Ik heb een miskraam gehad. Morgen weer een echo om te kijken of alles al schoon is vanbinnen. Heel heftig en verdrietig allemaal.
Sw1, wat een rot bericht meid. Hoe voel je je. Hoop dat je niet al te veel pijn hebt gehad. Was als schoon op de echo Knuffel voor jou
Bedankt allemaal! Ik heb 1 dag heeeel veeeel buikkrampen en pijn gehad en nu is dat al heel veel minder. Vanmorgen echo gehad en alles is schoon gelukkig!! Emotioneel heel zwaar nog maar merk dat dat met de dag minder wordt. Scheelt ook dat er een prachtig meisje naast me zit. Tweety, moest meteen aan jou denken omdat jij de enige bent op dit forum die dit ook pas geleden had. Hoe gaat het met jou?
Hoi dames, Ben ik weer. Ik ben sinds zaterdag alweer terug van vakantie, maar voelde me het hele weekend niet lekker en daarna is het er nog niet van gekomen om even een bericht achter te laten. Vakantie was in ieder geval heerlijk. Zo jammer dat we weer naar huis moesten. Maar deze week nog lekker thuis vakantie en wat boffen we met het weer!! @SW1: Wat verschrikkelijk meid! Heel veel sterkte @Annelie: Welkom en wat leuk, zo snel een tweede. Succes! @Uil: jouw NOD is morgen. Hoe gaat het? Al kwaaltjes? @Smitje: Balen zeg. Op naar de volgende ronde Hier: Vandaag eerste ovutest, negatief. Wel al wat vruchtbaar slijm, maar dat had ik de afgelopen keren ook bijna een week van te voren. Ik verwacht mijn ei pas begin volgende week eigenlijk.
SW wat een verdrietig nieuws.. Veel sterkte de komende tijd! Emmie fijn dat je een goede vakantie hebt gehad.. Je boft deze week nog met het lekkere weer hier in Nederland, lekker nagenieten dus.. Hier deze ronde toch nog zonder ovulatietesten.. Als het nu niet raak is ga ik ze wel bestellen.. Vandaag een dagje sauna gedaan, heerlijk
Sw1, wat balen dat je er zoveel last van hebt (gehad) Gelukkig dat wel alles weg is dat bespaart hoop narigheid. Hoe gaat het met je man/vriend? Denk aan jezelf en doe rustig aan ik dacht na 1,5 week wel weer te kunnen gaan sporten merkte toen wel dat er toch wel wat in me lichaam was gebeurd met mij gaat het goed. Verwacht eind deze week me ei dus wij hebben het al weer super gezellig😉
Hallo meiden, Ik wil me ook graag aanmelden. Ik zal mezelf even voorstellen: Ik ben Monique, 32 jaar oud en woon samen met mijn vriend (verloofde) en mijn dochter Allyssa van bijna 2 jaar. Allyssa wordt vrijdag alweer 2 jaar. Dit is de eerste maand na het stoppen van de pil. Afgelopen zaterdag getest maar deze was negatief. Tot op heden nog steeds niet ongi geworden. Ik ga vrijdag pas weer testen. Groetjes
Ik ben gisteren ongesteld geworden dus we beginnen vanaf nu aan ronde 1(NOD 23 oktober). Pff vind het wel spannend hoor...ik ben degene die nog wat twijfelt, man ziet het helemaal zitten. Maar he, aan de andere kant. Nu beginnen of in december..die 2 maanden maken dan ook niet meer uit eigenlijk.
Welkom monique! Spannend en hopelijk heb je snel een positieve test in handen.. Balen annelie. Op naar de volgende ronde! Waarom twijfel je nog? Hier op het wachtbankje.. nog ongeveer 1,5 week.. Verloor net echt een heel lange sliert gelige slijm (sorry voor de details ). Wat zou dat kunnen zijn?
Mijn zoontje is bijna 6 maanden dus natuurlijk nog wel heel jong. Hij slaapt gelukkig wel door en is -dankzij medicijnen- een hele makkelijke baby maar hij vraagt wel heel veel aandacht. Ik wil hem ook alle aandacht geven die hij verdient..Ik zie gewoon het plaatje nog niet helemaal voor me met twee kindjes, ook omdat ik zelf geen broers en zussen heb misschien? Ik kan zo twijfelen aan mezelf dan. Of ik de zorg voor 2 kleine kindjes wel aan kan. Onze eerste slaapt gelukkig al maanden door dus dat scheelt een heleboel. En we hebben een nieuwe auto nodig als er een tweede komt Aan de andere kant weet je niet hoelang het duurt. Kan nog maanden duren en het is leuk als ze samen opgroeien en samen kunnen spelen en van elkaar kunnen leren. En nu ben ik nog thuis dus ik heb in principe alle tijd van de wereld. man ziet het he-le-maal zitten natuurlijk, maarja...die is de hele week aan het werk Maar ik denk vooral mn eigen twijfel aan mezelf en misschien de reacties van de buitenwereld. Was deze week 3 dagen te laat met menstruatie en ik betrapte mezelf erop dat ik toch wel een beetje teleurgesteld was dat ik ongesteld was geworden. Was al aan het kijken naar een eventuele verloskundige praktijk hier in de buurt Spannend!Wachtbankje duurt altijd lang terwijl het eigenlijk 'maar' 1,5 week is..slijm kan van alles betekenen. Dat zou best eens positief kunnen zijn!
Ja, als het meteen raak is zitten de kindjes idd dicht op elkaar.. Denk dat het allebei voor en nadelen heeft en dat je vooral moet doen wat goed voelt! Ik vind het ook spannend straks hoor een 2e.. Hannah is echt een makkelijk kind en ze gaat overal mee heen.. Hoe gaat dat straks met een 2e.. Anderzijds denk ik ook wel dat je er vanzelf in groeit.. Haha, ja 1,5 week is idd niet lang, maar voor mijn gevoel duurt duren deze dagen langer dan de andere 2,5 -3 weken haha. Wil ook niet teveel op symptomen letten, maar het slijm valt me deze keer op.. andere keren niet gehad..
Hoi dames, Ik wil me hier ook graag aansluiten. Zojuist besloten om ook voor de tweede te gaan. Onze zoon is nu 16 maanden en we gaan er deze keer hopelijk wat relaxten in nu we er al een hebben rondrennen. Op dit moment nog aan de pil dus even de strip afmaken en dan gaan we er weer voor!
Het is rustig hier. Zelf ben ik ook niet veel online geweest. Genoeg te doen gehad. Hoe gaat het met alle dames hier? SW1, hoe gaat het nu met je? Welkom trouwens voor Nicci en Monique. Hier vandaag een positieve ovulatietest. Netjes optijd. Geloof dat ik nu wel kan zeggen dat ik gewoon een regelmatige cyclus heb. Had ik echt niet verwacht. In een ver verleden ging ik aan de pil omdat mijn menstruatie makkelijk een paar maanden weg bleef. Toen ik 4 jaar geleden stopte met de pil om zwanger te worden, ging het ook van 30 naar 60 dagen, en alles er tussen in. Dus blij verrast. En nu hopen dat mijn lichaam geen geintjes gaat uithalen en heel de boel overhoop gaat gooien. In ieder geval verwacht ik morgen mijn ei. Gisteren en vandaag gezellig gemaakt. Morgen zal dat niet lukken omdat we dan bij vrienden zijn en pas laat thuis zullen komen.
Hier was t voor de pil ook altijd zo. Na het stoppen ook een paar maanden regelmatig. Maar de maand waarin ik zwanger werd was mijn cyclus ineens weer veel langer. Het scheelde 1,5 week ineens. Ben benieuwd wat hij nu doet.
Kijk Emmie, fijn dat je nu precies weet wanneer je ei is geweest. Hopelijk blijft je cyclus netjes! Welkom Nicci.. Leuk bij jou zoontje is ongeveer net zo oud als mijn dochter! Ben benieuwd wat mijn cyclus deze keer doet.. Tot nu toe iedere keer kort geweest (26-26-24), hoop dat deze regelmaat blijft. Ik mag van mezelf vandaag over een week testen.. Ik zet NOD op 2 oktober, uitgaande van 26 dagen
Hier ook voor een 2 kindje. We hebben al een dochtertje van 2 jaar. Ben sinds juni al gestopt met de pil voor het ontpillen. Vanaf mijn volgende cyclus gaan we voor het echte! Spannend weer allemaal hoor!