Wij gaan voor een tweede, wie ook?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pomm, 2 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Beetje onenigheid gehad zullen we maar zeggen en daarna was ik er klaar mee... Nu weer goed hoor!
    Heerlijk vandaag mijn dochter weer gezien.. Heb er geen moeite mee dat ze is logeren, maar na 2 dagen begon ik haar toch wel echt te missen en super om haar weer te kunnen knuffelen.. Ze heeft vandaag ook voor het eerst echt lang los gestaan (meer dan 1 minuut) trots en hopelijk gaat ze binnenkort echt lopen:)
    Manlief is nog even weg, dus de boel hier maar eens extra gezellig maken!
    Dames geniet allemaal van jullie weekend, hopelijk goed weer!
    Leuk een watertafel, daar kunnen ze veel pret van hebben.. als het weer het toelaat gaat hier het zwembadje weer op, dochter is er dol op!

2. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Anneke. Gelukkig weer over.. maak het extra gezellig vanavond ;). Mijn zoontje is ook gek op water. Zal zo ff kijken of ik wat foto's kan plaatsen in een privealbum.

3. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Goedemorgen dames!
    Nog wilde plannen voor vandaag?
    Ik wilde vanalles gaan doen, want dit is m'n enige dag vrij deze week, maar kom nog niet echt vd bank af.. ;)
    Mss moet ik ook maar een watertafel halen.. Lijkt me wel erg leuk! :)
    Iig fijne dag en geniet vh zonnetje!

4. uil85

uil85 Actief lid

19 feb 2013
    320
    12
    18
    Hier is ml vanochtend nog aan het werk, vanmiddag gaan we een beetje om huis rommelen. Altijd wel iets te klussen hier..:). Ik zit nog even te twijfelen of ik mn zoontje nog even in de tuin ineen badje zal doen vanmiddag.. Het is natuurlijk super mooi weer, maar hij hoest en rochelt wel nog steeds.. hmm lastig.. Wat zouden jullie doen?

Gisteravond hebben we het maar even gezellig gemaakt.. Hoe vaak maken jullie het gezellig tijdens je vruchtbare dagen? Elke dag, of om de dag?

Nou, eerst nog maar even een wasje ophangen..:)

5. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Marr. Zo'n watertafel is ook super leuk voor die kleintjes! Ben je nog van de bank afgekomen?
    Uil85. Zo'n mooie dag is het hier niet, de temp is opzich goed maar ook veel bewolking. Heb het badje niet neergezet. Watertafel was afdoende.
    Wij vrijen om de dag tijdens de vruchtbare dagen. Om de twee dagen ''durf'' ik niet aan, bang dat ik mijn ei dan mis ofzo ;)

6. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Jaaaa.. Heb heerlijk de hele dag terrasjes gehangen enz..Nog even wat nieuwe kleren gekocht en toen weer op een terrasje.. ;) Moeder en zus met kinderen kwamen er ook bij, dus was wel erg gezellig.. Nu weer in huis. Ml aan het werk en ik moet ook nog wat voor het werk doen, dus heb de laptop maar even aangeslingerd.. :)

Wij hebben het gezellig wanneer mogelijk.. Van de week, na die posi test riep ik dat we een 'moetje' hadden. Meneer stond meteen paraat, maar was wel wat onwennig.. hahaha.. Had nogal moeite met presteren onder druk.. ;) Dus hebben afgesproken dat ik hem niet meer laat weten wanneer het de juiste tijd is.. :p

7. sunrise19

sunrise19 Lid

13 jun 2012
    68
    0
    6
    utrecht
    Zo was ik ook weer :D
    druk gehad met werken etc haha.
    Nee ruzie was niks ergs hoor, wij hebben nooit over erge dingen ruzie alleen over stomme dingen :D

Net heerlijk uit eten geweest!

Ik reageer morgen wel even uitgebreid als het lukt. ML zn telefoon is kapot dus heb nu een nokia n8. Waardeloos ding haha :D

edit: Hij heeft mijn telefoon dus :x

8. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Klinkt als een gezellige dag Marr!

Mijn vriend heeft er geen moeite mee om te presteren onder ''druk''. Hij wil het naadje van de kous weten m.b.t. mijn vruchtbaarheid vraagt er juist steeds naar. Ben daar wel blij mee aangezien we beide best veel werken en als het van de spontane momenten af moet hangen daar best een verschil in zit. Dus om de dag rond mijn vruchtbare dagen is gewoon duidelijk.

Zijn jullie voetbal aan het kijken?

9. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Sunrise; hahaha gaat er toch iets fout daar... ;) Ik ben juist altijd degene die dingen inpikt.. ;)

Pomm; Was zeker gezellig! Die van mij vraagt er stiekem ook wel naar hoor.. Hij heeft er wel een handje van dingen te willen weten die hij niet wil weten.. haha.. Zal wel gewoon iets tussen zn oren zijn, want als ik zeg 'kom, ga je mee vies doen' zegt ie toch wel ja.. Mag dus alleen niet zeggen dat hij moet.. :p ofzo..... pffff.. mannen..... ;)

10. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Sunrise. Haha.. moet wel even lachen om je post. Dat zal hier niet gebeuren, kan echt niet zonder mijn telefoon. Ben niet getrouwd maar heb wel een overeenkomst met mijn telefoon ;)
    Marr. Mannen.. grr.. ;)

Jullie nog plannen morgen?

Naar aanleiding van het topic in de lounge, hebben jullie voorkeur van het geslacht van 't tweede kindje?

11. SW1

SW1 Bekend lid

13 mrt 2014
    696
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha mannen... hier nog zo'n eentje. Ik vanmiddag, zullen we even?? Niet precies op die manier, maar wel in die richting. Zegtie nee, nu is het net zo'n verplichting. 5min later.. ik kijk hem verleidelijk aan en ja hoor meneer wil gelijk naar boven...

Maar hier zeg ik het ongeveer, aangezien ik het zelf niet precies weet dus een schatting. En ook om de dag. Had vandaag rekbaar slijm, nog niet eerder zo duidelijk meegemaakt dus zit echt in mijn vruchtbare periode.

Hier ook een zand/water tafel, ook erg populair! Een aanrader dus.

En vwb geslacht; geen voorkeur denk ik. Een meisje zou ik heel leuk vinden, maar meer omdat ik daarmee bekend ben en qua spullen wel handig, maar een jongen ook weer erg leuk. Dan van allebei 1 dus... een zwangerschap is voor nu mijn voorkeur haha.

Geen voetbal gekeken.. ook blij dat het voorbij is. Waren echt korte nachten.

Vandaag 2 voor 5 kv testen gekocht. Heb er een liggen van clearblue digital, maar die vind ik te duur voor straks de twijfeltestjes haha. Ik heb mezelf voorgenomen om pas een week later te testen, maar gaat me toch niet lukken...

Zo een heel verhaal, hoop dat ik overal op gereageerd heb. Fijne zondag allemaal!

12. SW1

SW1 Bekend lid

13 mrt 2014
    696
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vraagje: ik ben begonnen met hardlopen, maar de feiten over wel/niet beginnen met sporten zijn zo verschillend. Nu vind ik het moeilijk om vandaag te gaan lopen (6e keer - opbouwschema) omdat ik weet dat mijn eisprong is (geweest).

Wat raden jullie mij aan?

Zou het zonde vinden om niet te gaan ivm conditie etc, maar zou het veel erger vinden als het daardoor eventueel mis kan gaan. Mocht het deze maand niet gelukt zijn, dan vind ik het dus ook jammer dat ik niet ben gaan sporten.

13. Annekeruiter85

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Goeiemorgen dames,

Zo weer lekker gekletst.. Hier wil manlief niks weten van moetjes hoor, dat werkt bij hem echt niet.. Dus we vrijen alleen wanneer we beide zin hebben.. Als ik over een tijdje nog niet zwanger ben, gaat hij er misschien wel anders over denken.. Tijdens vruchtbare periode maar extra vaak gezellig maken:)
    Hier wel voetbal gekeken, altijd gezellig. maar idd vaak laat, dus kan nu weer eerder naar bed haha.
    Een zand/watertafel vind ik een leuk cadeau voor de 2e verjaardag van mijn dochter, duurt nog even haha.. maar idd wel super leuk.
    Wat betreft voorkeur geslacht.. Eigenlijk niet, enerzijds heel leuk als Hannah er een zusje bij krijgt aangezien ze ook het enige meisje is in de familie(4 neefjes), anderzijds een jongetje is ook wel leuk en heb je van beide geslachten (in ieder geval) 1 kindje..
    Willen jullie het straks bij 2 kindjes laten of nog een kinderwens voor meer kindjes?

Sw: wat het sporten betreft, volgens mij kan dat echt geen kwaad hoor. Sporten is juist goed. Ik ben zelf sinds 1,5 maand weer aan het tennissen en blijf dat lekker doen.

14. SW1

SW1 Bekend lid

13 mrt 2014
    696
    0
    16
    NULL
    NULL
    Anneke: dank je voor je reactie!

Hier op dit moment geen wens voor een 3e, maar dan ook financieel gezien.

15. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    #155 Marrr, 13 jul 2014
    Laatst bewerkt: 13 jul 2014
    Mijn voorkeur zou denk ik een jochie zijn... Had ik de eerste keer ook (al ben ik achteraf superblij dat dat een meisje geworden is) maar dat komt denk ik puur omdat ik vroeger altijd een broertje wilde. Jeugd trauma ;) Maar qua gedrag zou ik denk ik beter uit de voeten kunnen met een meisje.. Alhoewel, zolang ik geen jongetje heb, weet ik dat natuurlijk niet zeker... ;)

Qua sporten zit ik een beetje met hetzelfde. Dat wil zeggen; ik wilde volgende week weer beginnen maar jij hebt me helpen herinneren dat dat niet goed is... ;) Ik snap je dilemma. Ik denk dat je je gevoel moet volgen. En als je gevoel nee zegt, lekker thuisblijven en later verder opbouwen. Je kunt beter spijt hebben van een gemiste ronde, dan spijt van een gemist kindje.. Bovendien, mocht een evt zws daardoor misgaan, hoe klein de kans ook is, stop je wrs helemaal met hardlopen. Terwijl als het gewoon niet raak is, je maar voor een week stopt.. Haha.. Volg je me nog... ;) dilemma dilemma.... Succes! En laat even weten wat je doet.. Baseer ik daar mijn keuze ook weer op.. :p

Edit: na de eerste wilde ik ook geen tweede, dus geen idee nog. Mss worden het er wel zes... :p

16. Annekeruiter85

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Ik heb misschien een stomme vraag hoor, maar het is me ff niet helemaal duidelijk..
    Ik heb dus 22 juni laatste pil geslikt, van 24-27 juni mijn ontrekkingsbloeding gehad(heel licht). Uitgaande van een normale cyclus wanneer zou dan mijn NOD moeten zijn.. Weet ik wanneer ik zou kunnen testen:p

17. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Kan met pil heel erg verschillen. Omdat er aardig wat hormonen in je lijf zaten. Gewoon af en toe over een staafje piesen dus ;)

18. SW1

SW1 Bekend lid

13 mrt 2014
    696
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha ojee nu nog een aan het twijfelen gebracht. Sporten is nooit verkeerd natuurlijk, maar mijn fysio gaf aan dat beginnen met sporten niet aangeraden wordt. Precies wat jij zegt, mocht er iets mis gaan dan ga je jezelf verwijten maken (waarschijnlijk geheel onredelijk).

Ik denk dat ik toch even 2 weken wacht tot ik het zeker weet. Ligt er ook aan wat voor sport natuurlijk. Wat voor sport wil jij gaan doen?

Anneke: dat weet je nooit van te voren. Ik ging uit van 28 en het werd 35, toen uitgegaan van 35 en dat werd 40 ;). Dus het gewoon regelmatig gezellig maken :).

19. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Ik ben 3 mnd geleden begonnen met fitness en een groepsles à la insanity vs bodyjam achtige dingen.. Afgelopen 3 of 4 week geen tijd gehad en wilde het eigenlijk volgende week weer oppakken...

20. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Goede morgen meiden..
    Was weer een latertje gister avond dus een beetje gaar..

SW. Hardlopen zou ik nu niet zo snel doen, ik ben er mee gestopt toen ik zwanger wilde worden. Ik had vaak doorbraakbloedingen toen ik fanatiek was. Sporten deed ik wel.

Anneke. Hoe was je cyclus voordat je de pil slikte? Bij mij was het ontrekkingsbloeding en daarna meteen regelmatig maar dat is niet bij iedereen zo. Soms moet je heel lang wachten op een cyclus of misschien word je de komende 9 maanden helemaal niet meer ongesteld.

Marr. Insinaty, dat is pittig! Het ontbreekt me aan discipline op sport gebied.

Jullie nog plannen vandaag? Hier is het bewolkt. Kind ligt net op bed, straks even langs schoonouders.

Deel Deze Pagina