Ik heb er ook 2 die zeggen okt! Dan zou het betekenen dat ik weet in juni/jullie uitgerekend ben net als bij Céline.... afwachtennnnn hihi
als ik deze ronde zwanger ben ben ik preciesop de zelfde dag als aiden uitgerekend! 9 maart!! alleen kwam aiden op 27 jan al
Ja ze wist t ook niet precies.. Hij was niet lekker kon ze ook wel zien, echt magertjes geworden, last van zijn oren maar kon ze niks aan zien.. Dus dan een kuurtje ab mee, hij eet en drinkt wel goed en lijkt zich vandaag iets beter te voelen Ik heb vandaag een potje foliumzuur opgehaald, toch t begin van beginnen
Dnise mijn kleine is ook van 27 januari alleen de jouwe met mindere omstandigheden dus? Daantje en magnolia ik ga hopen dat ze gelijk hebben! En leuk Daan dan lopen wij tegelijk Dus dames met de voeten op de tafel en rusten maar. Ik had het tegen mijn vriend gezegd hij zegt oh dus ik hoef nog een paar maanden niet aan de bak. Ik zeg ja schat probeer ze ongelijk te laten hebben
Ik ben ongesteld geworden.... Heb wel de bevestiging gehad dat ik een eisprong heb gehad, dus mijn lijf kan het iig zelf. Voor nu vooral gefrustreerd, zijn even teveel dingen die niet gaan zoals ik graag zou willen. Ik heb een pendel voor december 2014.. Ik hoop toch echt dat het iets eerder mag lukken.
Balen wannabemommy. Maar idd: je lichaam werkt zoals het moet en dat is goed nieuws! Hoe lang hebben jullie over de eerste gedaan? En we gaan met z'n allen de pendels ongelijk geven!
ja idd ladytwilight... aiden was behoorlijkte vroeg! maar nu niks meer van te merken hoor!! hahahah en ik heb is terug zitten lezen magnolia83 ben 4 feb 2010 gestopt met de pil en 23 juni 5 dagen voor me nod teste ik toen positief! dus vrij snel wel zwanger... pfff nu aan t werk! nog een half uurtje!!!! Woehoeee
jippie! ik moet vandaag van 09:00-17:00 werken en aiden heeft de halve nacht weer lopen spoken!!!!! pffff hij werd om 00:30 wakker en om 03:45 sliep hij nog niet! ben helemaal gebroken!!! en dan heb ik vanavond nog een bruiloftsfeest ook!! ahhhh dat wordt veel koffie vandaag!! glukkig wel lekker weekend! maar leuk is anders....
nu dnise.. kan me voorstellen dat je op bent! vervelend... hopelijk voel je je straks ff fitter! Ik had vanmorgen voor de 3e keer een smiley op mijn clearblue... geen idee of dat normaal is haha ik had de eerste woensdag.. gister dus weer 1 en nu vanmorgen weer 1!
Goedemorgen! Ja we gaan met zijn allen die pendels ongelijk geven. Klinkt bizar maar het klinkt zo ver weg en dat willen wij allemaal niet Maar ja daarentegen geven ze gelukkig geen 2015 aan Ik ben vandaag ongesteld geworden 3 dagen te vroeg. ben er wel blij mee des te eerder we aan de bak kunnen alleen deze maand heb ik geen eisprong gevoeld terwijl ik hem normaal extreem erg voel. aan de ene kant vond ik dat beter (aangezien ik tot 2 x toe op de ehbo lag omdat we dachten dat mijn blinde darm geklapt was) Maar nee het is echt mijn eisprong en die pijn die heb ik dus maandelijks extreem v Dan heb je van de pijn ook niet dat je kan klussen. Sterkte Dnise dit word er 1 op karakter dus vandaag? wannabeamommy ik denk dat dit juist het punt is (klinkt gek ik weet het) die er moet komen.. Klinkt bizar misschien maar ik heb dat punt vorige keer ook bereikt daarna niet ik het hele idee een beetje los en toen raakte ik zwanger. Dus ik ben er van overtuigd dat ik dat punt ook weer ga bereiken en dat ik daarna zwanger raak... In oktober
Daantjevd volgens mij duurt het inderdaad 2 tot 3 dagen met die smiley en daarna moet ie niet meer te zien zijn. Wat vinden jullie moet ik al aan het foliumzuur? en aan andere poespas? ik had de vorige keer zwangerschap wel ontzettend veel lasst van duizeligheid door een te lage bloeddruk.
Ik slik toevallig sinds afgelopen woensdag foliumzuur... verder nog niets hoor! En straks op vakantie neem ik denk ik ook gewoon een wijntje.. town ik zwanger wilde worden van de eerste heb ik heel veel gelaten. . En daar heb ik nu wel eens spijt van.. als ik zwanger ben ga ik overal goed op letten maar zolang ik niets zeker weet ga ik nog lekker genieten! En over die pendels.. ik wil graag weer zwanger worden maar verwacht dat het bij ons nog wel even gaat duren.. dus zal het niet raar vibden als het pas 2015 wordt... we will see!
Ik zal het ook niet raar vinden hoor als het bij mij nog langer duurt. Maar op de 1 of andere manier hou ik mij nu aan die pendel vast Daarom moet ik eigenlijk dat soort gekkigheid niet doen.
hihi.. bij mij klopte het wel bij mijn vorige zwangerschap.. toen zei degene die gependeld heeft (die is nu niet meer actief hier op het forum) 3e kwartaal 2012.. ik ben in okt 2012 zwanger geraakt.. dus klopte wel! maar ik heb nu dus 1x deze maand.. 1x sep en 2x okt als voorspelling! zal het augustus worden hahaha
Vitamines zal ik gewoon al nemen, allerbeste mbt foliumzuur is om al 3 mnd voor de zwangerschap te begonnen zijn, kan geen kwaad als t niet zo is hoor.
Ja ik denk wel dat ik het doe. De vorige keer heb ik het volgens mij ook wel gedaan maar was ik er nogal laks in (erg ik weet het) Maar toen ik zwanger was slikte ik het wel braaf. Daantje ik zit in spanning af te wachten welke pendel het gaat worden dan
@magnolia, voor onze dochter zijn we ruim 2 jaar bezig geweest. Hopelijk lukt dat nu wel iets sneller. @ladytwilight, bij onze dochter heeft het ruim 2 jaar geduurd voordat ik überhaupt een eisprong kreeg, en nu heb ik spontaan een eisprong gehad dus dan ga ik opeens extreem hard hopen dat het gelijk mag lukken. Vooral omdat ik niet weet of mijn lijf het hierna vaker zelf wil gaan doen. Foliumzuur slik ik al wel, moet sowieso al vitamine slikken door een laag vitamine D gehalte, dus dan maar gelijk een multivitamine met foliumzuur.