Wij gaan voor een tweede!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Music Mama, 3 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liniej

liniej Actief lid

12 dec 2012
    396
    0
    0
    hahaha nou dat precies!

2. Jasmin88

Jasmin88 Lid

13 mei 2014
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey liniej,

Zou het kunnen dat je zwanger bent?
    Zou heel tof zijn, je weet nooit dat je cyclus mss dit maal niet zolang was... :)
    Hopelijk goed nieuws!

3. liniej

liniej Actief lid

12 dec 2012
    396
    0
    0
    het zou kunnen. maar ik durf er nie op te hopen, in de eerste ronde al.
    dat zou echt helemaal geweldig zijn!! maar ben nuchter genoeg om te beseffen dat het (veel) langer kan duren.
    morgenochtend gewoon maar een testje doen voor de nieuwsgierigheid..

4. liniej

liniej Actief lid

12 dec 2012
    396
    0
    0
    wat ik al dacht, zonde van de test.. 2de streepje bleef uit binnen de afleestijd.
    toen ik 'm na 5min weg wou gooien zag ik een heel heel licht streepje (om mij gek te maken natuurlijk) buiten de afleestijd dus mag niet meetellen.
    ik wacht nog een weekje af

5. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Ow meid!!! wat voor test heb je gedaan?

6. liniej

liniej Actief lid

12 dec 2012
    396
    0
    0
    kruidvat 2v5

echt heel irritant dat ik gewoon niet weet wanneer mijn eisprong is geweest (als ik er überhaupt een heb gehad)
    normaal heb ik heel duidelijk 3-4 dagen rekbaar slijm. nu 2x een dag gehad. afgelopen maandag, en de maandag 2 weken daarvoor. geen pijl op te trekken dus

7. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    nee.. maar wel apart dat je toch een tweede streep hebt gehad! ik heb ook altijd K2v5.. en als ik niet zwanger was kreeg ik NOOIT een 2e streep.. ook niet na de aflees tijd... ik vind het toch wel spannend hoor! kan je er een foto van plaatsen? of is het streepje niet te zien op een foto?

8. liniej

liniej Actief lid

12 dec 2012
    396
    0
    0
    ik ben helemaal niet van het eindeloos staren naar testen enzo.. er is een 2de streep, of niet. maar er is echt een (heel lichte) streep te zien. heb zelf ook nog nooit gehad met die testen dat er een 2de streep kwam terwijl ik niet zwanger was. vind het zelf ook wel beetje spannend. maar er is nu toch niks anders te doen dan afwachten :p
    dus volgende week nog maar een keer testen als ik niet ongesteld wordt in de tussentijd.
    bij mijn zoontje had ik meteen een duidelijke test. was toen ongeveer 5,5 week zwanger (teste pas later omdat ik totaal niet verwacht had zwanger te zijn)

9. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    ja je hebt gelijk.. nu dus afwachten.. ik zou als ik jou was maandag of zo nog eens testen.. (dat zou ik doen.. anders blijft het misschien maar in je kop rondspoken) Maar als je nog een week kan wachten dan vind ik dat heel knap van je!!!

10. liniej

liniej Actief lid

12 dec 2012
    396
    0
    0
    hihi ik hou jullie op de hoogte. volgende week vrijdag is mijn streef... maarja jullie kennen allemaal dat gevoel ;)

11. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    #211 Music Mama, 13 jun 2014
    Laatst bewerkt: 13 jun 2014
    ja.. dit is echt rot!! je wilt gewoon zekerheid!!! succes met wachten meid.. tis mooi weer dus misschien lekker naar buiten en afleiding zoeken.. of moet je werken?

12. liniej

liniej Actief lid

12 dec 2012
    396
    0
    0
    dankjewel :) vandaag hele drukke dag dus gaat snel. nu heb ik 2 dingen om uit m'n hoofd te zetten, testen en vriendlief missen. dus ik moet wel heel veel leuke dingen doen dit weekend, wat een straf ;)

hoe gaat het met jou?

13. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Hey balen meid :( maar ik heb nog nooit een streep gehad buiten de afleestijd..... Dus heb stiekem wel beetje goede hoop voor je! Zou knap vinden als je zolang niet zou kunnen testen! ;)

14. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    meid ik leef met je mee... als je wilt kletsen met iemand duik dan ff achter je pc en post een berichtje! we zijn er om elkaar te steunen!!!

Met mij gaat het goed.. ik ben van mijn ongie af dus heb zin om deze maand een baby te maken :p hahaha
    nee hoor ff gek doen.. mag af en toe wel toch? ;)
    Maar ik heb wel zin in aankomende periode! de verjaardag van onze dochter vieren! en kijken of ik mijn eisprong kan vinden.. en daar dan gebruik van maken ;) komt goed! Ik hoop echt dat ik mijn eisprong kan vinden.. ben best wel bang dat we weer de mmm in moeten...

15. flower87

flower87 Niet meer actief

Ohh ik heb WEER zoveel gemist! Het lukt gewoon niet om vaker hier te kijken :(

Maar ik vind het inderdaad ook niet zomaar een optie om dan maar een jaar te wachten! We vinden het juist heel erg leuk als er niet zoveel tijd tussen onze ukkies in zit :-D

Maar wat je zegt, je kan niet als je al een klein hebt 'niks' doen!

Maar ik heb nu al heel veel spijt dat we er niet voor zijn gegaan deze ronde.. dus dat is denk ik mijn antwoord al!

:)

16. flower87

flower87 Niet meer actief

Liniej wat spannend nog!!! ook hier wel stiekum hoop voor je! heb ook nog nooit een steepje gehad na de aflees tijd :) Succes met afwachten, heel moelijk! inderdaad maar een super leuk weekend van maken dan!

17. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Flower.. nieuwe ronde nieuwe kansen! dus volg je gevoel! ;)

18. Jasmin88

Jasmin88 Lid

13 mei 2014
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Liniej,

We zijn blijkbaar allemaal gewoon dat ons 2de streepje weg blijft kijk mijn test ligt hier al 2dagen met 1streepje, en die is super gevoelig van sensitest dus ergens denk ik toch dat er en kans is dat er iets in je buik aanwezig is heb nog nooit bij al mijn testen een 2de streepje na zoveel tijd gezien :) ik duim alvast, trouwens mij vriendin was ook in haar eerste ronde zwanger na 4jaar de pil!

19. Jasmin88

Jasmin88 Lid

13 mei 2014
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag zou ik ongi moeten worden, heb al 2dagen zo rare krampjes en vage bruinafscheiding. We zien wel, om den duur heb je zoiets van ze komen er wel door ;)

20. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Wanneer wil je gaan testen jasmin mocht je niet ongesteld worden?

Deel Deze Pagina