Wij gaan voor een tweede, wie ook?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pomm, 2 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Sunrise. Handig zo'n app. Ik heb ook zo'n soort app. En ehh.. elke dag seks? Nee, hier niet. Wij vrijen regelmatig. Denk niet dat het aan de leeftijd ligt hoor, het is toch maar net waar de behoefte ligt?
    Elke dag seks rond de eisprong hier sowieso niet, dan om de dag. Beter voor het zaad ;).

Marr. Hup 't bed in! Positief is positief. Of hij reageert op een zwangerschap?

SW. Ik denk dat het goed kan, de ''pijntjes'' kan je rondom je eisprong voelen, het hoeft niet altijd op de dag zelf te zijn.

Hier geen enkel teken van een zwangerschap. Ik ga er helemaal vanuit dat ik ongesteld ga worden en dat we onze eerste echte ronde in gaan. Ik heb testen gehaald bij de action net na mijn werk. Zwangerschapstesten 2 voor 1.50 en ovulatietesten 5 voor 2.50. Goedkoop he? Hopelijk werken ze ook.
    Ik ga sowieso donderdag een testje doen. Gewoon voor de fun. Vrijdag moet ik ongesteld worden dus er moet dan wel iets van een streepje te zien zijn als ik wel zwanger ben maar vooralsnog ga ik daar niet van uit.
    Bij de zwangerschap van mijn zoontje waren mijn kwaaltjes duidelijk aanwezig. Daar vergelijk ik het nu een beetje mee.

2. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Hahaha... Heb jullie advies opgevolgd hoor ;)

Pomm; vast geen zws.. Spiraal is er net een week uit, dus lijkt me wat stug... Maar vind ineens een positieve ovulatietest nog steeds raar en bijzonder... Ik ga voor jou toch duimen hoor! Hopelijk toch een verrassing voor jullie... :)

SW1; zou heel goed kunnen hoor... Chopchop aan t werk..! ;)

3. sunrise19

sunrise19 Lid

13 jun 2012
    68
    0
    6
    utrecht
    @Marr: Het is wel mogelijk hoor haha, dus ik ga keihard voor je duimen!!!! :D:D:D

Ik begin volgens de app morgen aan dat ovulatie gebeuren haha.
    Ben benieuwd :D

Dat het maar een vruchtbare maand mag zijn :D

4. SW1

SW1 Bekend lid

13 mrt 2014
    696
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ Pomm, ben benieuwd naar het resultaat morgen! Wel heel goedkoop dus zou ideaal zijn als ze goed werken. Laat je morgen iets weten?

@Marr, ik heb het advies ook maar opgevolgd haha maar ik ga toch nog even van die 40 dagen uit dus aankomende week ook nog aan de bak (niet zo erg hoor :)).
    Wel heel raar zo'n positieve ovulatietest, we duimen voor je!!

@Sunrise, laten we gewoon met zijn allen tegelijk zwanger worden :) zou leuk zijn! Succes!

5. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Dat is idd erg goedkoop vd action, hopelijk werken ze goed!
    Hier ook niet iedere dag hoor, gewoon wanneer we zin hebben..
    Zou ergens blij zijn als ik ongi word, dan weet ik tenminste hoe mijn cyclus loopt.. Kan wel testen gaan doen, maar ja, dan moet ik geloof ik iedere dag gaan testen (of zou ik iets kunnen berekenen vanaf moment dat ik gestopt ben met de pil/of die ontrekkingsbloeding heb gehad?)

Succes met testen en wachten!

6. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Sunrise, ik heb de app nu ook een volgend die app zou ik vandaag me ei hebben. Alleen heb ik het idee dat die gister al geweest is. Erg beroerd geweest gister en enorm veel slijm. Het klopt dus wel die app.

Marr, kan heel goed dat je nu je ei hebt hoor

Anneke, lastig hè als je je cyclus niet weet.

7. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Hoe oud zijn jullie kindjes en zijn het jongens of meisjes

Jongen: Lucas is 2jaar en 4 mnd

8. uil85

uil85 Actief lid

19 feb 2013
    320
    12
    18
    Spannend allemaal zeg...
    Mijn zoontje is 8 maanden en twee weken...

9. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Ja, idd lastig.. maar goed, ben ook pas 2,5 week gestopt. Weet bij mijn vorige zwangerschap dat ik 3 weken na het stoppen ongi werd en 4 weken later niet(bleek dus zwanger)... Dus ik hoop ergens dat ik volgende week ongi word..
    Mijn dochter is ruim 14 maanden nu, heerlijk makkelijk kind, hoop dat de 2e ook zo wordt haha..

10. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Ik test gewoon nog een paar dagen door met cb en zet m'n nod 2 wkn na de laatste positieve.. :)

De vorige keer hebben we gewoon vijf jaar lang voor het zingen de kerk verlaten, dus toen we begonnen te klussen, wist ik precies hoe mijn cyclus liep en hoefde ik nergens van af te kicken..

Ik heb een meisje van ruim 2,5. :) Heb er nu ruzie mee omdat ze mee wil typen en dat van mij niet mag.. Dus als er ineens vreemde teksten komen te staan... Heeft zij gewonnen... ;)

11. SW1

SW1 Bekend lid

13 mrt 2014
    696
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha hier ook zo'n eigenwijsje. Een dochter die deze maand 2 wordt.

12. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Net nog een cb test gedaan.. Nu negatief.. Dus zet m'n NOD op de 23e... :)

13. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    NOD- Lijst.

Pomm, 31 jaar. (oefenronde), tweede kindje. NOD 11 juli.
    tweety, 29 jaar, tweede kindje NOD???
    Sunrise19 25jaar, 2de ronde, tweede kindje, NOD ???
    Smitje, 32 jaar, 1e ronde, NOD 23 juli
    Uil85,29 jaar, 2e ronde, nod is 27 juli
    Anneke85,29, 1e ronde, 2e kindje NOD??
    SW1, 25 jaar, tweede kindje, NOD 28 juli (uitgaande van laatste cyclus)
    Marrr, 29 , 1e (oefen) ronde, NOD 23 juli??

14. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Pomm: al in een potje gepiest??? :D

15. SW1

SW1 Bekend lid

13 mrt 2014
    696
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend!!

16. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    He meiden,

Nee nog niet geplast in 't potje. Knap he! Ik voel ook helemaal niks, alleen wat gerommel maar meer het gevoel dat ik ongsteld moet worden. Morgen waag ik een testje.

Gaan jullie voetbal kijken vanavond? Ik ga voor het eerst, bijna alle wedstrijden in de usa kunnen kijken maar die van afgelopen zaterdag was ik zo moe dat ik naar bed ben gegaan. Vanavond naar vrienden van mijn ouders, leg ik mijn zoontje bij mijn ouders op bed. Net de babyfoon app op mijn telefoon en tablet van mijn zoontje geinstalleerd. Hopelijk werkt het anders gaat het feest niet door.

Mijn zoontje is eind deze maand precies 2 en een half jaar.

17. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Top! :D

18. Smitje

Smitje Bekend lid

30 okt 2012
    512
    41
    28
    Vrouw
    Pomm, spannend!!!

Marr, jij ook op de 23ste, gezellig! Kunnen we samen wachten.

Hier ook een ziek mannetje..:( Moe, futloos en spugen. Hij is trouwens 10 maanden.

En gaan jullie vanavond allemaal voetbal kijken?

19. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Ben net thuis van m'n werk en ga maar eens rustig id baalmodus voor een eoa stomme film zitten.. Ben blij als dat stomme voetbal achter de rug is en iedereen weer normaal doet.. Bleghhhh...! Dus nee, ik ga niet kijken ;)

Wat voor app is dat Pomm? Klinkt wel handig..

Smitje, jaaaaa kunnen we samen een sjaal breien... Hahaha.. Gezellig...
    Beterschap met je mannetje...!

20. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Testen is niet nodig. . Nu wat roze verlies dus morgen zal mn menstruatie doorbreken. Officieel in de eerste ronde!

Deel Deze Pagina