Jaaa dames... Hier kunnen we legaal verder gaan Leden: Ytest -wacht op NOD/posi zw test- nod:13 nov? xElles -wacht op NOD/posi zw test- nod: 10-11 nov Mamavanjuul -wacht op ei/posi ovu test- posi ovu: Wachtende -clomid/wacht op ei- FM: 12 nov
Mag ik ook meekletsen?? Vind het namelijk een leuk onderwerp om over te kletsen! Ben niet altijd op het forum te vinden, maar wel regelmatig! Soms wordt het me even teveel en dan kom ik een tijdje niet op dit forum! Dan weten jullie dat vast ! Lees, als ik er weer ben, wel weer alles!
Dan moet je even in het 'Zwanger worden' topic naar ons andere 'Wachten op ei' topic Dat is ons klets topic over wachten op je. Dit is ons test topic haha!
1 topic is voor ons niet genoeg hahahaha omg ik heb het echt te rustig op werk...nu heb ik wel weer wat op me afgeroepen he? Elles...word het niet eens tijd om te testen?!
Oke, ga ik dat doen! Ben niet erg van het testen! Heb het nu 1x gedaan! Ben maar van mn slijm in de gaten houden !
Ah heb je wat te doen joh Lol, nou zo stoer als ik gister was door te zeggen dat ik donderdag pas ga testen, heb ik gisteravond getest *jaaaa slecht, en veel te vroeg ook! In eerste instantie zag ik niets, maar met een lampje erachter zie ik duidelijk een streepje! Maandag had ik dat ook, alleen is dat streepje nu wel wat duidelijker dan maandag. Maar zie zonder lampje eigenlijk niets.. Dus ik ga er gewoon vanuit dat het niets is, totdat ik zonder lampje ook iets kan zien
Ow haha ja maar over een week zit ik me weer te irriteren aan hoe lang dat duurt voor dat ei komt dusja
Haha, een "eigen" topic Nou...dan ga ik beginnen met ovu-test nummer 2! En dat op CD 12 Hij komt er aan **pakt telefoon en schakelt over**