Proficiat meid xxxx je testje is duidelijk hoor je ziet een mooi 2de lijntje! Maak je niet teveel zorgen! Komt zeker goed! Ben benieuwd hoe je man zal reageren
Hey Liniej, Zag nu pas je "nieuwsgierig" vraagje hèhè.. Ik ben zangeres. Sinds m'n 13 ben nu 26, ook mijn vader staat al 30jaar op de planken. Als je fb hebt kijk gerust even bij freddylee&Jasmin
Huh.. wat schrijf ik nou weer... tis natuurlijk helemaal niet fijn haha sorry denk typ foutje.. Maar goed.. we hopen dat je een plakkertje hebt! Ga ik wel van uit! Positief blijven!!! @jasmin.. oke ronde 4.. maar welke datum is je NOD? @lunap.. ja toch wel veel bezig zijn met weer zwanger worden.. herkenbaar! Maar tis ook moeilijk om er niet veel mee bezig te zijn.. het is een grote beslissing fie je neemt! Dus als je er dan niet mee bezig zal zijn is ook niet goed.. maar ja te veel mee bezig zijn is ook niet goed.. die middenweg daar tussen is lastig te vinden.. daar heb ik ook last van.. ik moet mezelf af en toe streng toespreken dat ik niet weer net als toen ik de eerste keer zwanger wou raken te veel er mee bezig ben.. Ik weet dat ik en mijn man hebben afgesproken om pas in aug er echt voor te gaan.. maar ik merk aan alles dat ik er NU al voor wil gaan!! Tussen 21 en 24 juni verwacht ik mijn eisprong.. ik zit nu al te denken wat ik dan zal doen.. mijn man vertellen wat ik voel (dat ik dus niet wil wachten tot aug) of hem gewoon zal bespringen
hier btw een waardeloze nacht gehad.. aiden slaapwandeld regelmatig.. vanacht om half 3 lag hij ineens naast me met een heel warrig verhaal... heb hem terug naar bed gedaan en een kopje thee gezet (wacht altijd tot hij weer slaapt voor ik weer naar bed ga) hij hoest zo vreselijk dus hoorde hem flink blaffen.. en ineens huilen... nou voor t allereerst in 3 1/2 jaar heeft aiden over gegeven.... heel zijn bed en zichzelf onder gespuugd zo zielig... kwam gok ik van het vreselijke hoesten... dus bed afgehaald in de wasmachine gedaan en schoon bed erop.. dus om nou ik gok tegen half 5 lag hij er weer in. en om half 6 was meneer klaarwakker uitgeslapen ben helemaal verrot... wij lagen zelf pas om half 1 ofzo dus heb amper geslapen phoeeew en dan moeten we vanavond nog uit eten met me vader.. gaaaaaaap zal een lange dag worden welke app gebruik jij liniej?
☼ NOD - Lijst ☼ Liniej: Zwanger! Lunap: 2 juli 1e Ronde DaantjeVD: 8 juli 1e Ronde Dnise: 4 juli 2e Ronde Arwen26: LaVitaBella: Eveline1986: BabyNijn: 7e Ronde Bilie: Flower87: Nonma: MamaSea: Jasmin88: 4e Ronde Fidel2010: WillekeJ: Marloesje24:
Dnise, wat vervelend voor je kleine man denk dat van hoesten komt, n spuugt daardoor ook regelmatig zichzelf en zijn bedje onder. Maar met slaapwandelen lijk mij best eng, zijn klink van de deur en kwartslag draaien? Kan hij iedere geval niet van zijn kamer af. Daantje, Die middenweg Pfff lastig haha maar gelukkig heb ik dit keer een kind die mij afleidt Ga zo voor het eerst fietsen met hem! Spannend Hier hebben we het al erg gezellig ;-p Daantje zal zeker nog keer met je man overleggen, die twee maanden maken toch ook niet meer uit?
klink heeft geen zin lunap.. hij krijgt ze gewoon open 3 1/2 he dus al een grote jongen... huj doet glukkig niets raars behalve naar ons toe lopen en een warrig verhaal afsteken... mamasea.. je nod is je niet ongesteld dag! dys de dag waarop je menstruatie zou moeten starten. rekenen vanaf de 1e dag van je laatste menstruatie en dab je cyclus lengte erbij tellen dus bijv 1 juni ongesteld je cyclus is 28 dgn dan zou je volgende menstruatie op 29 juni moeten beginnen en dan hopen dattie uitblijft vandaar NIET ongesteld dag
Hallo dames, Ik zie dat jullie al heel wat gekletst hebben maar ik zou graag inhaken Onze zoon is 14 augustus 2014 geboren en we willen nu voor een tweede gaan. mijn nod zou op 2 juli zijn volgens mijn huidige berekening maar weet het nog niet helemaal zeker. Morgen ga ik bellen naar de gyn omdat ik utrogestan nodig heb om zwanger te blijven. Voor iedereen die al zwanger is, gefeliciteerd!!!!
Hey Hey, Ik ben nu ong geworden op 13juni en heb normaal een cyclus van 28dagen dus voor de volgende denk ik is op 11juli hopelijk niet natuurlijk
dnise bedankt!! Toevallig was mijn eerste OG op 1 juni dus kan ik me mooi aan je voorbeeld berekening houden hihi. Weet het nog niet helemaal zeker want ben na 6 jaar gestopt met de pil maar we zullen het zien. Dit is dus letterlijk mn eerste ronde. Letty26 leuk dat je erbij bent gekomen!!
Welkom Letty! ik zal je erbij zetten in de lijst! ☼ NOD - Lijst ☼ Liniej: Zwanger! MamaSea: 29 juni 1e Ronde Lunap: 2 juli 1e Ronde Letty: 2 juli 1e Ronde Dnise: 4 juli 2e Ronde DaantjeVD: 8 juli 1e Ronde Jasmin88: 11 juli 4e Ronde Arwen26: LaVitaBella: Eveline1986: BabyNijn: 7e Ronde Bilie: Flower87: Nonma: Fidel2010: WillekeJ: Marloesje24: Oke Mamasea hoelang duurt je cyclus ongeveer denk je? dan zet ik jou ook in de lijst!
DaantjevD 28 dagen. Voor ik de pil had was het wel onregematig maar er zat steeds maar 1 of 2 dagen verschil tussen elke maand en hij duurde ook even lang dus als ik het goed heb gewoon 28 dagen ook zonder pil nu. Thanks!
Denise, hihihi geen idee wat een 3.5 allemaal kan Letty welkom! Spannend en wat een geschiedenis aan miskramen
zooo aardig wat terug te lezen..! lunap; jaa zeker een stoere baan alleen wel jammer dat hij dus veel weg is. normaal gesproken is heeft hij als hij terug komt gewoon weekend, en daarna weer aan het werk. wel gewoon een tijdje in NL dus 's avonds gewoon thuis. Jasmin88; dankjewel!! ik zal proberen om me niet zoveel zorgen te maken. ik schiet er ook niks mee op want als het mis gaat, verander ik er ook niks aan. dus ik probeer vertrouwen te hebben dinsdagochtend ga ik nog een testje doen, kijken of die duidelijker is. in 'het echt' zijn ze wel ietsje duidelijker dan op de foto hoor, moeilijk te zien ik kon je niet vinden op fb. heb je misschien een linkje? ben heel benieuwd, vind het super leuk! hahaha DaantjevD ik had er gewoon overheen gelezen! haha maar het is idd heel fijn dat vriendlief zo veel weg is nee het is niet leuk. maar ik kan er na 8jaar wel goed mee om gaan. en als hij weer terug komt is het super! dan zijn we weer net zo verliefd als de eerste keer dat we elkaar zagen, vlinders en kriebels in de buik, hoe heerlijk is dat! dnise; wat zielig voor Aiden dat hij zo moet hoesten en daardoor moest overgeven! arme man.. en arme papa en mama! hopelijk komende nacht een rustige nacht!! de app die ik gebruik heet 'P Tracker Lite' P = Period (weet niet of je dat voluit moet typen met zoeken. het is een wit plaatje met een roze bloem. stelt niet heel veel voor maar is wel handig om je cyclus in bij te houden, en je kan ook allemaal symptomen invullen, en wanneer het gezellig was in de slaapkamer dankjewel voor je felicitatie MamaSea! het blijft nog heel erg onwerkelijk..! Letty26 wat gezellig dat je ook mee komt kletsen wel heftig de miskramen.. wat is utrogestan voor medicijn?
Wauw Liniej van harte meid wat geweldig!!! Heerlijk toch zo snel zwanger, scheelt een hoop frustratie haha! Ik heb wel even alles doorgelezen maar ben zo moe dat ik naar mn bedje ga! Wel zwaar was dat emh jasmin88? dat je je kerel een maand niet ziet of spreekt! Respect voor jou! Wij zitten nu in de 2e ronde, maar we hebben deze ronde overgeslagen dus ik weet zeker dat ik ongesteld ga worden volgende maand gaan we er wel weer voor dus misschien word dat dan officieel de 2e ronde? ik verwacht dat ik rond 23 of 24 juni ongesteld word. slaap lekker alvast allemaal! Flower