Wij gaan voor een tweede, wie ook?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pomm, 2 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Ahhh jammer Pomm!!!! :(

2. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Balen pomm maar wel duidelijkheid nu

3. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Ik heb het aan zien komen hoor, geen teleurstelling!

4. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Gelukkig maar :)

5. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Gelukkig pomm

6. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Nu weet je in ieder geval waar je aan toe bent Pomm en hopelijk een regelmatige cyclus!
    Ik wel voetbal gekeken gister, dochter bleef logeren bij opa en oma, dus een ochtend voor mezelf.. Met een vriendin naar de prenatal geweest, veel te veel leuks gezien haha
    Straks weer werken!

7. Smitje

Smitje Bekend lid

30 okt 2012
    512
    41
    28
    Vrouw
    Pomm, helaas. Gelukkig zag je het aankomen. Op naar de eerste ronde!

Ik heb hier denk ik gisteren of vandaag mijn eisprong, dus vanaf dit weekend op het wachtbankje:p

Zijn er dingen die jullie bij een tweede anders zouden willen doen?

8. SW1

SW1 Bekend lid

13 mrt 2014
    696
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jammer Pomm

Jazeker, ik zou meer van mijn kraamtijd gaan genieten en niet de hele dag door het huis in orde hebben haha en ik zou kind 2 vaker meenemen naar verjaardagen etc en daar op bed leggen. Verder niet zo veel.... klinkt best tevreden toch :D

Jij/jullie?

9. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Smitje. Spannend!

Hier vandaag zoals verwacht menstruatie doorgebroken, reken vandaag als eerste dag van mijn periode omdat ik gisteravond laat alleen wat roze verlies had. We gaan ervoor!

Ik kijk terug op een mooie bevalling en kraamtijd. Achteraf zijn er wel wat dingen die ik anders wil doen zoals.

Langer door gaan met borstvoeden. (heb 8 maanden b.v gegeven en vrij abrupt gestopt, spijt van).
    Gevarieerd voedsel blijven aanbieden. Mijn zoontje lust nu bv alleen brood met pindakaas en drinkt amper water.

Verder vind ik dat we het goed gedaan hebben tot nu toe. We hebben een heerlijk tevreden mannetje die zich razend snel ontwikkeld. Hij gaat eind volgende maand voor het eerst naar de peuterspeelzaal.

Ik zal jullie toevoegen aan mijn contacten, plaats ik wat foto's in een privealbum.

10. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    NOD- Lijst.

tweety, 29 jaar, tweede kindje NOD???
    Sunrise19 25jaar, 2de ronde, tweede kindje, NOD ???
    Smitje, 32 jaar, 1e ronde, NOD 23 juli
    Uil85,29 jaar, 2e ronde, nod is 27 juli
    Anneke85,29, 1e ronde, 2e kindje NOD??
    SW1, 25 jaar, tweede kindje, NOD 28 juli (uitgaande van laatste cyclus)
    Marrr, 29 , 1e (oefen) ronde, NOD 23 juli??
    Pomm, 31 jaar. Eerste ronde, tweede kindje. NOD 4 augustus

11. Annekeruiter85

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    De dag van thuiskomst bij mij was echt een hel (kraamtranendag, een man die alleen maar druk in de weer was om alles goed te regelen en geen kraamzorg, gelukkig wel een lieve schoonmoeder). Ik zou sowieso een andere kraamzorgorganisatie nemen, omdat ik dus echt een slechte ervaring heb, ook de kraamhulp was niet echt om over te spreken.. Ook zou ik een kraamfeest geven, omdat de kraamvisite op een gegeven moment beetje zat was haha en beste vrienden en familie komen toch wel. En ik moest na 10 weken helaas weer aan het werk, zou nu vakantie erachteraan plakken, vond dat toch best snel..
    Verder een super goed 1e jaar gehad. Hannah is echt een tevreden meisje. Slaapt al vanaf 6 weken door, altijd vrolijk, makkelijke eter(lees eet alles, vooral vis en groente) dus wat dat betreft wel trots op ons, omdat we zelf ook heel relaxed zijn in die dingen en dat pikt ze blijkbaar toch op. Op kdv doet ze het ook super goed en ze ontwikkelt zich echt prima, mij hoor je niet klagen.. doe er nog maar een stuk of 10 van dit soort kinderen haha...

Ik heb sinds gister veel slijm/afscheiding, kan dit betekenen dat ik mijn eisprong heb gehad? Zou mooi zijn:)

12. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Ik zou denk ik alles weer zo doen.. Zou mss wat meer tijd voor mezelf moeten nemen, maar dat kan ik toch niet... Het enige wat ik wel anders zou doen is mijn kerel handmatig castreren als ik er dan achter kom dat ie een ander heeft.. Maar geloof niet dat man 2.0 daartoe in staat is... ;)

Anneke zou heel goed kunnen.. Veel plezier vanavond ;)

13. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Reageer morgen weer verder. Ik lees mijn bericht terug en nu lijkt het als of hij alleen maar broodjes pindakaas eet ;) dat is niet zo. Hij eet normaal warm, is gek om pittig eten maar op brood dus alleen pindakaas. Waar maak ik me eigenlijk druk om ; )

Anneke. Veel plezier vanavond! 😉
    Marr. Jij hebt vast een heftige tijd gehad! 😢

14. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Jaja Pomm, nu geloven we je niet meer hè... :p
    Was best even lastig die tijd, maar ach.. Leer je ook weer van ;)

15. sunrise19

sunrise19 Lid

13 jun 2012
    68
    0
    6
    utrecht
    @Pomm: Nou ben benieuwd :D Komt goed!

@anneke: Balen als je zo begint met net een baby. Kan me voorstellen dat dat dan even teveel word.

@Marrr: Klinkt heftig! Lekker toch broodjes pindakaas :D

Ik zou niks anders doen, ja werken ipv het eerste jaar thuis zijn.

Ik had een geweldige kraamzorg ( meisje was 21 en mijn man ook en ik 23 dus was super leuk) Ze werd gek van me haha, omdat ik veelste veel deed :D

Onze dochter is 2 juli 2 geworden, ze is echt een super lief meisje en krijg telkens complimenten van het cb.
    Ze moet nu alleen meer water drinken ipv sapjes, maar ik ga er geen gevecht van maken. Werkt alleen maar averechts. Ze kreeg alles al aangelengd met water dus vind het prima zo.

Voor de rest wel een wat lastige eter, maar dat was ik ook en mijn man nog steeds dus dat maakt mij eigenlijk niet zo uit.

Ik ben ook 25 geworden door de eerste 14,5 jaar alleen maar vlees te eten :D

Het cb gaf als advies toen ik 1,5 was een leeg bord neer te zetten als ik niet wou eten. Nou toen at ik helemaal geen groenten meer.
    Pas rond mijn 16de ging ik een beetje proberen haha :D

Ik zit nu ook ergens in mn eisprong dus er lopen er weer een paar tegelijk :D

Gisteren dikke vette ruzie gehad dus misschien werkt het wel haha :D
    Zal gelijk even mijn NOD veranderen!

16. sunrise19

sunrise19 Lid

13 jun 2012
    68
    0
    6
    utrecht
    NOD- Lijst.

tweety, 29 jaar, tweede kindje NOD???
    Sunrise19 25jaar, 1e(echte) ronde, tweede kindje, NOD 29 Juli
    Smitje, 32 jaar, 1e ronde, NOD 23 juli
    Uil85,29 jaar, 2e ronde, nod is 27 juli
    Anneke85,29, 1e ronde, 2e kindje NOD??
    SW1, 25 jaar, tweede kindje, NOD 28 juli (uitgaande van laatste cyclus)
    Marrr, 29 , 1e (oefen) ronde, NOD 23 juli??
    Pomm, 31 jaar. Eerste ronde, tweede kindje. NOD 4 augustus

17. Smitje

Smitje Bekend lid

30 okt 2012
    512
    41
    28
    Vrouw
    SW1, klinkt zeker tevreden! :)

Pomm, heerlijk zo'n tevreden manneke!

Anneke, ja, dat zou je eisprong kunnen zijn... Veel plezier! ;)

Marr, ja, inderdaad castreren dan!:D Wat heftig, dat je dat hebt meegemaakt!

Sunrise, volgens mij werkt dat ook het beste om er geen gevecht van te maken.

Ik zou dit keer eerder hulp inschakelen als de borstvoeding weer niet goed op gang komt. Dat is eigenlijk het enige wat ik echt anders wil doen.

Verder is ons manneke gelukkig weer helemaal opgeknapt en heb ik een leuk weekend voor de boeg! Ik ga dit weekend weg met vriendinnen. Zin in!

18. Annekeruiter85

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Marr, heftig idd dat je zoiets hebt meegemaakt! Gelukkig dat het nu weer goed gaat!
    Ja, dochter was gister ook nog logeren, dus manlief en ik samen gaan uiteten, maar helaas daarna niks meer van gekomen:( vanavond nog maar een poging wagen als dochter op bed ligt!
    Sunrise, idd geen gevecht van maken met het eten.. als ze echt honger hebben eten ze wel haha..
    Smitje, heerlijk vooruitzicht! Veel plezier met je vriendinnenweekend:)

19. uil85

uil85 Actief lid

19 feb 2013
    320
    12
    18
    Hier ook veel slijm, dus ik denk dat we er hier ook maar een gezellig weekend van moeten maken.. Helemaal niet erg:D

Ik zou tot nu toe ook niet zoveel anders doen bij een tweede. Wij hebben ook een erg vrolijk en tevreden mannetje. Slaapt goed, eet goed.. Niks te klagen. Alleen zou ik niet zo lang meer door klungelen als de bv niet lukt. Hier heb ik de eerste 10 dagen erg veel stress van gehad, en ons zoontje was toen ook heel onrustig. Na de beslissing dan maar de fles te geven, was het heerlijk genieten. Ik zou bij de tweede wel weer borstvoeding willen proberen, maar niet meer zo lang er om stressen. Voor de rest zou ik het niet weten.

Allemaal een fijn weekend! EN voor degenen die ook flink aan de klus moeten, veel plezier:D

20. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Oeh.. er staan een paar eitjes op springen hier! :D

Smitje. Veel plezier 't weekend met je vriendinnen!

Anneke. Hopelijk vanavond een herkansing vanavond. Is er een rede dat het gister niet ''gelukt'' is?

Uil. Geniet ervan ;)

Sunrise. Ruzie? Niks ergs hoop ik?

Hier niks bijzonders eigenlijk. Weekend vrij maar niet veel plannen. Vriend moet morgen ochtend vroeg een paar uurtjes werken. Daarna boodschappen en van het (hopelijk) mooie weer genieten.
    Gister een watertafel voor ons mannetje gekocht.

Deel Deze Pagina