Hahahaha foei magnolia en ladytwilight!! ik heb het wel een beetje gelezen haha maar had dit ook niet verwacht! Zo erg was het toch niet? Hihi Maar goed.. ik ga wel ff kijken over dat blokkeren lijkt me een beetje flauw! Mamasea.. op naar de volgende ronde dus.. fijn dat je nu wel weet waar je aan toe bent.. maar ook weer balen..
maar die hadden t toch niet over sex hulpmiddelen en dergelijke???? of waren ze flink aan t schelden! nee toch hahaah
Nee volgens mij niet maar wel over ' vieze filmpjes op tv'.. maar goed laten we er maar over ophouden voor ons hele topic wordt gesloten
Wij bedoelde er totaal niks ergs mee. Het ging erom wat je nou kon doen om de boel op te leuken zodat het geen moetje werd. Ik begrijp echt wel dat ze een grens moeten stellen maar zoals ik de regels lees hebben wij ons gewoon aan de regels gehouden. Ik zal er verder over op houden maar vind het echt heel jammer dat dit gebeurt. Ik zie overigens niet staan dat ze geblokkeerd is anders had ik wel verder gegaan want dan had ik mij schuldig gevoelen. Ik zal beheer wel een berichtje sturen. Sorry dat dit is gebeurd!
Nee hoor LadyTwilight!! Iedereen hier is hartstikke aardig en heel behulpzaam. Ik had ook regel 1.5 nog eens doorgelezen en zag dergelijke onderwerpen niet naar voren komen hier maar goed..... Ben blij dat ik met alle vragen steeds terecht kan bij jullie! DaantjevD bedankt! Ben zeker blij dat ik in ieder geval weet waar ik aan toe ben. Ik heb door die paar dagen onzekerheid wel ingezien dat het komt wanneer het komt. Ik was er (toch!!) te krampachtig mee bezig. En zag weer eens in hoe (nog meer) gelukkig ik ben met onze eerste! dnise ja gaat verder goed hoor! Dankje Binnenkort loop je alweer met een dikke buik. Heerlijk die gedachte hihi
Jaaaaaaa! Niets aan de hand dus. Maruh, mamasea, we zijn zeker niet te ver gegaan mijns inziens. Zeker goed dat het beheer de boel in de gaten houden maar het is natuurlijk geen kleutergroep hier en we hebben het wel over zwanger worden, dat wordt je niet van knuffelen. We hadden het gewoon over zekere films die al dan niet voor vrouwen geschikt zijn zonder inhoudelijk op deze films in te gaan. En het was zeker geen smerige praat. Maar goed, ik hou er al over op.
gelukkig je bent er nog magnolia! hihi ja ik zei laatst iets over je r*t voelen en toen ik op reactie versturen had gedrukt was het veranderd in vervelend voelen.. hahaha vond ik ook al zo vreemd maar goed inderdaad we houden erover op.. Hoe is het nu meiden? mamasea nog geen bloed?
DaantjevD ja precies vandaag! Dag 39. Heb gemerkt dat ik er heel snel heel krampachtig mee bezig was (zwanger worden) en de afgelopen wachtdagen heb ik veel nagedacht en ben ik er nu veel rustiger onder. Als het komt komt het en ben ik natuurlijk hartstikke blij, maar elke keer dat het nog niet zover is heb ik nog een maandje langer om spulletjes te kopen of geld opzij te zetten en genieten van de momenten die er nu zijn hihi.. Dit is mijn eerste menstruatie (zonder pil) na 8 jaar en ik was even vergeten wat voor geweldige buikkrampen dat met zich meebracht . Nu maar weer met een warme kop thee op de bank onder mn warme dekentje. Hoe was je vakantie?
Ow sorry ik had ff gemist dat je ongie was geworden. . Maar indd das dan wel ff vervekend he die buikkrampen.. bleh.. ik ben ook nu ongie.. zit op dag 2 en das meestal de heftigste dag.. ik heb vooral last van mijn onderrug bleeeehhh nog een paar daagjes dan is het weer over. .. en dan gaan we weer van bil! Hahahaha Onze vakantie was super! Lekker gezwommen en gegeten.. nh weer aan de lijn hihi.. maar vind het zo moeilijk om tw lijnen.. mijn conditie is ook niet best.. en ik wil eigenlijk gaan sporten maar ten eerste weet ik niet wanneer ik dat dan zou moeten doen en ten tweede vibd ik sporten niet leuk.. dus dan zou ik het echt doen voor de moet... naja ik let nu op wat ik eet.. gezon eten en zo.. maar als we dan zo gezellig voor de tv zitten heb uk wel zin in een chippie.. dat kan dus nu ff niet! *vol houden!! Vol houden!!* hihi
hey meiden ik krijg net een pb van Jasmin88.. ze kon ons niet terug vinden maar ze kwam wel even melden dat ook zij een wondertje verwacht! dus al 3 meiden die zwanger zijn.. hopelijk hebben wij.. (en dan bedoel ik de meiden die nog niet zwanger zijn) ook snel een positieve test.. pfff ik merk aan mezelf dat ik nu al ongeduldig wordt... maar ik ben super blij voor lineij, dnise en jasmin!!!
Hey iedereen lang geleden en jullie eindelijk gevonden dank u DaantjevD Voor de mama's die zwanger zijn net zoals ik (vandaag vernomen) dikke proficiat en voor de andere mama's ik blijf voor jullie duimen!
☼ NOD - Lijst ☼ Liniej: Zwanger! Dnise: Zwanger! Jasmin88 Zwanger! BabyNijn: 10 juli 7e Ronde Jasmin88: 11 juli 4e Ronde Fidel2010:21 juli 1e Ronde Flower87 21 juli3e Ronde Magnolia83: 22 juli 3e Ronde LadyTwilight: 25 juli 1e Ronde WanneBeMommy 26 juni DaantjeVD: 8 augustus 2e Ronde Welkom terug Jasmin! ik heb je erbij gezet in de lijst! Je bent er dus vandaag achter gekomen dat je zwanger bent?! besef je het al? Nogmaals gefeliciteerd meis!
Bwa beseffen, heb krampjes en ja moe, mijn borsten.. Morgen heb ik de bloeduitslag, normaal word ik morgen ongesteld maar 3testjes zeggen alle drie hetzelfde Kan ik een foto tonen? Want weet niet hoe