@lunap ja dat maakt het extra spannend hoor poeh @liniej ja het is heel heftig geweest. utrogestan is progesteron die maak ik niet voldoende aan waardoor de zwangerschap telkens afgestoten word.
haha ga maar snel slapen jij! dankjewel voor je felicitatie! en het scheelt zeker een hoop frustratie. ik hoop zo dat het jullie allemaal ook snel gegund is! en het is ook mijn vriendje die weg is. (tenminste als Jasmins geliefde niet ook weg is, wat ik dan gemist heb) maar gelukkig is het deze keer niet zo lang nog 26 nachtjes, en dan weer knuffelen en hem het grote nieuws vertellen!! ♡♡ weltrusten flower87!
wat vreselijk zeg Letty26! mijn 'normale' miskraam vond ik heel dubbel. ik vond het natuurlijk afschuwelijk toen het gebeurde!!! maar het is een natuurlijke manier van je lichaam om een ongezond vruchtje/kindje af te stoten omdat het toch niet levensvatbaar zou zijn. en mede door die gedachten kon ik mijn miskraam een plekje geven. maar als je lichaam zelf niet genoeg progesteron aan maakt is dat een heel ander verhaal. wat oneerlijk kan het leven soms zijn he..! heel erg heftig meid. moet je daar mee beginnen zodra je zwanger wil worden of wanneer je een positieve test in handen hebt? (hoop niet dat ik je heb gekwetst)
Liniej GEFELICITEERD!!! Niet teruggelezen druk druk druk dit weekend en we gaan nog even door.. Vandaag goed gesprek gehad met vl, hoe en wat we echt beginnen.. Hij zegt we gaan dacht ik eerst op deze voet verder, geen bijhouden van wanneer t MOET, geen ac, en we zien wel, wanneer we zin hebben !! Hij was er altijd vaag over, ik denk dat t mede komt omdat ik de bv nu drastisch aant afbouwen ben, kolf nu 3 dgn nog maar 1 x pd, maar nu duidelijkheid!!
hey meid Nee je hebt me niet gekwetst maar ja het is heel verdrietig als je lichaam het af laat weten terwijl je (waarschijnlijk) een gezond kindje/vruchtje in je buik hebt. Heb ook heel veel moeite gehad met het vertrouwen krijgen in mijn lichaam bij de zwangerschap van Bram met utro. Een miskraam is altijd verdrietig. Zo machteloos zijn is echt hel. Ik zie dat je nu weer zwanger bent probeer maar te genieten voor je het weet is je beepje er 😊 zodra ik mijn eisprong heb gehad begin ik iedere ronde met utro tot de test ben ik zwanger dan ga ik door Tot 16 weken anders stop ik een begon ik weer in de tweede fase van mijn cyclus.
Goeiemorgen allemaal! Jeetje Letty26 wat vreselijk heftig Gelukkig dat je nu weet dat je direct na je ei moet beginnen! Hopelijk snel een goede zwangerschap!!! Voor de rest natuurlijk ook En Liniej lekker aftellen 26 nachtjes! Je bent in iedergeval niet met zijn 2tjes aan het wachten nu maar met zijn drietjes
hahahah veel want mama wil alles zelf doen!!!!!! dus niks is veilig.. deuren niet koelkast niet hahaha
letty26 wat heftig zeg.. lijkt me heel moeilijk bah bah hier in de vruchtbare dagen woehoeeee dus gisteravond al erg gezellig gemaakt haahahah nu snel douchen en dan op naar de basisschool voor een intake gesprek en rondleiding! zo spannend!!!
Net terug van de rondleiding en het intake gesprek op de basisschool... echt een super leuke school!! kregen er een heel goed gevoel bij.! van de week even de formulieren invullen en afgeven en dan zullen we in december gebeld gaan worden door de juf die hij gaat krijgen en dan gelijk wendagen inplannen.... heel leuk maar gaat allemaal wel heel snel merk ik nu..
dnise spannend zeg!! Is inderdaad heel belangrijk dat je een goed gevoel krijgt tijdens zo'n intake en rondleiding! Is voor mij alweer bijna 5 jaar geleden maar nog steeds heel tevreden met de school! Even een vraagje.... ik had vanochtend een lichte gevoel van "buikpijn" maar dan in mn onderbuik zeg maar. Nou heb ik dat elke maand wel eens maar ik zie nu dus dat zo ongeveer vandaag mijn eisprong moet zijn. Kan je dat voelen? Of haal ik nu van alles in mn hoofd omdat ik er zo mee bezig ben? Haha
Goedemorgen allemaal! Mag ik ook mee kletsen? Dit is onze tweede ronde voor een tweede kindje. Onze dochter wordt eind van de zomer alweer drie. Eisprong kun je zeker voelen! Bij mij is dat links of rechts een scherpe pijn gevolgd door middenpijn. Dat is een zeurderig gevoel in het midden van mijn buik. Duurt een paar dagen bij mij. Mijn NOD is begin volgende week. Ik heb sinds twee dagen een zeurderig menstruatieachtig gevoel. Spannend weer!
Magnolia83 Gezellig!!! En bedankt.. dacht al dat ik weer van alles aan het verbeelden was. Mijn NOD is eind volgende week, spannend allemaal!! En heel veel succes de aankomende (wacht)dagen!!
Dank je! Die zijn erg he? Terwijl ik verder zo nuchter ben. Alleen stond ik niet vooraan toen het geduld werd uitgedeeld. Maandag is NOD dus heb ik voor dinsdag ochtend een test in de planning staan, mocht ik voor die tijd niet ongesteld zijn geworden. Het helpt bij mij wel dat ik naar een soort van deadline toe leef.
Jasmin88 wat een gave foto van jou en je vader! super leuk Letty26 ik kan me voorstellen dat je niet heel veel vertrouwen meer hebt in je lichaam na 4 miskramen, vreselijk.. maar wat een geluk dat de medicatie zijn werk doet! wat spannend dnise!! wauw dat is echt weer een enorme stap zeg. die 'kleine uk' gaat straks gewoon naar school toe! fijn dat jullie zo'n goed gevoel hebben bij de school! wat voor soort school is het? wanneer had je Aiden al ingeschreven? (moet al best ver van te voren toch?) onze zoon gaat straks in het buitenland naar school, dus moet nog maar eens uitzoeken hoe en wat. eisprong kan je zeker voelen MamaSea! ik voel 'm ook (bijna) altijd, precies zoals Magnolia83 (gezellig, welkom!!!) zegt. dus maak er een feestje van Marnolia83, spannend hoor! ben benieuwd naar dinsdagochtend!
☼ NOD - Lijst ☼ Liniej: Zwanger! Magnolia: 23 juni 2e Ronde MamaSea: 29 juni 1e Ronde Lunap: 2 juli 1e Ronde Letty: 2 juli 1e Ronde Dnise: 4 juli 2e Ronde DaantjeVD: 8 juli 1e Ronde Jasmin88: 11 juli 4e Ronde Arwen26: LaVitaBella: Eveline1986: BabyNijn: 7e Ronde Bilie: Flower87: Nonma: Fidel2010: WillekeJ: Marloesje24: