Wij gaan voor een tweede, wie ook?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pomm, 2 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Ik werk als begeleider van verst. gehandicapten op een woongroep. Ga in september weer naar school naast m'n werk, dus gaat nog pittig worden ;)

Mijn vent is de oudste.. :D is 43.. Wij zijn anderhalf jaar samen en hij is dus ook niet de vader van m'n dochter. Hijzelf heeft nog geen kinderen, dus de stress of het überhaupt wel kan is helaas ook weer terug... ;)

2. SW1

SW1 Bekend lid

13 mrt 2014
    696
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sunrise, met die tijden op zaterdag werken is wel goed te doen! Fijn!

Zijn er al aan het testen hier? Ik nog heel lang wachten :( hihi achja, hoort erbij.

3. SW1

SW1 Bekend lid

13 mrt 2014
    696
    0
    16
    NULL
    NULL
    Marr, ja die stress heb je dan weer he jeetje... maar je moet natuurlijk van het positieve uit gaan :)

4. uil85

uil85 Actief lid

19 feb 2013
    320
    12
    18
    Wat een gezelligheid hier..
    Ik heb even niet zo heel veel tijd om te reageren, ziek mannetje van 8 maanden hier.. Niks aan, al sinds vrijdag ziek en het knapt maar niet op. Morgen maar even langs de ha..

Ik werk 18,5 uur in de kinderopvang.. Op maandag en donderdag werk ik. De rest van de week lekker thuis met mn zoontje.

O ja, wij zijn ruim twee jaar getrouwd en mijn man is 31..:)

5. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Idd ook weer spannend... van het positieve uitgaan Marr!

Hier 31 jaar en vriend 38 (bijna 39). We zijn niet getrouwd maar dit ligt wel in onze planning, dit omdat het alles zoveel makkelijker maakt dus niet met een groot feest ofzo. Dit jaar zijn we alweer 14 jaar samen!

Mijn vierde werkdag zit erop, morgen nog een te gaan. Zit al de hele tijd tussen de test topics te spieken wat voor testjes ze hebben op hoeveel dagen na de eisprong.:)

6. sunrise19

sunrise19 Lid

13 jun 2012
    68
    0
    6
    utrecht
    Ja die weekenden echt fijn zo haha!
    Ach zielig altijd een ziek kleintje, hier ook een die voor het eerst in 2 jaar snot verkouden is. Maar bij die hele kleintjes is het helemaal eng vind ik haha.

@ marr komt allemaal wel goed!

Mijn nod ook pas 29 juli. Dus ik heb ook een lang wacht bankje haha.

@pomm welk topic is dat?

7. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    We zitten wel veel in het zelfde werkveld hè.. Hahaha

Ik heb vandaag de hele dag al buikpijn en net ook weer wat bloed, dus hoop dat t dan nu echt dag 1 is en dit niet door blijft drammen de komende tijd.. Heb vanmiddag ter afleiding maar een hele doos loom bands gekocht hahaha... Spanning van me af loomen.. ;) mss morgen toch maar ovu testjes halen... Zucht...

8. sunrise19

sunrise19 Lid

13 jun 2012
    68
    0
    6
    utrecht
    Haha, kan je niet beter gaan haken? :p Alvast dekentjes haken enzo :p

Is hetzelfde principe hahaha.

Ik zit ook aan ovu testjes te denken, gewoon kijken of ik echt een cyclus van 28 dagen heb. Voorheen was ik echt altijd precies gelijk.

Volgens m'n app moet ik 10 juli starten met mn ovulatie gebeuren.

Wie heeft ook P tracker?

9. Smitje

Smitje Bekend lid

30 okt 2012
    512
    41
    28
    Vrouw
    Pomm, spannend!! Wanneer wil je gaan testen?

Uil, gaat het al beter met je mannetje? Hopelijk knapt hij snel op!!

Hier hebben we drukke dagen gehad, vandaar dat ik geen tijd heb gehad om te reageren. Gisteren een lange dag gewerkt, maar vandaag weer lekker vrij met ons manneke.
    Ik begeleid met mensen met een austime spectrum stoornis. En ik zal me zo ook even op het lijstje zetten, inclusief leeftijd ...32 jaar bijna 33...:D

Sunrise, ik heb ook de P tracker. De vorige gaf het naarmate ik meer data invulde, steeds beter mijn vruchtbare dagen aan. Ik vind het wel een handige app.

10. Smitje

Smitje Bekend lid

30 okt 2012
    512
    41
    28
    Vrouw
    NOD- Lijst.

Pomm, 31 jaar. (oefenronde), tweede kindje. NOD 11 juli.
    tweety, 29 jaar, tweede kindje NOD???
    Sunrise19 25jaar, 2de ronde, tweede kindje, NOD ???
    Smitje, 32 jaar, 1e ronde, NOD 23 juli
    Uil85,29 jaar, 2e ronde, nod is 27 juli
    Anneke85,29, 1e ronde, 2e kindje NOD??
    SW1, 25 jaar, tweede kindje, NOD 28 juli (uitgaande van laatste cyclus)

11. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Goeiemorgen allemaal,

Idd leuk om te lezen dat de meeste in het welzijns/zorgwerk zitten..
    Spannend met jullie ovutesten, hopelijk wat meer inzicht... Ik wacht geduldig op mijn menstruatie.. Gelukkig niet meer zoveel last van dat ontpillen, iig niet meer misselijk en knallende koppijn ook weg.
    Nooit leuk als de kids ziek zijn.. Hier mijn dochter ook niet fit, snotverkouden.. Eten ook slecht, terwijl het altijd echt een goede eter is.. Naja, gaat wel weer over!

Eigenlijk een ochtendje tennissen, maar helaas regent het.
    Zo eerst mijn dochter naar kdv brengen, die heeft heerlijk uitgeslapen tot 8.30 uur, daarna maar een ochtendje voor mezelf en vanmiddag werken!

Fijne dag

12. SW1

SW1 Bekend lid

13 mrt 2014
    696
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Wat een gezelligheid hier! Hier ook lekker een dagje thuis. Qua weer een ideaal 'ik doe rustig aan' dagje.

Een ziek kindje is nooit leuk. Mijn dochtertje is gelukkig weer helemaal opgeknapt.

We zijn wel mooi verdeeld over de maand qua testen haha. Vorige maand ging het met mij slecht. Was constant met 'zwanger worden' bezig. Deze maand gaat een stuk beter. Klussen wanneer we willen, ook al let ik wel een beetje op de vruchtbare dagen. Maar dat is eigenlijk niet mogelijk ivm onrechtmatige cyclus.

Wat is een p-tracker??

Fijne dag allemaal!

13. sunrise19

sunrise19 Lid

13 jun 2012
    68
    0
    6
    utrecht
    Dat is een app voor op je telefoon die bijhoud wanneer je ovulatie is.
    Denk alleen niet dat het werkt als je heel onregelmatig bent.

Ah lekker hoor een ochtendje of dagje vrij.
    Ik mag zaterdag pas weer werken haha, dus mag lekker even genieten deze laatste week. Dan moet ik eerst 2 dagen werken dan 2 vrij dan 7 dagen, dan 1 vrij dan 8 dagen dan 1 vrij en dan weer 2 haha.

"klussen" (vreselijk woord) jullie ook echt op bepaalde dagen dan?
    Wij gewoon elke dag, behalve als ik m'n menstruatie heb.

Soms eens een dagje niet, maar dit is al zo vanaf dat ik m'n man leerde kennen :$:D

Ligt denk ik ook aan onze leeftijd haha (of we zijn gewoon een beetje gek haha!)

Lekker al die verkouden en zieke kleintjes.. Ik word er altijd zenuwachtig van haha.

14. SW1

SW1 Bekend lid

13 mrt 2014
    696
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lekker rooster!

Okee nee dat werkt niet echt. Ik heb wel een app en ik gebruik dan gewoon langste cyclus. Maar hou deze maand niets meer exact bij.

Vreselijk woord he, maar wil het netjes houden haha. Elke dag was hier alleen in het begin van onze relatie hoor ;) maar wel makkelijk als je dat vol kan houden. Hier nu ook regelmatig hoor.

Ik ga er een uit bed halen en wat doen... anders kom ik niet meer van de bank af vandaag ;).

15. sunrise19

sunrise19 Lid

13 jun 2012
    68
    0
    6
    utrecht
    Haha ach misschien scheelt het dat wij net 3 jaar samen zijn?
    Ik was 6maanden in deze relatie toen ik gepland zwanger was haha.

Heel cliché gezegd misschien maar wij wisten beide dat wij de ware voor elkaar waren haha ;)

Ik moet nog boodschappen doen enzo, echt geen zin in...
    Ik moet er zo ook een uit bed halen, maar heb al een paar keer gekeken en ligt nog heerlijk in dromenland haha.

16. uil85

uil85 Actief lid

19 feb 2013
    320
    12
    18
    Hier is mn mannetje nog steeds ziek. Gelukkig geen koorts meer, maar wel hoesten en verkouden. Vanmiddag even bij de ha geweest, maar gelukkig heeft hij geen luchtweginfectie (had hij in februari) en was het gewoon een virus. Dus uitzieken maar.. Ik hoop dat hij donderdag weer beter is, want dan moet ik weer werken..

Verder proberen wij in mijn vruchtbare week om de dag te klussen. Ik vind het alleen nog wel eens lastig om te bepalen wanneer dat nou precies is.. Want als je het mij vraagt begin ik nu al vruchtbaar slijm te krijgen, maar het is nog maar dag 11 vandaag van mn 29-daagse cyclus.. Is wel vroeg toch? Nou ja, we klussen gewoon wat en we zien het wel..

Doen jullie ook met ovulatietesten en temperaturen? Ik doe dat allemaal nog niet, maar ben even benieuwd of jullie wel testen gebruiken om eisprong te vinden..

Wat een regen vandaag he..:( Echt zo'n hang-dag met ziek kind en regenachtig weer...
    Gaan jullie vanavond nog 4 handen op 1 buik kijken? Ik wel, en ik verheug me er nu al op...:)

17. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Dames, even ego.. Heb half teruggelezen, maar niet goed, want ben zenuwachtig, dus lees terug als ik alles weer snap hahaha.. Ik heb dus vanmiddag clear blue ovu testjes gekocht. En net uiteraard even gezellig met een nieuwsgierige dochter op de wc gezeten...
    Ik had dus gelijk een smiley... Maar... Dus ook gister die bloeding..... Dussss... Iemand enig idee of dat samen kan lopen? Of toeval is? Of op elkaar werkt? Of??? Moet ik nou m'n man vroeg naar bed sturen of niet?! ;)

18. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    even snel via de foon. Vanavond vroeg de koffer in!!!

19. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    LOL! Dank je... :p

20. SW1

SW1 Bekend lid

13 mrt 2014
    696
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gelukkig "alleen" een virusje. Mijn dochter had wel een luchtweginfectie brr.

Uil, Ik doe niet aan temperaturen of ovu-testen. Wel aan gedacht, maar moest het echt los laten! Haha.. en slecht weer ja!

Marr, geen idee maar je hebt inmiddels al antwoord gekregen ;). Succes en veel plezier dan maar haha.

Sunrise, fijn dat jullie al snel zo zeker van elkaar waren/zijn!

Ik heb nu heel veel steekjes aan zijkanten van mijn baarmoeder. Lijkt een eisprong te zijn???? Vorige 2 maanden ook gehad alleen toen ging ik van een kortere cyclus uit dus zag het niet als eisprong. Klopt dit??

Deel Deze Pagina