Mijn ouders zijn beide daar heel open in. Mijn vader is politie mijn moeder werkt in jan palfijn ziekenhuis op afdeling bij de oudjes dus ja wij zijn voor zo dingen open. Heb verleden jaar 1juli ook veel verdriet had om mijn schoonzus en -broer hun kindje hij was 15maandjes en dit heeft me de kracht gegeven om door te zetten en mijn opleidingen te gaan doen!
liniej ik zie het streepje en zwanger is zwanger . Een negatieve test kan altijd nog positief uitvallen maar andersom niet! En ookal issie wat lichtjes, hij is er! Congrats nogmaals!! En wens jullie een mooie dag wanneer je het aan de papa gaat vertellen!
daantjevd heb je dat bij de eerste ook gedaan, en klopte het toen ook ? ik ben benieuwd of ze wel eens gelijk hebben gehad! inderdaad liniej zo dacht ik er ook over hoor, jammer dan dat het stinkt het is voor zo'n goed doel!
daantje wat een moeilijke situatie... dikke knuffel voor jou! maar zoals je zelf al schreef jullie moeten het samen willen! knuffel!!!!!! en wat een mooie test!!! hartstikke zwanger en zie idd duidelijk verschil!! loopt mooi op!!! woehoeeee
jaa jullie hebben gelijk meiden! een positieve test is een positieve test. en ik ben toch pas 100% gerust zodra die kleine huilend in m'n armen ligt. moet maar gewoon stoppen met dat stressen.. haha ik zal wel laten weten hoe hij reageert MamaSea! ons zoontje is HE-LE-MAAL gek op de Lammy tuttel doekjes (en knuffeltje en muziekdoosje en wat ze nog meer hebben) van HappyHorse. en ik zei al dat ik voor een tweede kindje Rabbit Richie wil. dus ik ga die aan hem geven, dan weet hij denk ik genoeg jeetje hebben jouw broer en schoonzus hun kindje verloren Jasmin? wat super heftig zeg! ik vind het goed dat jullie zo open zijn over zulke dingen. ik werk in de zorg dus maak ook genoeg mee. en vriendlief helaas ook vreselijke dingen. dus wij hebben ook vaak te maken met die andere kant van het leven. vind wel dat je er met een mooie gedachte in staat.
Het is mijn partner zijn broer, het zoontje had syndroom van down, epilepsie, ... Hij had geen kansen meer. Hij kwam de zaterdagen bij mij omdat zijn ouders moesten werken de eerste 6maanden evolueerde hij super snel en erna kreeg hij problemen, dan begon het met zijn maagklepje die niet sloot, dan na de operatie continu epilepsie, dan een gaatje in zijn hart,... maanden heeft hij in het ziekenhuis gelegen en ja toen hebben we hem moeten afgeven, we konden de tijd nog wat rekken maar dat kind had geen besef meer 12 epilepsie aanvallen op nog geen 10min nee dat ging niet meer geen slikeffecten meer alles liep naar zijn longen enz :'( nee twas genoeg!
Inderdaad heeft echt zijn spoortjes nagelaten, hij verjaard ook een dag voor mijn stiefzoontje, en wij gingen normaal trouwen 3juli maar hij is 1juli overleden dus is allemaal beetje in de war geraakt. We hebben op zijn verjaardag nu 27april 50ballonetjes laten vliegen met zijn naam en gegevens van de ouders. 1ballonetje is toegekomen in nieuw Zeeland. Wij zelf zijn van België dus was heel tof
Jeetje wat een verhaal. Wat lijkt me dat ongelofelijk heftig om mee te maken. Ben ben er een beetje stil van.
Het lieve meiden, het is zwaar, heb het al een deel een plaatsje gegeven maar was dit weekend vermoeid was ong en moest toch even aan hem denken en daar was een traantje, mijn vriendin haar nicht had haar zoontje bij van 3weekjes en ja dan vertel je verhaaltjes en ja.... Daar waren mijn tranen. Maar diep van binnen weet ik dat het zo het beste was. Ze gaven hem Max tot zijn 2,5j. En hij zou alleen maar kunnen liggen hebben. Hij kon zelfs zijn hoofdje niet rechthouden dus beter zo... Trouwens wie moet er bijna ong worden? We hebben liniej al die 2mooie roze lijntjes heeft wie wordt de opvolger
Tuurlijk laat je daar een traantje om. heftig! dikke knuffel pfff meiden ben zooooo moe! ik zou wel tot morgen kunnen slapen!! weer een slaapwandel spookavond achter de rug van 23:10 tot 03:30! snap er echt niks van! echt nooit problemen met slapen echt nooit en ineens om de avond bingo... a was zo moe dat ik hem ff naar bed heb gedaan... kind storte compleet in! maar na minder dan een uur was hij alweer uit bed... en zit ook rond me eisprong en dat heeft ook negatieve invloed op mijn huishouding merk ik!! moe en uit me humeur.. bah bah ff lekker klagen! vanavond ventje bij oma slapen want ik heb morgen een vroege dienst! dus 04:45 me bed uit! duiken er vanavond heeeeeel vroeg in! hopen dat ik de fut kan vinden voor wat gezelligheid tussen de lakens maar ben der bang voor hahaha trek t niet whahaha
wat super heftig Jasmin! wisten ze voor de geboorte al dat hun kindje zo ziek zou zijn? wel heel mooi dat een van de ballonnen tot in Nieuw-Zeeland is gekomen! ben er stil van...
pff dnise weer zo aan het slaapwandelen geweest... gek zo opeens zeg. maar mijn mantra is "het is een fase - het is een fase - het is een fase - het is een fase" fijn dat hij een nachtje bij oma slaapt, alleen jammer dat je er zo super vroeg uit moet! hier ook aardig moe slapeloze nachten door mijzelf, zou verwachten dat je na ruim 289 maanden wel eens door kan slapen haha. ik vind het altijd wel pittig dat ik mijn wekelijkse uitslaapochtendje (2 uurtjes langer kunnen blijven liggen) mis nu m'n vriend weg is. en dan morgen ook nog de hele dag in het ziekenhuis met een hangerig kind dat in een sprong zit en nu ook verlatingsangst begint te krijgen.... pfff maar ook dat overleven we wel weer
Hai meiden, gevonden! Had al het vermoeden dat we overgeplaatst zouden worden Ik zit niet zoveel op het forum, dus lees maar af en toe mee. Nu weer bijna in vruchtbare periode. Ronde 7! We moeten geduld hebben! Maar komt wel goed. Wie weet weer pril zwanger op vakantie, net als vorige keer Dus ik hou me wat afzijdig!
Hey, nee alles leek normaal was een baby van 4kilo enz.. Juist de tong, pink was duidelijk! En blijkbaar was mijn schoonzuster haar gyneacoloog op de hoogte, want mijn schoonzus haar zus had 5miskramen van kinderen die verschillende syndromen hadden. Dusja... Wat er uiteindelijk is gebeurd, is dat de dokter dat allemaal had verzwegen. En ja blijkbaar is mijn schoonzus net als haar zus een drager...
Mogguh meisjes... hier alweer 2uurtjes aan t werk! glukkig een lekkere lange nachtrust gehad en zelfs nog te tijd genomen om het gezellig te maken tussen de lakens hahaha hey babynijn! doen wat goed voelt alleen af en toe reageren en meelezen is toch ook prima!
nou meiden.. om het ff nog ingewikkelder te maken hebben wij ook geklust gisteravond.. ik had mijn verhaal ook in een apart topic hier geschreven (hebben jullie misschien wel gezien) en ik kreeg daar best veel reacties op! dat we er gewoon voor moesten gaan! ik heb toen mijn man thuis kwam verteld dat ik mijn verhaal had gedaan op dit forum.. ik heb het hem toen laten lezen inclusief de reacties.. toen hij het gelezen had keek hij me lachend aan.. ik zei waarom lach je nou? toen zij hij 'het komt allemaal wel goed'' en toen hebben we boven dus geklust ik denk dat hij nu wel overstag is.. tis zo moeilijk maar misschien maken we het ook groter dan het is? ik bedoel mijn man komt heus wel weer aan werk.. en hij krijgt tot okt 2015 tot 100% doorbetaald aan het salaris wat hij nu krijgt... Ik laat mijn NOD dus maar even staan nog haha sorry voor mijn warrige verhalen hoor... ik wordt ook wel steeds heen en weer geslingerd in twijfels.. Maar het komt allemaal op zijn pootjes terecht. we hebben er vertrouwen in!