Wij gaan voor een tweede!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Music Mama, 3 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jasmin88

Jasmin88 Lid

13 mei 2014
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    image.jpg

Hier is er eentje :)

2. Jasmin88

Jasmin88 Lid

13 mei 2014
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    En dan nog eentje :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      29,8 KB
      Weergaven:
      0
  3. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    WOUW!! super! :D

4. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Gefeliciteerd Jasmin!!

5. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Heb trouwens een pb wisseling gehad met beheer.
    Ik kreeg namelijk een waarschuwing omdat ik leestekens gebruikte om de regels te omzeilen en alsnog sommige woorden te gebruiken.

We mogen het best over spannende films en vrijen hebben zolang we maar niet de Engelse namen gebruiken. Had iets met een contract met Google te maken.

Dus ladytwilight: wij mogen onze 'smerige' praatjes voortzetten zolang we maar andere woorden gebruiken. :)

6. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Hihi 'vind ik leuk' kom maar op dan met die vieze praat hahahaha grapje hoor :p

7. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Oh oh! We krijgen nog een reputatie zo.
    Het viel echt mee allemaal. Ik heb wel eens ranzigere gesprekken gehad. :)

8. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Maar goed ontopic: volgens mijn app zou ik dinsdag mijn eisprong gehad moeten hebben maar ik denk vandaag.
    Dus, hoe moe we ook zijn van al die voetbalpreriekelen. Tijd voor actie! Hoppa! *zucht nog een keer en wil gewoon gaan slapen*

9. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    jeeeeeej jasmin88!!!! Gefeliciteerd!!!!

hahaahah magnolia83 spannende tijd dus!! hoop dat je raaksext! whahaha
    en vieze praat viel dus reuze mee!

hier alles goed! voel nog steeds helemaal niks wat kan duiden op een zwangerschap. geen zere twieties niet moe niet misselijk helemaal nop!!!
    me darmen zetten we uit s'avonds! bizar! dan heb ik echt al een darmen buikje... maar verder helemaal noppes!! en daar wordt ik ook weer onzeker van! meehhhh tis ook nooit goed hahaha

10. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Morning,

Gefeliciteerd Jasmin!

Magnolia eerlijk gezegd is bij mij de fun wel vergaan. Ze zoeken het maar uit voelde mij als een klein kind de hoek in gezet om niks ergs.
    Daarom was ik ook stil de afgelopen tijd.

Dnise dat had ik ook zeker tot week 6 een daarna kwamen alle symptomen.

Ik heb geen eisprong gevoeld gister dus ik ga kijken of er vanavond iets gaat gebeuren en anders morgen nog voor de zekerheid en dan is mijn eerste ronde voorbij

11. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Magnolia.. lekker 'verplicht' van bil gegaan dus.. ja dat hoort er ook een beetje bij.. hopelijk hebben jullie het evengied fijn gehad en komt er iets heel moois uit voort! :D

Dnise.. precies wat ladytwilight zegt.. ik haf ook nix geen klachten tot 6 weken en toen... brak de hel los.. bah wat ben ik beroert geweest mijn eerste zwangerschap. . Daarom ben ik oom wel een beetje bang voor een tweede zwangerschap. . Vooral ook omdat ik nu nog meer overgewicht heb toen met Céline. . Ik ben 1.76 en weeg 107 kilo.. et moet dus echt wat af! Ik probeer het maar vind het moeilijk.. en denk dan steeds.. doe het dan voor je kind! Dan gaat het wel beter.. zucht..

Ladytwilight. . Hopelijk is het bij jou ook raak meid! En over die vieze praat.. laten we dat maar achter ons laten indd.. ik snap dat je je zo gevoeld hebt.. maar nu weer verder met 'serieuze' praat ;)

Ik wil trouwens nog even wat kwijt.. en zit er best wel mee.. eergister kon je een pb sturen naar mama van d in het pendeltopic.. voor een kaartlegging. . Dat heb ik gedaan en ze heeft een verledenkaart, een heden kaart en een toekomstkaart gepakt.. verleden en heden klopte wel.. maar ik zit onwijs met de toekomstkaart die ze voor me heeft gepakt.. (overgens weet ik niet welke kaart dat was.. ze heeft hem voor me vertaald wat de kaart zou kunnen betekenen) ze schreef dat ik in de toekomst iets of iemand zou verliezen.. in de vorm van misschien wel een miskraam. .
    Ik ben mijn hele leven al heel bang om mensen van wie ik jou te verliezen. Ben er zelfs gespreken bij een psycholoog over gehad.. en nu krijg ik zo'n bericht.. ik wou dat ik nooit aan haar gevraagd had of ze een kaartje voor me wou leggen.. maar tis al gebeurd en nu moet ik er de hele tijd aan denken.. pffff echt irritant.. ik had haar nog een pb terug gestuurd met de vraag of ze met haar pendel dan misschien kon zien of dat verlies een miskraam zou zijn.. en ze gaf aan dat dat heel goed mogelijk is omdat haar pendel bij de maand okt erg vreemd deed..
    Meiden ik ben er gewoon door van slag.. weet dat ik geen waarde moet hechten aan dit soort dingen maar het maalt gewoon door m'n kop.. mijn man was ook een beetje boos op me dat ik zo'n legging heb aangevraagd.. is ook echt stom! Dus tip van mij.. doe het niet.. want als er iets vervelends uit komt ben je niet blij...... wel goed natuurlijk dat ze eerlijk is.. maar tis niet leuk.. zucht.. en nu weer proberen het van me af te zetten.

12. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Oh Daantje ik begrijp je echt helemaal. Wat vervelend ook!
    Zulke woorden kunnen je zo raken terwijl wij er inderdaad eigenlijk zelf om vragen.
    Ik ben ook al heel mijn leven bang om iemand te verliezenmaar het hoort wel bij het leven jammer genoeg.
    Ik zou willen dat ik je kon vertellen dat het niet zo was en dat je die onzin niet moet geloven.
    Maar ik geloof er ook een klein beetje in.
    Ik hoop van harte dat ze ongelijk heeft.

13. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Ja dat hoop ik ook!!! Mijn opa gaat ook niet zo goed.. dus het kan ook zijn dat het over hem gaat :( maar ja.. misschien is er niets van waar... grrrr ik maak mezelf gek zo... ik weet dat mensen verliezen bij het leven hoort en ij mag ook zeker niet klagen met beide opa's en oma's die ik nog heb.. maar als je dit te horen krijgt ga je wel ff nadenken.. vooral ook over die miskraam.. ik hoop ZO dat ze ONGELIJK heeft!

14. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Alles gebeurt ook met een reden he. Misschien gebeurt dit juist om ook weer te laten zien dat je dit soort dingen beter niet kan doen omdat je er puntje bij paaltje beroerder door gaat voelen.

15. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Ja inderdaad dat is ook zo.. ik ben weer met beide benen op de grond gezet :) en nu gaan we weer verder met zwanger worden :)
    Bedankt voor je woorden ladytwilight. . Tis fijn om het er even met iemand over te hebben :)

16. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Ja maar je zet mij sowieso ook weer met beide benen op de grond. Want ik ben ook dat ik het graag wil weten en dit behoed mij ook dat ik het maar niet doe. Je weet nooit wat voor ellende mensen ineens kunnen zien of denken te zien en dan zit je met de gebakken peren.

Geef de moed niet op meis gewoon uitgaan van het beste en net wat je zelf zei tegen mij hou je niet teveel vast aan die woorden!

knuf!

17. Jasmin88

Jasmin88 Lid

13 mei 2014
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie lieve meiden! Ja vandaag bloeduitslag, is nog maar 3-4weekjes maar is begin e, ben wel beetje bang wat me normaal lijkt.
    Net zoals die krampkes enz... :-s

18. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Daantje: he bah!
    Dat is zeker geen leuk beticht. Maar sluit me volledig bij m'n partner in crime ladytwilight aan. Et hoort helaas bij het leven en heeft heeft geen zin om in angst te leven voor iets dat nog moet gebeuren, misschien, ooit....... Knuffel.

Ladytwilight, snap je gevoel. Probeer de humor er van in te zien. Wij ebben niets gout gedaan, alleen de verkeerde woorden gebruikt volgens het beheer. Weten we dat ook weer. Joh, die worden zo gekneveld door hun adverteerders. Stom.

Wat ben ik toch blij met mijn man, die doet zo leuk mee. :)
    Lijkt er nu op dat deze ronde voorbij is, krampen en afscheiding zijn voorbij. We mogen weer slapen! Hahaha

Fijne dag schatjes!

19. Jasmin88

Jasmin88 Lid

13 mei 2014
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    De dokter maakte een opmerking waardoor ik schrik kreeg maar gelukkig zie ik dat de streepjes donkerder worden pff... Ga de volgende keer naar de gynaecoloog is geruststellender :p image.jpg

20. Jasmin88

Jasmin88 Lid

13 mei 2014
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dnise, jij ook gefeliciteerd :)
    In tegenstelling tot bij u zijn mijn tieties net 2blauwe plekken! Rammelende darmen, steekjes hier en steekjes daar ook krampjes pff hoop dat het betert :)

Deel Deze Pagina