ow ja.. zal ik anders die meiden nog ff een pb sturen dat ons topic is verhuist? @ babynijn.. welkom back.. lijkt me leuk als je af en toe nog wat laat horen.. wil je wel op de NOD lijst? er staat nu alleen dat je in de 7e ronde zit hihi welke datum kan ik erbij zetten?
Jezus jasmin wat vreselijk :'( Dit raakt een moederhart toch heel diep!!!!!!!! heb er gewoon tranen van in mijn ogen dnise wat vervelend dat hij zo slaapwandelt zeg!! Hier is het slapen ook ver te zoeken de laatste tijd, word er echt gek van! Ik ben gesloopt en mn ventje gaat maar doooor en slapen ho maar liniej ik ben benieuwd of je man inderdaad meteen de boodschap begrijpt met het knuffeltje hihi en ik begrijp heel goed dat dat pittig is dat je het nu even niet kunt delen de verzorging.. ik vind het ook altijd zeer noodzakelijk 1 ochtend in de week te kunnen uitslapen haha en mijn man ook 1 ochtendje! Lastig dat je kindje verlatingsangst begint te krijgen.. hier merk ik dat nu ook, hij gaat echt beseffen als ik weg loop en begint dan knoerthard te huilen! best sneu (en vermoeiend voor mama ) Babynijn duimen voor een zeer vruchtbare periode voor jou dan nu!! Daantjevd je mag hier gewoon lekker je ei kwijt hoor daar is het forum toch voor bedoeld! en het is zo herkenbaar die twijfels! maar ik denk, dat als de wens en het verlangen zo diep zitten, dat julie er goed aan doen om er voor te gaan!! Hier ook alle twijfel weg ik wil gewoon een brusje tik tak .. mn eierstokken zijn t met me eens Hier is het momenteel een vermoeiende bedoening.. volgens mij zit mn zoontje echt in een sprongetje (hij is nu 8 maanden). hij wilt NIET SLAPEN. ik word er gek van zo langzamerhand.. we brachten hem steeds netjes om 8 uur naar bed en dan was hij 1 a 2 uur aan het huilen, zo erg dat wij 1 a 2 uur naast zijn bedje moeste zitten als we weg liepen raakte hij zo vreselijk overstuur dat hij vaak zelfs ging spugen, kon ik zijn bed verschonen. Gister hadden we er genoeg van hebben we hem tot 22:00 uur!! laten spelen beneden. toen was hij bekaf brachten we hem naar bed sliep hij meteen. MAAR om 5:15 was hij weer aan het huilen zucht.. met moeite nog een uurtje in slaap gekregen. Ik begrijp niet waarom hij zo weinig slaapt ik ben kapot inmiddels want overdag slaapt hij ook amper of alleen wat hazeslaapjes
Go DaantjeD! Woop Woop! En die warrige posts vallen A mee, B lekker belangrijk! Daar zijn we hier toch voor? Als klankbord? Ik heb dagen een soort menstruatieachtige krampen gehad. Mijn baarmoeder voelde beurs aan. Is nu wat aan het afnemen. Zit op 8 DPO nu. Hou mijn NOD even voor het gemak op di de 24e. Dan ga ik uit van een lange cyclus. Ik vind het weer zo rete spannend! Ik ben helemaal niet geschikt voor deze onzekerheid!
Flower: Herkenbaar van onze dochter rond die leeftijd. Wij zijn er 'fout' mee omgegaan door haar steeds te troosten en er naast te zitten en nog een flesje te geven als ze wakker werd. Bij ons heeft het niet slapen toen tot ruim na haar eerste verjaardag geduurd. Wat toen werkte om het af te leren: Zo min mogelijk zeggen, als ze opstond consequent weer neerleggen zonder boos te worden, zonder wat te zeggen. Als ze bleef liggen steeds een stap verder van het bed af naar de deur toe, als ze dan huilen en opstaan opnieuw beginnen. Tot je even op de gang blijft staan en als ze dan even stil was naar beneden. Avond of nacht of vroeg in de ochtend deden we hetzelfde. Het heeft hier twee weken geduurd maar toen was het doorbroken en konden we s avonds weer lekker een film kijken en sliepen we weer lekker door. Tot op de dag van vandaag werkt het. Echt, de aanhouder wint. Maar elk kind is natuurlijk anders, en dit hoeft bij jullie natuurlijk helemaal niet werken maar iets anders wel maar dit werkte bij ons.
Een hele goede keuze meid, alles komt wel op z'n pootjes terecht Ben blij dat jij en je partner rustig hebt kunnen overleggen! Wie weet nu je wat ontspannender zal zijn dat het raak is
Wauw ik heb veel gemist zie ik! Genoeg om bij te lezen met een kopje thee. En DaantjevD .... Geklust! Haha leuk woord .
flower87 vervelend dat je kindje bijna niet slaapt! en vooral ook voor hem. Wel knap dat je toch door blijft zetten om het op de "juiste" manier te proberen. Ik deed het helemaal "verkeerd" gewoon aan de borst in slaap laten vallen en dan neerleggen. Wanneer ze dan wakker schrok, gewoon weer doen. Echt niet goed want ze bleef zo heel lang "te" gehecht aan me, als je dat zo kan zeggen. Pas op haar 6e sliep ze echt GOED zoals dat zou moeten. Dus even doorzetten! DaantjevD goed dat je je bericht aan hem hebt laten lezen en ook fijn dat hij zo'n reactie gaf! Geeft je toch dat extra beetje zekerheid. Volgens allerlei (online) ovulatie berekeningen waren van 15 tot 17 juni mijn meest vruchtbare dagen (en ja.. we hebben veel geklust haha). Dus nu begint het wachten tot de 29e... dit is mijn eerste keer in dit alles en het lijkt nu al 3 jaar verder... die 29 juni xD. Ik ben denk ik defenitie van ongeduld -__- Zijn er andere mama's die nu ook aan het wachten zijn? Vanaf eispr. tot NOD?
Mijn NOD is 10 juli, Daantje! En de 12e op vakantie. Vorige keer op de 13e positief getest en de 15e op vakantie haha....
Spannend allemaal!! En Babynijn ook heel spannend! Alvast een fijne vakantie. Wie weet hebben jullie weer een extra persoontje mee op vakantie
Daantje, groot gelijk en super leuk dat jullie er nu toch wel voor gaan! en misschien wel een goed/leuk idee om die andere meiden nog even een berichtje te sturen of ze nog mee willen kletsen. flower heftig zijn die sprongen dan he! hier ook net een achter de rug. ik kan meneer zo weg lekker, kusje, en hij start zijn eigen slaapritueeltje, niks aan de hand. en van een op andere dag KRIJSEN met ieder slaapje....... geen land mee te bezeilen. van 16u slaap per dag na 12u. overdag/tussendoor ook niet te genieten natuurlijk. en zo plotseling als het kwam ging het ook weer weg na 2 weken. hier zoonlief en ik al vanaf 07.30 in het bloedhete ziekenhuis. knallende koppijn! en moe van het niks doen. ben blij als die kleine vanavond op bed ligt en ik ook gelijk m'n bed in kan. *klaag klaag*
Pfffff ik hou het niet bij @_@ Lees wel mee en ga ik proberen te reageren maar ben nu op werk Daantje, waarvoor ben je in het ziekenhuis?
Jonges, ik word gek hier. Duizelig, moe, pijnlijke borsten veel kramp gehad afgelopen week en weer zeurderige kramp in mijn onderbuik. Met onze dochter had ik 0 symptomen dus ik ga er niet van uit maar jeetje, moet me inmiddels echt inhouden om niet te testen. Misschien er morgen ochtend eentje tegenaan gooien? Had het fout ben vandaag 9 dpo dus morgen 10. Is wel heel vroeg he?
magnolio83 eigenlijk doen wij dat altijd al zo, als hij moet slapen betekend dat ook echt slapen. dus we zeggen niks meer, maken geen oogcontact. zitten alleen naast hem en als hij dan klem ligt door zijn capriolen leggen we hem rustig en zonder iets te zeggen weer recht. ook spuugt hij 10x zijn speentje op de grond en ook die krijgt hij zonder verdere woorden terug. maar het helpt helaas hier niet en zijn bedje staat naast de deur dus ik sta met 1 stap al op de gang hahah zodra ik naar de gang KIJK gaat hij al bijna huilen echt dramaaaaaaaaaaaaaa mamasea oh nooo pas met 6 jaar, wat zul jij moe zijn! spannend babynijn. maar zoals ik t zie is een positieve test geweldig maar een negatieve test deze maand misschien iets minder erg omdat je dan volop van je vakantie kan genieten? of zie ik dat verkeerd maar alvast een hele fijne vakantie gewenst!!! liniej hier net zo!! eerst konden we hem gewoon in bed leggen en hij ging gelijk lief slapen, of even met zijn knuffeltje spelen en dan viel hij in slaap. en dat is echt verleden tijd INEENS! helaas helaas..
Sorry dames internet van slag ik weet niet welke pagina ik gebleven ven, dus spring weer in Nog 4 wkn tot de verbouwing, heb er zin in ( nieuwe badkamer en extra slaapkamertje) nog 3 wkn tot bruiloft van schoonzusje Gister controle zh met dl, stelde gelukkig niks voor, stond met 10 min weer buiten, over 3 mnd terugkomen ze heeft 2 wkn geleden der neus en keelamandelen erruit gekregen ivm slecht eten en contstant verkouden/snurken/kwijlen, ook oortjes zijn doorgeprikt. Heeft me meer als een jaar geduurd voor ik doorgestuurd werd naar de KNO, en was niet onnodig, amandelen waren erg vies met name de neus..., ook bij de KNO over 3 mnd terug voor controle dan coor de oren
fidel2010 heftig zeg!! Gelukkig hebben ze haar nu geholpen. Veel succes met alle voorbereidingen voor het huis en de bruiloft!!
Bij deze de aangepaste lijst! klopt het zo voor jou magnolia? jullie zitten toch in ronde 2? of 1? ☼ NOD - Lijst ☼ Liniej: Zwanger! Magnolia: 23 juni 2e Ronde Magnolia83:24 juni Ronde 2 MamaSea: 29 juni 1e Ronde Lunap: 2 juli 1e Ronde Letty: 2 juli 1e Ronde Dnise: 4 juli 2e Ronde DaantjeVD: 8 juli 1e Ronde BabyNijn: 10 juli 7e Ronde Jasmin88: 11 juli 4e Ronde Arwen26: LaVitaBella: Eveline1986: Bilie: Flower87: Nonma: Fidel2010: WillekeJ: Marloesje24: Ik ben echt super blij dat ik gister die berichtjes heb laten lezen.. heb er nu een beter gevoel bij! Flower... die fase ken ik ook nog wel van Céline inderdaad! ow wat erg is dat zeg! ik heb het ook verkeerd aangepakt.. ik neem haar mee naar ons bed.. met als resultaat dat zij wel sliep maar ik niet! zo lastig is het.. maar je moet consequent zijn en dat is heel moeilijk.. vooral geen drinken geven hoor s'nachts! want anders gaat hij daar weer aan wennen!! je kan ook even het cb bellen.. bij mij heeft dat erg geholpen.. ze vertelde hoe ik er mee om moest gaan en daar heb ik me aan gehouden.. werkte hier erg goed.. succes en sterkte want ik weet nog hoe lastig die fase is! BabyNijn heerlijk op vakantie! wij gaan over ander halve week.. de 30e gewoon centerparcs,, een weekje, maar wel in een super de luxe huisje! met sauna en 2 badkamers.. eigenlijk best asso haha voor 2 volwassenen en 1 baby hahaha maar ja we hadden een kortingsbon en dachten we gaan lekker luxe! waar gaan jullie heen? misscien heb je het al gezegd maar dan heb ik erover heen gelezen... hihi Magnolia.. ja ik zal nog wachten als ik jou was.. maar ik heb een geschiedenis met testen doen,, die dan negatief zijn, met als gevolg dat ik erg teleurgesteld was.. als jij denkt dat je er rustiger van wordt door een test te doen moet je dat doen.. maar ik zal nog een paar daagjes wachten! Lunap mijn moeder heeft pcos en omdat het zwanger worden bij ons niet lukte zijn mijn man en ik al na 9 maanden proberen naar de gyn doorgestuurd.. en inderdaad ik heb ook pcos.. ik maak dus geen eisprong aan daar heeft mijn lijf hulp bij nodig.. ik ben toen 4 rondes aan de clomid gegaan.. (medicijn) de eerste 2 rondes sloegen aan maar zonder resultaat zwanger.. de 3e ronde sloeg niet aan.. de 4e ronde had ik het al opgegeven en me voorbereid op ivf.. maar toen toch zwanger!! ik ben nu dus heel bang dat ik weer clomid nodig heb om zwanger te worden... al weet ik dat het zonder ook kan lukken bij een 2e want mijn moeder is binnen 3 maanden zwanger geraakt zonder medicijn van mijn broertje dus dat geeft hoop! afwachten dus hoe dat bij mij zal zijn. Nou ik ben ook behoorlijk moe.. C was al om 6 uur wakker.. en ik ben erg bezig met haar eerste verjaardag zaterdag! vanmiddag wordt de taart bezorgd van woezel en pip! hihi ik ben benieuwd! vrijdag een mep taart bakken! en dan kan zaterdag het feest beginnen zin in!!! Ik ga nu ff liggen... ik ben moeeeeee