manlief deed een vreugde dansje!!! hahahaah die is ook helemaal trots op zichzelf hahahaha zo snel al raak!!! heb vanmorgen nog een test gedaan alleen die is duidelijk lichter als voor mijm mod dus durf eigenlijk nog niet echt te happy te zijn... want ik dacht altijd dat je hcg ging toenemen dus dat je testen donkerder zouden worden maar mijne wordt lichter dus hoop dat t goed blijft gaan hoe is t met jullie?! daantjevD waar zit je nu in je cyclus???
hey meid ik heb net gereageerd op je aparte topic lees dat maar even en laten we hier maar verder kletsen haha Ik zit op 10 DPO... wordt nu wel spannend hoor.. heb een beetje kriebels maar denk dat het niet raak is... tis nog maar de eerste ronde en ik verwacht dat het nog wel even gaat duren...
ja heb idd vanacht om 02:30 geplast idd! moest zo nodig!!! hahaha en de test is van 06:30... zou ik al een clearblue kunnen doen????
tos ook super spannend LadyTwilight! Ik zit op 11 DPO vandaag.. maar mijn temperatuur is zo aan het schommelen dat ik denk dat ik op kan naar een volgende ronde.. ondanks de 'klachtjes' die ik heb (buikpijn, gevoelige borsten) ik ging afgelopen week van 36.9 naar 37.0 naar 37.1 en vanmorgen ineens weer terug naar 36.9... das foute boel denk ik.. maar goed nog geen bloed dus dat geef moed Hoe gaat het met de andere dames? Letty en Lunap.. jullie NOD is al geweest toch? hoe gaat het? of heb ik iets gemist? en BabyNijn.. jij hebt ook bijna je NOD! hoe gaat het met jou? En dnise... meid hoe is het nu?
nou meiden ik ben gerustgesteld hoor hoe is het verder met iedereen?? hoe is je vakantie daantjevD??? lekker genieten?! 11dpo! spannend!!!!! waar zit jij lady twilight???
☼ NOD - Lijst ☼ Liniej: Zwanger! Dnise: Zwanger! DaantjeVD: 9 juli 1e Ronde BabyNijn: 10 juli 7e Ronde Jasmin88: 11 juli 4e Ronde Fidel2010:16 juli 1e Ronde Flower87 21 juli Magnolia83: 22 juli 3e Ronde LadyTwilight: 25 juli 1e Ronde WanneBeMommy 26 juni Zo! ik heb de lijst inmiddels aangepast.. sorry voor de meiden die er niet meer op staan... maar jullie kunnen jezelf natuurlijk ook gewoon erbij zetten! En bij wannebemommy en flower87 wist ik ff niet meer in welke ronde jullie zitten.. hihi Dnise! wat goed dat je een cb test hebt gedaan! is toch een prachtige uitvinding he die digitale testen! hopelijk blijft het gewoon goed gaan en kan je lekker gaan genieten! Hier.. 11 DPO.. we wachten rustig af..
nou meiden.. hier net wat bruinverlies... denk dat de rode duvels der an komme op naar ronde 2... denk ik.... wel vroeg trouwens.. zit nog maar op 11 dpo!
Hoi! Balen Daantje. Dnise. Wat fijn!!! Niets gerommel met streepjes, gewoon zwart op wit. Hier weer die typische pijn links onderin mijn buik. Vraag me niet waarom maar ik voel mijn eisprong altijd links. Afgelopen maand stukken minder trouwens. Nu geen twijfel mogelijk. Dat wordt een uitgeputte poging tot sex vanavond. Kinderen houden geen rekening met het wk. Jammer.