Wij gaan voor een tweede!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Music Mama, 3 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flower87

flower87 Niet meer actief

Oww enne, DaantjevD. lastige! ik zou logischerwijs zeggen, wacht tot dag 35. inderdaad om teleurstelling te voorkomen.
    Maar op gevoel weet ik hoe vreselijk verschrikkelijk lang die paar dagen kunnen duren!

Kan er niet echt een nuttig advies over geven vrees ik..

succes! Liefs Flower

2. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Hey flower!

Welkom!

Dank je ja ik vind het ook moeilijk.. maar denk dat ik toch maar wacht inderdaad :)

Even over dat je het eng vind.. ik vind het ok best wel eng.. en vraag mezelf vaak af hoe ik het allemaal moet doen met 2 van die kleintjes.. mijn dochter is 11 maanden en ik zit nu wel eens te denken misschien moeten we toch nog even wachten tot ze wat zelfstandiger is.. een jaar of 2 en half... moeilijk hoor al die keuzes.. maar ja bij mijn dochter heeft het ook ander half jaar geduurd voor ik zwanger was dus ik denk dat het wel weer ff gaat duren..

al met al.. ik snap je angst en vraag.. ik kan er alleen geen antwoord op geven hihi

3. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb voor het eerst in mn leven een schimmelinfectie (iewl). Ben heel benieuwd, want het komt vaak ook door hormonen :) Ik wacht nog even met behandelen. Heb er nog niet veel last van en snap dat niet met een evt zwangerschap. Heb alleen maar creme die ik erin moet spuiten...

Zondag is mijn nod!

4. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Naar he babynijn.. heb ik ook 2x gehad.. wel na mijn bevalling...
    hopelijk ben je er snel vanaf!

Nog ff dan kan je testen? ga je dat zondag ook echt doen? of wacht je nog even?

5. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maandag is mn streven, maar ik ken mezelf!

6. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Hey daantjevd!

We zitten in hetzelfde nod forum! Mijn zoontje wordt de 20ste 1 jaar en wij gaan ook nu voor een 2e! Ik kan niet wachten, ik vind het 1 groot feest het moederschap en het gaat zo snel! Ik heb geen idee wanneer mijn nod precies is, ik geloof dit weekend. Het is onze eerste ronde, ik ben 2 mei gestopt met de pil, maar weet dus nog niet precies mijn cyclus. We hebben wel goed ons best gedaan in mijn ovulatieweek, dus er is een kans. Ik ben nog met vakantie, heb net een test gehaald bij een local pharmacy en ik hoop dat ik me tot zaterdag kan bedwingen...maar dat wordt een beproeving...

7. flower87

flower87 Niet meer actief

Thnx DaantjevD!
    Ja precies zo denk ik ook af en toe, laten we nog maar even wachten..
    en dan een dag erna denk ik weer, nee, ik wil toch wel ervoor gaan, zo geweldig nog een baby!
    Haha..

mijn man en ik hebben nu afgesproken dat we gewoon sex hebben wanneer we zin hebben en verder zien we het wel!
    Stel t duurt weer een jaar en we wachten ook nog een een jaar, duurt het allemaal wel heel lang..

Liefs flower

8. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Nou, ik had me de kosten kunnen besparen, want ik ga net naar de wc en heb allemaal roodverlies,:) eerste ronde pas, dus het is niet erg, goede nieuws is dat deze cyclus precies 28 dagen was, dat is prettig om te weten...

9. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Welkom Nonma..

Maar wel meteen minder nieuws.. tis inderdaad nog maar jullie eerste ronde dus das een troost..

Ik heb je trouwens afgelopen maandag een pb gestuurd! ik zag dat jullie zo'n bijna (op 1 dag na) net zo oud was als onze dochter en dat je nu ook in de eerste ronde zit net als wij.. vond ik wel super toevallig! vandaag mijn pb.. ik weet niet of je hem al gezien hebt? hihi

10. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Oh ik ga meteen kijken! Had ik nog niet gezien nee!

11. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Nou meiden.. ik heb net een gesprek met mijn man gehad.. we hebben nu besloten mede omdat mijn man nog maar werk heeft tot 1 juli en daarna moet solliciteren.. om het rustig aan te doen.. deze aankomende 2 maanden doen we echt rustig aan en in Augustus willen we er dan echt voor gaan.. anders is het allemaal een beetje veel..

pfff vind het wel moeilijk hoor maar goed ik weet ook wel dat het beter is.. toen ik zwanger wilde worden van mijn dochter was ik er zo op gefocust! en steeds weer die teleurstelling van een negatieve test... dat wil ik niet meer.. ik wil er relaxt mee om gaan.. maar het kriebelt zo!!! dus dat maakt het moeilijk..

Nou goed.. alles komt goed.. dat weet ik zeker ;)

Ik denk ook niet dat ik nu zwanger ben want we hebben het niet gedaan rond mijn eventuele eisprong..

12. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend wel, maar ook een erg goede beslissing! Snap dat je het moeilijk vindt hoor... maar goed, het komt wanneer het komt!
    Ik ben er stukken minder mee bezig dan vorige keer, maar nog wel steeds voor NOD best zenuwachtig/nieuwsgierig. Ik let wel op mijn vruchtbare dagen, en we zorgen dat we voldoende vrijen op die momenten.

Ik heb voor het eerst echt het gevoel dat het wel eens raak kan zijn. Vorige maanden heb ik het ook wel eens gedacht, maar dit gevoel is anders. Er zijn gewoon dingen die ik vorige maanden niet had. Ik heb bijv geen buikkrampen gehad deze week. Ik heb dat altijd ruim voor NOD en vooral een paar dagen ervoor (dus nu!). Ik heb gevoelige/tintelende tepels en dus die schimmelinfectie die ik maybe niet aan een zwangerschap mag linken, maar toch wel heel verdacht vind! Ik heb het nog nooit in mijn leven gehad!

Ik ben erg benieuwd!! Nog even geduld... Het kan ook gewoon helemaal niks zijn... :(

13. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    spannend hoor babynijn! hopelijk is je gevoel gewoon de waarheid! nog even geduld! hou ons op de hoogte! ;)

14. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, maar het is zo vervelend om te hopen en dan teleurgesteld te worden... Maar goed, heb niks te verliezen. Het komt wanneer het komt, maar ik hoop zo snel mogelijk :p

En 2 dezelfde pendeluitslagen is ook wel leuk natuurlijk..... Al weet ik niet hoe ik daarover denk.

Mijn vorige zwangerschap heb ik laten pendelen door één persoon en die was juist. Helaas doet deze mevrouw dat niet meer.. Had haar nog een privebericht gestuurd. Wel heel lief een bericht terug gekregen... Maar helaas! Ach ja van een pendel moet je het ook niet hebben natuurlijk.

15. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    ja ik heb Chantallcindy ook een pb gestuurd met de vraag of ze wil pendelen.. maar ze is ziek dus waarschijnlijk pas vrijdag een pb terug! ik ben benieuwd.. ik heb zelf ook gependeld en tarot kaarten gelegd vroeger.. maar was er op slot te veel mee bezig dus ben toen gestopt.. je moet er niet te veel waarde aan gaan hechten!

16. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    Vind het een slim besluit daantje... ook al is het moeilijk want gevoelsmatig zit t wel goed heb ik t idee...

gezellig nog meer meiden aan boord!!! hai hai zwaai zwaai..

zit nu op dag 25!.. uit nieuwsgierigheid vanmorgen en testje ertegenaangegooid hahah heel erg negatief natuurlijk! met aiden teste ik ook 4 dgn voor nod knalpositief dus dacht waag de gok! ben erg nuchter dus logisch dat t negatief is dit is pas ronde 0 haha nu wachten op mijn 1e menstruatie hoop binnen nu en 3 dgn en dan kunnen we officieel gaan voor de 1e ronde!!!!! zin in!!!

17. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Fijn dnise dat je er o positief in staat! ik sta er ondanks dat ik denk dat we miss toch weer naar de gyn moeten ook positief in.. ik heb vanmorgen ook voor de zekerheid een test gedaan.. maar die bleef ook wit.. eigenlijk wel goed zo.. nu kan ik me voorbereiden om mijn ongie en dan eerst lekker de verjaardag van onze dochter vieren!

Dan deze maand en volgende maand mijn ei zoeken en in aug er vol tegenaan ;)

Hoe is het met de rest?

18. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Mag ik ook mee schrijven ;)

Daantje, onze kids zijn bijna even oud! Ook druk bezig met de voorbereidingen voor de verjaardag?
    Dnise, mijn zoontje is ook geboren met 34 weken en vier weken nic ;)

Vandaag ongi, dus dat komt goed uit!

Ben benieuwd hoe snel we roze kleuren :)

19. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Tuurlijk mag je meeschrijven! gezelig, welkom lunap!

wat grappig nanma haarzoon is van 20-06-2013 mijn dochter van 21-06-2013 en jou zoon van 22-06-2013 hihihi leuk cluppie! :-D

Ja ik ben lekker bezig met voorbereiden! ik heb kleertjes gekocht voor een fotoshoot en ga een mep taart maken (smash cake) ik ben nu nog bezig om een verjaardagskroontje te maken! dus ik ben lekker bezig! alleen de woezel en pip slingers moet ik nog bestellen.. verder is alles geregeld. we vieren het van 11:00 tot 14:00.. en maken dan een uitgebreide lunch.. ik heb er echt zin in! Hoe gaan jullie het vieren nonma en lunap?

ow ja.. ik zie dat je in ronde 3 zit lunap.. klopt dat?

20. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Hahaha dat is inderdaad grappig!
    Ook leuk om te lezen dat er meer dames snel voor een tweede gaan.
    Ja en nee, we gebruiken al een tijdje geen voorbehoedsmiddel meer( sinds maart, drie rondes dus :p) maar we klussen niet bewust ofzo.

We gaan een BBQ houden als het weer een beetje mee zit:) ben nu bezig met kleren voor zijn verjaardag .
    We vieren het van 15 tot ongeveer 20 :) we houden het klein maar heb er onwijs veel zin in.

Deel Deze Pagina