Wij gaan voor een tweede!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Music Mama, 3 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liniej

liniej Actief lid

12 dec 2012
    396
    0
    0
    dank voor jullie reacties lieve meiden! zelf heb ik stiekem ook wel een beetje hoop. streep is heel licht, maar hij moet ergens beginnen, het is niet van de een op andere dag heel donker.
    ik kan het gewoon niet geloven als ik meteen eerste ronde zwanger zou zijn worden met zo'n onregelmatige cyclus. ik denk dat ik maandag weer een test ga doen, na al jullie reacties haha.

DaantjevD; wat fijn dat je ongesteldheid weer voorbij is, nu lekker aan de slag met ovutesten. weet je al vanaf wanneer je wil beginnen met testen? ik kan me voorstellen dat je bang bent weer de mmm in te moeten. als dat moet, zou dat dan snel zijn? (had je volgens mij al eens gezegd maar ik weet het niet meer)
    verjaardag van dochterlief is wel weer een enorme mijlpaal om naar uit te kijken!

flower87; ik vind opeens een jaar wachten ook heel lang hoor! en dat jullie het heel erg leuk zouden vinden als er niet zo veel tijd tussen de kindjes zit hebben wij ook haha.
    gewoon je gevoel volgen maar ik denk inderdaad dat je nu spijt hebt al genoeg zegt!

dankjewel Jasmin88. en wat een geluk van jouw vriendin zeg, dat ze niet eerst heel lang hoefde te ontpillen.
    hoe staat het er nu voor bij jou? nog geen ongesteldheid? ben je altijd regelmatig? ook spannend hoor!

2. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    ja ik ga aanstaande maandag beginnen met de ovulatietesten..

dus jij een zwangerschapstest ik een ovu test hihi... ik hoop zo dat het raak is voor jullie!

3. liniej

liniej Actief lid

12 dec 2012
    396
    0
    0
    spannend hoor. hoop dat je je ei vind!! die testen van de Action waren best betaalbaar toch?

ik ben er heel dubbel over met m'n gevoel. een 2de streep is er niet zomaar. maar zo snel al zwanger (als ik zwanger ben) met zo'n onregelmatige cyclus.. durf dat bijna niet te geloven.

4. Jasmin88

Jasmin88 Lid

13 mei 2014
    74
    0
    0
    NULL
    NULL

Bij mijn 1ste was ik na 7weken stoppen met de pil zwanger, ondertussen is mijn dochtertje 5. Nu zou ik vandaag ong moeten worden, 'n, zoniet wordt het ronde 4 :) Ohja alles op z 'n tijd. Mijn cyclus is telkens 28dagen. Vind het beu dat ik al 2dagen wat bruinverlies heb. Maar ik kijk alvast uit naar jouw nieuws ;)

5. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36

Snap ik liniej.. zal ook wel snel zijn! maar het is mogelijk toch?! ik vind het ook zo spannend voor je! denk je dat je het uithoud tot maandag om niet te testen? anders doe je er toch zondag 1?! dan zit er al weer een dag tussen! (ik wil je niet gek maken hoor! dus doe vooral wat je gevoel je ingeeft!)

6. Jasmin88

Jasmin88 Lid

13 mei 2014
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eerlijk gezegd heb het al gedaan maar negatief :( denk dat ze wel zullen doorkomen. Heb namelijk veel stress gehad mss daarvan... Hoop toch dat ik voor de winter een baby mag dragen :p mijn moeder blijft erbij september...:) dus we gaan zien e heheh

7. Jasmin88

Jasmin88 Lid

13 mei 2014
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Best is idd om de 2dagen want dan verdubbeld telkens die waarde in je urine, het komt wel in orde meid! We zijn er om je zowel te steunen en of te feliciteren :)

8. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Spannend spannend!
    Hier nog geen ovulatie testen, wij zijn van het om de dag gezellig maken Hahaha daarnaast heb ik een regelmatige cyclus ;)

Ben benieuwd als we snel en positieve test zien!

9. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    reageer zo uitgebreid op iedereen.

ff een vraagje.. heb elke keer steken in mijn schaamstreek.. zou dat me ei al kunnen zijn??? 6 juni ongesteld geworden... xxxx tot straks

10. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    dat zal wel heel snel fijn dnise! heb je ook dat je slijm anders is van onder? haha weet niet hoe ik het anders moet vragen ;)

11. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Ik krijg ineens een pb dat ons topic is verplaatst hihi we staan nu bij 'zwanger worden clubs'... voor het geval dat jullie gaan zoeken ;)

12. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    Niet echt dat rekbare slijm hahaha jakkie vies praatje.. hahahaha maar de steken kwamen vanmiddag ff en net toen ik t poste.. nu weer weg... dus gok toch echt dat me ei er wel aankomt...volgends de calculatie hier op zp zijn me vrucht bare agen vanaf morgen totde 18 ofzo dus ff feest in de slslaapkamer maken de komende dagen hahahah spannend!!!

13. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    veel plezier dnise!!! maak er een feetje van hihi met een mooi kadootje aan het eind van je cyclus ;)

14. liniej

liniej Actief lid

12 dec 2012
    396
    0
    0
    Jasmin88 hoe is het nu? hoe lang wil je je ongesteldheid af gaan wachten?

ik gooide net de testverpakking weg en toen zag ik dat je na 5min af moet lezen ipv 2...! dus ik denk dat ik (voorzichtig) blij mag zijn met mijn geldige 2de (lichte) streep :D

15. liniej

liniej Actief lid

12 dec 2012
    396
    0
    0
    dnise dat zou wel heel snel zijn. lekker gebruik van maken! het is nooit een straf om het extra gezellig te maken in de slaapkamer toch!! ;) haha

16. Jasmin88

Jasmin88 Lid

13 mei 2014
    74
    0
    0
    NULL
    NULL

Hey Hey liniej,

Nog niks... Dus ga wachten mijn gevoel zegt deze nacht of morgen komen ze erdoor. Heb lichte krampjes. En al heel de middag tot nu de buikloop :( wat ik echt wel minder leuk vind, daarbij krijg ik af en toe rechts in mijn lies steken en stuwinggevoel in mijn borst pff... Een vrouwelijk lichaam... Onbeschrijfbaar :p
    En ga je lichtjes feliciteren :D wanneer test je opnieuw? Zondag?

17. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    ja Liniej wist je dat niet!! Als je het nu zo zegt zou ik vandaag nog testen! dan moet de streep al duidelijker zijn toch! zo duidelijk dat je er hier een foto van kan posten? ;) Jeetje.. zal wel snel zijn he! spannend!! van mij ook alvast gefeliciteerd!!!!!!!!!!!

18. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    ow en jasmin.. spannend hoor... benieuwd wat je lijf gaat doen ;)

19. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam

je moet toch rekenen vanaf de 1e dag van je laatste menstruatie voor je ei?? dus 6 juni menstruatie begonnen dus zou me ei 20ste zijn dan???

volgends die calculator van zp zijn vanaf de 14e mijm vruchtbare dagen.. heb zowel voor 25 dgn cyclus als voor 28 berekend... klopt dat dan wel?

20. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Oh zo spannend! ;)

Deel Deze Pagina