Mamasea : thja dit was eigenlijk een peulenschil achteraf, dl heeft als pasgeboren baby met 36 uur oud een bloedtransfusie gehad ze had bloedgroep antagonisme en 4 dgn onder de blauwe lampen.. Leuk was dit niet maar tis iets waar we zelf op hebben aangedrongen, de ka heeft t een hele poos niet nodig gevonden Drom is straks met een tweede het een medische indicatie, er is een kans de 2de het ook overkomt, heb een verhoogd risico. Maar we hopen natuurlijk op geen gele baby, een keer is genoeg
☼ NOD - Lijst ☼ Liniej: Zwanger! Magnolia83: 23 juni 2e Ronde MamaSea: 29 juni 1e Ronde Lunap: 2 juli 1e Ronde Letty: 2 juli 1e Ronde Dnise: 4 juli 2e Ronde DaantjeVD: 8 juli 1e Ronde BabyNijn: 10 juli 7e Ronde Jasmin88: 11 juli 4e Ronde Fidel2010:16 juli 1e Ronde Arwen26: LaVitaBella: Eveline1986: Bilie: Flower87: Nonma: WillekeJ: Marloesje24:
daantjevD wat super leuk dat jullie er toch weer wel voor gaan! snap dat jojo effect wel hoor en lekker je hart luchten bij ons! geen probleem! ... hier drukke werkdag achter de rug! nu voetbal kijken! 3-2 voor nederland woehoeeeee heb giga zere borsten en ben echt moe elke keer!! merk goed dat me ei eraan komt... nu maar hopen dat al dat klussen zijn vruchtje af gaat werpen hahahahaah jullie ook aan t kijke?
yep.. we zitten op de bank.. voetbal aan.. en laptop op schoot hihi bedankt trouwens iedereen.. jullie zijn zow lief hihi ik blijf lekker m'n hart luchten hier! en jullie ook doen he!!! Dnise.. ga je nog aan de klus vanavond? en uhm.. waar merk jij nog meer aan dat je ei eraan komt?
nu jij het toen zei merk ik t nu ook aan me slijm baaaaah haahah ban dat trekbare wittige slijm!.. zere borsten en moe dat is alles glukkig alles! hahah en gnoeg ook vind ik hihihi
Oke.. dus jij merkt het ook aan je slijm.. hihi vies praatje he haha.. ik let er ook op nu.. en heb nu mog doorzichtige waterig slijm.. dus me ei is er nog niet denk ik.. als ik hem al krijg... ik zit vandaag op dag 13 van m'n cyclus.. dus ik heb nog hoop dat ik hem zal vinden.. heb wel af en toe steekjes.. maar of dit m'n darmen zijn of mijn eierstokken.. hoe weten jullie zo zeker dat het je eierstokken zijn?
ik weet t niet zeker maar gok er maar gewoon op... klussen sowieso om de dag... hahah dus hoop dat ik ergens rond me ei goed klus hahaha
Wij hebben deze maand een seksmarathon gehouden. Ik ben niet zeker wanneer ik mijn eisprong gehad heb. Dus we hebben het gewoon erg veel, heel gezellig gehad samen. Vanmorgen niet kunnen beheersen en een action testje gedaan. Leek wel wat te zien maar denk dat het een indroger is. Ik hoop dat, nu het uit mijn systeem is, ik kan wachten tot dinsdag.
Daantje ik kan je link (nog) niet openen, moet de laptop er even bij pakken. maar goed dat je het nog even zei. ik zie die priveberichten altijd over het hoofd! dnise dat rekbare is al heel goed! helemaal optimaal is het als het doorzichtig is, net als een rauw ei zegmaar. hahaha Magnolia seksmarathon klinkt als een leuke marathon! nu hopen dat het heeft gewerkt!!!
Slijm inspectie als t doorzichtig en rekbaar is, kluseen, alleen wees niet misleid, oud zaad van de dag ervoor kan ook doorzichtig en rebasr effect geven... Spreekt de expert haha Eisprong, ik heb echt aan een kant dan last, ter hoogte van ehh hoe noem je dat, je bekken denk ik Sexmarathon dat ziet vl ook wel zitten haha Ongi bijna voorbij gelukkig... Weet precies wat ik 2 jaar niet gemist heb...
hahahahaha had ik ook fidel2010! hahaha mijn 1e echte menstruatie dacht ik ook echt waaaaaaat my god wat een ellende!! agh ik controleer me slijm niet specifiek... gewoon idd een sexmarathon hahaahaha om de dag voor 14 dagen dan moet ik me ei toch niet missen! hhahahha
Thnx daantjevd, oh oh.. we hebben dus vannacht wel een fles gegeven!! hij werd om half 5 wakker, HUILENNNNN HUILEN HUILEN. wist me geen raad.. dus heb een fles gegeven. Daarna viel hij weer in slaap (rond 05:15) tot 7 uur.. dus was blij dat ik het gedaan had haha. Zijn van plan om hem vanavond voor wij gaan slapen wakker te maken, voor nog een fles. Hij eet overdag veel minder dan hij eigenlijk mag hebben. We hopen dat als hij iets meer binnen krijgt hij de nacht ook wat beter door komt. Dus toch maar weer een avond fles proberen dan! Wat leuk dat je meisje jarig is zaterdag!! Alvast een hele fijne dag gewend! Ben trouwens ook wel erg benieuwd naar je filmpje!! Hier is mn NOD maandag 23 juni.. ronde 2. Is het de bedoeling dat we onszelf erin zetten en dan kopieren? Of houd 1 iemand t bij?
Dank! ik heb morgen veel te doen.. lekker de verjaardag voorbereiden hihi ja tis echt moeilijk wat je er mee moet doen he als ze zo huilen! wij hebben ook een paar keer gewoon de fles gegeven hoor! je voelt zelf het beste aan wat goed is voor je kind!
kijk meiden.. dit zijn mijn ovutesten vanaf dag 10... vaag toch?! bijna niets op te zien...!! tis njet of mijn ei al geweest is.. maar dat geloof ik echt niet! wat denken jullie?
ik heb niet super veel verstand van ovu testen (voor zover je er verstand van kan hebben, want volgens mij is het best simpel) het lijkt er inderdaad op dat je je ei al hebt gehad, want testen worden steeds lichter. had je daarvoor ook al getest? en je slijm in de gaten gehouden? als je helemaal geen eisprong hebt en je weer aan clomid moet, reageren je ovu testen dan wel (licht)?
ik had VOOR dat ik zwanger raakte en in ovulatie testen gebruikte juist altijd 2 dikke strepen.. dus dit is het tegenover gestelde! En ik weet wel zeker dat mijn ei nog niet geweest is.. want ik let wel op andere signalen.. (slijm, ovulatiepijn enz...) ik heb er nu een ander topic over geopend.. kijken wat andere zeggen! Hoe ist verder met jou Liniej?
hmm wat raar dan hè.. ben benieuwd wat ze in het andere topic zeggen. hier gaat het goed. testen worden mooi duidelijk, en als ik me te snel van rug naar zij draai heb ik bandenpijn (wat heb ik dat niet gemist zeg haha) ben moe en slaap slecht, dus allemaal dingetjes die ik wel herken ik slaap stiekem gewoon ieder slaapje met zoonlief mee om de wakkere nachtelijke uurtjes op te vangen. gister de hele dag in het ziekenhuis gezeten voor provocatie test van zoonlief, erg vermoeiende dag met knallende koppijn door de warmte.. over 2 weken moeten we weer en daarna hopelijk uitslag! en ondertussen tellen we langzaam af totdat papa/vriendlief weer thuis komt!
ow jee.. zolang in het zkh is wel heftig ja lijkt me... mag ik vragen wat provocatie test is? en post je nog ff een testje binnenkort? ik ben wel nieuwsgierig!