Wij gaan voor een tweede, wie ook?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pomm, 2 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Voordat ik zwanger raakte van mijn dochter werd ik eigenlijk nooit ongesteld. Dat was ook de reden (in overleg met man en ha) om te stoppen met de pil. Wilde met condooms vrijen, nooit gebeurd en 1,5 maand later zwanger. Ik ben toen 1 keer ongesteld geweest (3 weken na het stoppen) en daarna zwanger geraakt.
    Na de geboorte van mijn dochter wat meer onregelmatig en vaak doorbraakbloedingen door de pil heen. Vanaf januari pil altijd doorgeslikt en niet meer ongesteld geweest.. Dus ja, geen idee eigenlijk..
    Er lekte wat melk/wit vloeibaar spul uit mijn tepels.. Nooit gehad(behalve bij mijn vorige zwangerschap later in de zwangerschap uiteraard). Kan dit ook te maken hebben met aankomende ongesteldheid?

Wij zo lekker zwemmen met dochter en zwager en schoonzus!
    Hannah wilde alleen niet slapen vanmorgen, dus ben benieuwd of ze het vol gaat houden.

2. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Het is niet helemaal insanity hoor, heeft er alleen delen van.. Beetje mix zeg maar.. Verser is dat gebrek aan discipline ook altijd mijn probleem.. Ben 3 mnd heel fanatiek en dan kakt het weer in..

Ik moet straks aan het werk.. :( totaaaaaaal geen zin!

3. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Anneke, klinkt als hormonen idd.. Heb je ovutestjes? Kun je t daarmee mss een beetje bijhouden...

4. SW1

SW1 Bekend lid

13 mrt 2014
    696
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pomm.. oke dankje! Zie het ook niet zo zitten.. maar vind het wel jammer van het opbouwen tot nu toe.

Hier rustig dagje gehad. Stiekem al weer aan het stressen.... nog 2 weken wachten...

5. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Wachten duurt langgg.....

Mijn vriend heeft een hernia en is hiervoor onder behandeling bij de chiropraktor. Ik mag mijn handjes dicht knijpen als hij in ''staat'' is om tijdens de vruchtbare periode te vrijen.. :(

6. olgademuurbloem

olgademuurbloem Actief lid

3 apr 2014
    163
    0
    0
    Ben zzp'er in de zorg en doe dit met passie en lie
    Roosendaal eo
    Hallo allemaal !

Ik ben nieuw in deze club. Ik zou graag op de nod lijst willen. Dit is Olgademuurbloem, 34 jaar, ronde 8 en nod op 22 juli want mijn ei is wat later gekomen dan vlgs mijn banner.

Ik ga eerdaags ff terug lezen en dan weet ik hopelijk wat beter wie een wat ; )

Tot snel!

7. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Hoi Olga! Welkom welkom!

Ik zit in m'n laatste tien minuutjes werktijd... Iedereen al op bed, nu aftellen.. ;)

Volgens mij is m'n hele lichaam id war vd hormonen sinds mevrouw mirena m'n lichaam verlaten heeft.. Pfff.. Heel irritant als je verstandelijk weet dat t niet van een beebje kan komen, maar je zooooo graag wil dat dat wel de reden is... Dit spelletje zwanger worden is echt helemaal niks voor mij.. Ik heb graag de controle :p

8. sunrise19

sunrise19 Lid

13 jun 2012
    68
    0
    6
    utrecht
    Lekker weekend gehad allemaal?
    @Nieuwe: Welkom

@ Allemaal: Sporten is wel goed, maar beginnen met sporten tijdens dat je zwanger wilt raken niet.
    Ik sport zo'n 5x per week. 1x fietsen met amy, 2 x skeeleren en 2x hardlopen. Maar dit doe ik al even en ik doe het nu ook een stuk rustiger aan. Wou eigenlijk binnenkort eens een mtb parcours rijden in het bos, maar dat stel ik nog wel even uit haha.

Wij willen heel graag een jongen, maar dat wilde wij bij Amy al. Achteraf super blij met een meid haha. Mocht het nu weer een meisje zijn wilt mn man het toch nog 1x proberen.

Ja mijn vent pikt alles in haha, maar ik stelde het zelf voor. Hij heeft navigatie etc nodig dus dan is mijn samsung makkelijker.

Op deze nokia kan ik ook gewoon een whatsapp bericht sturen en op fb.
    Meer hoeft ook niet haha, heb ook mn tablet nog en kan zowel via de pc als via de tv whatsappen en op fb :D

Hier weer een druk weekend gehad, gisteren met onze dochter lekker naar de patatzaak geweest. Verder eigenlijk vooral in huis bezig geweest na mn werk. Nu ben ik alweer bijna klaar met stoffen, stofzuigen, dweilen en de was. Moet alleen boven nog even stofzuigen en dweilen maar dat doe ik als amy wakker is haha.

9. Annekeruiter85

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Welkom Olga!
    En pomm wat vervelend van je man zeg.. hopelijk herstelt hij snel!
    En marr, het is zo herkenbaar.. pff, stomme hormonen.. wist je maar wanneer je zwanger raakte, dan was het wachten minder erg haha.
    Ik heb altijd gezegd graag 4 kinderen te willen, maar mijn man vind 2 eigenlijk genoeg.. Ben nu proberen een compromis aan het sluiten tot 3 haha..
    Goed bezig Sunrise, niet het leukste werk, maar altijd lekker als het huis schoon is! Hier gister ook hele huis gestofzuigd met een nieuwe stofzuiger, heerlijk:) Gekregen van manlief, want de oude was op, dus hij dacht zoek ik wel een nieuwe uit, terwijl hij (bijna) nooit stofzuigt!
    Zwemmen was heerlijk en daarna nog gaan wokken. Hannah heeft heerlijk meegegeten, garnalen met groente en als toetje een brownie!

10. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Gelukkig kan ook een man rustig stil liggen als er geklust moet worden... ;)

Heb vanavond een bruiloft, dus zo maar even een testje doen, just to be sure. Verwacht niks, maar zou me knap lullig voelen als ik vanavond een borreltje neem en achteraf wel al zwanger blijk.. En het is wel een dusdanig feestje, dat wnr ik alles afsla, het accuut opvalt....

11. SW1

SW1 Bekend lid

13 mrt 2014
    696
    0
    16
    NULL
    NULL
    Olga welkom!

En... wat is er uit de test gekomen???

12. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Olga. Welkom!

Marr. Heb je getest? Veel plezier vanavond in ieder geval!

13. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Nog niet... Wacht even tot ik moet plassen ;)

14. olgademuurbloem

olgademuurbloem Actief lid

3 apr 2014
    163
    0
    0
    Ben zzp'er in de zorg en doe dit met passie en lie
    Roosendaal eo
    Hallo dames!

Gezellig clubje wel. Verschillende verhalen en wensen.
    Vind het heel moeilijk om nie te testen ookal is het nu omo wit het geeft me wel Veel rust dat het "mag" gewoon doen. Als er dan wel strepen verschijnen kan ik Door het dolle gaan : ) maarrr nix is zeker. Het komt allemaal goed in orde gisteren een app op mijn telefoon gezet waar ik alles bij kan houden. Heeeel fijn! Kan ik nog eens terug kijken.

Als ik ongi wordt ga ik ook temperaturen. Hoe gaat dat? Ik ga dat ff controleren. Hopelijk gaat het allemaal vlotjes.

15. Smitje

Smitje Bekend lid

30 okt 2012
    512
    41
    28
    Vrouw
    Welkom Olga!

Marr, spannend! Hoe is de test gegaan?

Nog 9 dagen en dan weet ik hopelijk meer...ik vind het toch wel spannend. Want denk vanalles te voelen:D

16. Annekeruiter85

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Hallo dames,
    Spannend Marr.
    Ik heb vanmorgen ook een test gedaan(zo'n vroege) als wist ik wel dat het te vroeg zou zijn als het raak is.. Maar ben al dagen misselijk, koppijn, rugpijn en vieze smaak in me mond met vlagen(dingen ook die ik ineens niet meer lekker vindt). Misschien hoort het ook wel bij een komende ongesteldheid(dan moet ik maar snel komen), maar herken het niet daarvan..
    Pff, ik word even gek van onzekerheid, al zou het allemaal wel heel vlot zijn, dus ik ga er maar vanuit dat het niks is..

17. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Hageltje wit of course.. ;) Kan ook nog helemaal niet, 5 dpo.. :p maar toch leuk weer eens zo'n testje te doen en nu weer zonder angst biertje drinken..

18. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Anneke. Lijken idd hormonale ''dingen''. wie weet over een paar dagen een duidelijke test!

Marr. 5dpo? Is wel heul vroeg! :) En ehh. eerste maand dat je zwanger bent is er nog geen bloedband.

Drinken jullie alcohol en zo ja, is dat nu minder nu je zwanger wilt worden?

19. SW1

SW1 Bekend lid

13 mrt 2014
    696
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gezellig clubje inderdaad!

Ik drink niet meer, behalve in mijn menstruatieweek, en ik eet ook geen rauwvlees etc meer.

20. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Hoi meiden ben druk geweest de laatste dagen. Vandaar niet gereageerd

Welkom olga. Jij ook op het wachtbankje, spannend

Marr, Balen van je witte test. Maar misschien was je te vroeg.

Anneke, voor jou ook nog ff afwachten en dat met alle hormonale symptomen.

Hier ook allemaal hormonale dingen. Pijnlijke borsten (voelt soms als toen ik borstvoeding gaf) ben moe en steken in me onderbuik/lies

Deel Deze Pagina