse een ongi te betekenen. Heeft het al meer doorgezet? Hier nog geen ei te bekennen. Streep wiebelt tussen heel minimaal, tot ietsje donkerder. Maar niet oplopend (zoals eerder gezegd had ik dat 4 jaar geleden ook niet). Voorlopig verwacht ik hem niet. Volgens de app aankomende zaterdag. We zullen zien.
Ahh balen Uil!! Emmie vreselijk dat gewiebel van je streep! Hopen dat het gauw duidelijk wordt en anders maar uitgaan van de app?? Misschien komt er nog een knaller? Lauren, ben benieuwd! Je weet het gewoon niet vooraf. Klinkt wel goed! @ hier Wachten is moeilijk. Gaat deze maand beter dan vorige maand qua vanalles denken te voelen. Met nadruk op denken. Kan het nu makkelijker negeren. Constateren doe ik nog wel
Voor de meiden die hun ei voelen hoe lang voel je die? Ben niet orgie geworden en nou vroeg een vriendin of het niet m'n ei was waar ik die kramp van had
Hallo allemaal, Balen uil ongesteld.. op naar de volgende ronde.. Emmie al wat meer duidelijkheid? Lauren hoe is het bij jou.. al doorgezet? Nog een week sw.. dan kun je weer gaan testen. Hier gaat het nu goed.. Vorige maand was ik er teveel mee bezig merkte ik.. vandaar ook nu even wat rustiger vanuit mijn kant. Gebruik nog steeds geen testen, maar verwacht volgende week ergens mijn ei.. dus dat wordt een gezellige week..NOD is rond 10 september.. Hoop iig minder klachten te hebben dan bij vorige ongi.. Verder hier 3 neefjes over de vloer, dus een gezellige boel met 4 kids. Straks even naar de kermis(als het weer het toelaat)
Ik voel meestal een stekend gevoel. Deze houdt dan (bij mij) max 10 minuten aan. @ Anneke, nee hier ziet het er nog niet naar uit dat er iets aankomt. Vorige ronde had ik zo'n 4 dagen ervoor een licht stekend gevoel aan beide kanten bij mijn eierstokken en tijdens mijn eisprong een flinke steek die zo'n 10 minuten aanhield. Maar was mijn eerste ronde, dus ik weet niet of ik het nu weer ga krijgen (al had ik het bij de rondes voor mijn zoontje ook). De testen zijn nog steeds heel vaag. Vanmiddag moet ik een uurtje eerder testen, omdat we op visite gaan. Dus ben benieuwd. De app zegt morgen mijn ei, maar niks wijst daar nog op. Ik ga wel uit van een langere cyclus. Als mijn ei maar voor vrijdag geweest is. Dan gaan we op vakantie (met mijn schoonouders en schoonzus in 1 appartement) dus klussen zal er dan niet meer inzitten. @ Lauren, ik ben ook wel benieuwd hoe het bij jou is.
@Anneke, altijd even een baalmomentje als het duidelijk is dat je weer door bent naar de volgende ronde.. Maar goed, moeten wel positief blijven natuurlijk.. Dus hop, nieuwe ronde nieuwe kansen.. Ik merk ook wel dat ik er eigenlijk veel te veel mee bezig ben. Hoewel ik er niet echt in geloof dat dit het zwanger worden ook beinvloedt, denk ik toch dat het beter zou zijn om er wat minder mee bezig te zijn. Ik denk dat ik komende ronde ook gewoon geen ovu;s ga gebruiken. Ik heb altijd een regelmatige cyclus van 27 a 28 dagen en mijn ei rond dag 14, dus wat dat betreft is het ook niet zo nodig. Maar ik vind dat wel erg moeilijk
Uil, die testen zijn toch een soort vastigheid he om de rest te beperken qua mee bezig zijn. Met een regelmatige cyclus niet echt nodig natuurlijk. Emmie, hoop dat je ei snel komt! Kleinmonster, durf het niet te zeggen. Voel heel vaak heel veel helaas. Anneke, gezellige boel! en beetje afstand is soms wel fijn he. Ik inderdaad volgende week of maandag daarna testen! Ben benieuwd!