grrr daantje hahah zou ik ook niet tegen kunnen... maar idd geef hem ff een paar dagen en dan ff de zweep erover!! spannend babynijn!! ga je dan ook donderdag testen of niet???
ja dat ga ik ook zeker doen meiden.. onze dochter is ziek! ;( ze was al super hangerig vanmorgen maar geen koorts.. en om 12 uur gooide ze ineens al haar fruit eruit! ze ligt nu weer op bed.. hele tijd hangen en slapen.. zo sneu.. hopelijk slaapt ze vannacht goed en is ze morgen weer aan de betere hand! BabyNijn spannend meid.. hopelijk heb jij meer geluk! maar jullie zijn ook al ff langer bezig.. hou ons op de hoogte!
Ja, nu terugkijkend stopten we steeds te voeg met vrijen en had ik uiteindelijk later mijn ei dan ik dacht! Maar goed, het maakt niet uit. Komt vanzelf! Maar het mag nu wel raak zijn ja
Nou heb ik weer zo veeeel gemist! Even vluchtig terug gelezen (mn mannetje is intussen aan het jammer dus heb niet zoveel tijd haha) Dnise wat super! gefeliciteerd!!!!!!! hoeveelste ronde van je nu zwanger geraakt?? Voor de meiden die aan het wachten zijn.. spannend!! hoop voor ook 2 dikke strepen bij jullie! Nou ik had gisteren mn eisprong, en dat heb ik geweten ook Kon haast niet zitten/lopen/staan van de pijn :x Vreselijk gewoon! Maargoed, nu maar afwachten.. nog 2 weken haha, veels te lang Liefs Flower PS dit is voor ons ronde 3
ronde 2 flower! dus echt belachelijk snel!! hahaaj sta er zelf van te kijken zo snel! vanavond me mams verteld! want die hoort t gewoon te weten vind ik had een mooie kaart gekocht met aiden met i love you erop en de tekst lieve oma op de voorkant van de kaart staat al dat ik heel veel van je hou en het super leuk vind om bij jou te spelen... en ik wil je wat vertellen vanaf volgend jaar moet ik je gaan delen!!! papa en mama zijn super blij (ik weet t nog niet) maar ik krijg er een broertje of zusje bij!!!!! dikke kus van aiden! nou ze is helemaal in de wolken!!! haha ze moest f ff laten bezinken maar ze is zo blij voor ons! zegte nou je doet t goed net als je moeder dalijk ook 30 en nog een kleintje en dan 1 op de basisschool helemaal top jullie hebben groot gelijk!
Wat super leuk dnise om het zo te laten weten aan je moeder! ik zie nu je tricker.. je kunt op Babytickers » ook Aiden erbij zetten als je dat leuk vind dacht ik meld het ff hihi Meiden.. ik ben toch ongesteld! niet normaal... moest zelfs met washandjes in de weer vannacht... bah.. zal blij zijn als het weer over is! En C was ziek gister.. de hele tijd hangen en overgeven.. zelfs water bleef niet binnen! gelukkig gaat het nu weer beter ze heeft weer gegeten en gedronken en ze is ook weer aan het spelen! maakte me wel zorgen maar gelukkig denk ik het dat nu weer over is.
☼ NOD - Lijst ☼ Liniej: Zwanger! Dnise: Zwanger! BabyNijn: 10 juli 7e Ronde Jasmin88: 11 juli 4e Ronde Fidel2010:21 juli 1e Ronde Flower87 21 juli3e Ronde Magnolia83: 22 juli 3e Ronde LadyTwilight: 25 juli 1e Ronde WanneBeMommy 26 juni DaantjeVD: 8 augustus 2e Ronde
Wat super leuk om het zo te laten weten Dnise dat is wel een hele leuke om te onthouden. Daantje bah dat is niet leuk inderdaad maar denk maar dat het een grote schoonmaak weer is voor de volgende keer. Ik zit een beetje in zak en as. Mijn vriend geeft tegenstrijdige signalen af ja hij wil een kind maar dat "moeten" seks hebben vind hij maar niks. Ja ik ook niet maar ik weet niet hoe ik het anders moet oplossen je zal toch moeten in je vruchtbare week. Deden jullie het ook om de dag of niet? Het hele spontane is er af en het geeft alleen maar stress dat je om de dag moet.
Hoi! Tja dat moeten, die van mij is er helemaal blij mee. gelukkig maar. Maar hier niet zeker om de dag hoor. Soms elke, soms om de dag en soms zitten er twee of meer dagen tussen. Al probeer ik het rond mijn eisprong natuurlijk wel zo vaak mogelijk te doen. Maar als we moe zijn of niet in de stemming, nou dan slaan we die keer over. Dan duurt het maar een maandje langer, het moet wel leuk blijven.
Dnise, te lief! Ik durf er nog niet aan te denken hoe wij het gaan vertellen tot ik echt zwanger ben, al doe ik het stiekem toch af en toe. Maar lijkt me zo leuk om onze dochter een shirtje te geven met "ik wordt grote zus" erop. Is een saaie en bekende maar lijkt me zo leuk om te zien hoe lang het duurt voor iemand het ziet. Sowieso wacht ik liever met vertellen tot na de eerste echo zodat we het onze dochter ook gelijk kunnen vertellen. Maar goed, zo denk ik er nu over.
Herkenbaar Ladytwilight! voor onze eerste dochter was het ook op een gegeven moment niet leuk meer... daarom hebben we nu nog besloten om het echt alleen te doen als we zin hebben.. we zitten 'nog maar' in ronde 2.. en willen natuurlijk heel graag dat het raak is maar het moet inderdaad zoals magnolia zegt wel leuk blijven! Wij beginnen nu rond dag 10 of 11 en meestal doen we het dan om de dag.. als we echt zin hebben elke dag.. maar dan vaak met 2 dagen er tussen.. dus bijvoorbeeld maandag en dinsdag en dan pas vrijdag weer of zo... we zijn nog een beetje aan het proberen en ik weet nu dat mijn vruchtbare dagen waarschijnlijk rond de 19e cd liggen dus daar houden we rekening mee.. ik snap eigenlijk niet hoe ik nu niet zwanger kan zijn.. we hebben dag 17,19,20,21 en 23 gevreeen... dus dan zou je denken dat het raak moet zijn.. maar goed het lichaam is een apart iets haha hadden we maar luikjes die je af en toe kon open maken he ff spieken hoe het ervoor staat! Ow ja..nog ff iets leuks.. ik ben namelijk zooooo mega trots! ik kom net beneden.. (mijn man was beneden bij mijn dochter zodat ik ff kon douche) zegt mijn man 'laat maar eens aan mama zien!' en hij pakt haar op en zet haar achter een loopkarretje van woezel & pip.. wat denk je? ze loopt er zo mee weg!! zonder hulp!!! owww ik moest zo huilen van blijdschap! hihihi mooie momenten zijn dat
Ja dat is ook wel weer zo. Het is gewoon denk ik nu ook omdat het de eerste ronde weer is dat de spanning echt belachelijk hoog is. Ik zei gister nog dat hij zo het klooster in kan. Hij heeft haast nooit zin. Is toch niet normaal? Ik heb altijd wel zin maar hij pfffff... Ach zennnnn komt wel goed schatje ik heb nogtot oktober
Ik lees juist overal dat je het niet iedere dag moet doen omdat dan de kwaliteit etc achteruit gaat? Wat super goed van haar!!!!!! dat is echt leuk he ik kijk ook zo vaak nog alle filmpjes en foto's terug.
haha.. ja meestal hebben mannen juist zin en de vrouwen minder.. maar misschien kun je hem een beetje helpen? sexy setje? stout filmpje? haha ik zeg zo maar wat hoor.. en inderdaad komt wel goed! maaaaarrr houd je niet te veel vast aa die pendel he meid! hopelijk ben je (zijn we) al eerder zwanger!
Nou zelfs dat werkt niet echt vroeger wist hij overal wel raad mee. Maar nu mag ik blij zijn 1 x in de week! Nu moet ik ook wel zeggen hij is heel erg moe omdat hij ontzettend veel werkt momenteel en daarna de kleine aandacht geven het is een ontzettende drukke periode voor hem. Ik moet maar blij zijn hij heeft bijna 4 weken vakantie
Dames, Dit onderwerp is opgeschoond omdat er berichten geplaatst werden die niet voldeden aan regel 1.5 van de regels van Zwangerschapspagina.nl. Regels en voorwaarden Bij deze het vriendelijke verzoek hier rekening mee te houden. Bij voorbaat dank! Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Zolang niet geweest wegens examenstress en wat lees ik nu? Stoute praatjes geweest? Haha.. ach ja, we proberen elkaar alleen maar te helpen toch. Maar ik snap de beheerder(s) wel. Vandaag "eindelijk" mn ongesteldheid na 39 dagen. Heb nog nooit zolang erop hoeven wachten dus zat me elke dag steeds drukker te maken. Nu weet ik dat het allemaal nog wel gewoon werkt daaro xD. Zo, ik ben benieuwd naar alle nieuwe ontwikkelingen hier dus ik ga nu even alles teruglezen!