Wij gaan voor een tweede!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Music Mama, 3 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Hey jasmin.. wat zei de dokter dan?

2. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Nou deze ronde kan ik denk overslaan we hebben 3 x geklust waarvan het maar 1 x echt gelukt is zeg maar.
    Ach dat helpt mij weer even bedenken hoe ik dit ga aanpakken. En misschien van mij af te zetten! :)

3. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Ooooh al drie zwanger? Pffff snel hoor!

Sorry dat niet zo actief ben:( probeer wel mee te lezen.
    Hier in ronde 2, dacht met 27 dagen ongi te worden maar was drup en toen niks...dus dag 29 getest met toch beetje hoop maar nee was Omo en 2 uur later was mijn ongi daar:(

Ga deze maand proberen mij er niet zoveel mee bezig te houden want vorige maand was ik wel weer heel erg bezig met zwanger worden.

Daantje, vervelend kaart oplegging...ik vind zulken dingen eng.

4. Jasmin88

Jasmin88 Lid

13 mei 2014
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey DaantjevD, mijn vaste huisarts zat donderdag dus ik ging bij hem, hij zei morgen mag je al bellen voor de uitslag maar het zal m'n collega zijn.
    Dus ik bel de dag nadien, krijg ik te horen ja is best binnen 1 a 2weekjes terug te keren ti's nog te pril, je bent 3-4weekjes maar ja kan alles gebeuren e.... Maar ja je bent zwanger e.
    Zakte ver door de grond had zoiets van allé dank u voor de moed, dus ga maandag bellen naar mijn gynaecoloog :) vertrouw haar meer.

5. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    nou lekker dan jasmin.. meid je hebt mooie testjes toch!! dus vertrouw daarop! en laat die huisarts maar praten! jij bent lekker zwanger! lekker genieten dus!

Lunap.. he balen meis.. op naar de volgende ronde dus.. ik ga me er deze maand ook minder mee bezig houden.. geen ovulatietestjes meer voor mij!
    deze maand gewoon 'als we zin hebben' en dan zien we het wel!
    Er te veel mee bezig zijn werkt ook niet..

6. Jasmin88

Jasmin88 Lid

13 mei 2014
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    DaantjevD zo heb ik het ook gedaan, testjes aan de kant, gedacht op heel iets anders en kijk het is zo... Dus zeker doen! Ik had zelfs geen tijd om te denken aan zwanger worden, en had nog 10zwangerschapdtesten liggen daarvan dat ik het probeerde en dacht van zal weer niks zijn en toen zag ik het streepje, dus inderdaad je gedacht op iets anders vestigen :) komt goed meid!

7. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Hey meiden.. nou ik ben weer wat gerustgesteld.. ik heb zelf ook jaren tarot kaarten gelegd.. en heb omdat ik me zo druk maakte besloten om het weer een beetje op te pakken voor mezelf. Ik vond het wel eng.. maar ben er echt voor gaan zitten en ik kreeg goede antwoorden op mijn vragen :) ik ben blij dat ik het gedaan heb...

Hoe is het verder met jullie?
    Dnise? Hoe voel je je? En liniej? Van jou al een tijd niets vernomen! Alles gaat wel goed toch?

8. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Kijk dat is wel fijn inderdaad! ik twijfel ook nog om alsnog te vragen ik wil wel weten wat een ander binnenkrijgt eigenlijk.
    Ik heb vandaag erge rugpijn pffff

9. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Hey Lady.. ik wil eventueel ook wel een kaartje voor je leggen.. als je een specifieke vraag hebt of je wilt een verleden, heden, toekomst legging.. je kunt me als je dat wilt even een pb sturen.. ik merkte vandaag dat ik het zeker nog niet verleerd ben ookal is het 2 jaar terug dat ik er mee bezig was :) laat maar weten of je dit wilt.. ik kan ook voor je pendelen trouwens.. dit doe ik niet bij mezelf omdat ik dan geloof dat ik ongemerkt toch invloed uitoefen op de pendel.. maar voor andere mensen kan ik het wel doen. Ik hoor het wel van je :)

Liefs! en sterkte met je rug!

10. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Zwaaai druk verbouwing is begonnen, zelf nog niet fit, blaasontsteking en oogontsteking en ik vermoed lichte hersenschudding, hoofd gestoten aan de steiger... Thja zit idd op wachtbankje zoals verwacht nod 21 juli..

DaanjevD ik pb je

11. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    hoi meisjes!!

sorry heel druk weekend gehad!:$
    heb het hele weekend gewerkt!...
    hier gaat alles goed hoor! ik moet zeggen dat ik met aiden ook totaal geen kwaaltjes had dus met een beetje mazzel nu weer niet! :D
    heb net de verloskundige gebeld... maar ze had spreekuur dus moet rond 13:00 even terugbellen.... ben benieuwd wat ik daarna moet doen... mag niet bij de vk lopen moet via de gyn ivm vroeggeboorte aiden en zijn gehemelte schissis... maar heb eigenlijk geen idee wie ik moet bellen dus heb toch mijn vk die ik met aiden heb gehad gebeld en ik hoop dat ze me vanmiddag kan vertellen hoe dan verder?

jeetje fidel! kijk je beetje uit!! :(
    spannend op t wachtbankje! wat denk je zelf???

hoever zou je nu zijn dan jasmin?? heb je zelf een idee???
    vertrouw op je gevoel!! je test is posi!! en als je je zwanger voelt zou dat echt wel zo zijn hoor!!

voor de nog niet zwangere suc6 deze ronde lieverds!! mijn duimen draaien

daantje jou ongi weer over????

12. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    haha bedankt meid!!
    nou ik wou dat ik iets had!! al is t maar iets!! maar voel me totaal niet anders dan anders!! tis dat de test zegt zwanger maar verder!

maar agh dat had ik bij mijn 1e ook;)

13. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Goedemorgen Dames,

Fidel: wees een beetje zuinig op jezelf!
    Wachtbankje sucks. (zit er ook, gezellig he?)

He Daantje, je pendelt ook? Leuk! Welke gegevens heb je nodig?
    Lijkt me leuk als je ook voor mij pendelt, maar als je geen zin hebt ook prima!

Ladytwilight: is je rugpijn inmiddels al wat minder?

Dnise: fijn joh! hopelijk blijft het zo fijn zonder de bekende kwaaltjes!

Ik heb vanmorgen staan te janken in de gang van het KDV. Onze kleine gaat één dag per week en het ging de laatste tijd niet al te best. Veel huilen bij het afscheid nemen, steeds huilen op het speelpleintje.
    Vanmorgen wilde ze niet eens meer uit de auto komen bij het KDV. Ze zat binnen heel hard te huilen en bleef maar zeggen dat ze wil dat ik vandaag bij haar blijf en niet ga werken. :( Ik heb zo hard staan huilen op de gang, kwam er allemaal uit. (ik huil één keer per jaar maar dan doe ik het goed ook.:)) De leidsters hadden zo'n medelijden met me dat ze een uurtje erna nog even gebeld hebben dat ze rustig aan tafel zat te tekenen en ze weer praatjes voor tien had en heel vrolijk was.

Het is zo gek, bij de opa's en oma's gaat ze zonder problemen logeren, speelt alleen bij de buurmeisjes zonder wij erbij zijn, alles prima. Ze loopt zo op vreemde af en begint een praatje. Ze is zo extrovert en zelfstandig dat ik niet snap waarom ze op het KDV zo veel moeite heeft.

Hoe dan ook, mijn moederhart was vanmorgen gebroken.

14. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    au fidel! das niet best meid.. hou je maar een beetje rustig.. lammeklijker gezegd dan gedaan he ik weet het.. ik heb je een pb terug gestuurd :)

dnise.. ja mijn ongie is over.. vanmorgen heerlijk gezellig gemaakt hihihi was al weer ff geleden..
    ik ga nu naar het ziekenhuis.. pfff mijn opa is weer opgenomen met hartklachten.. (van mijn moeders kant..) de opa van mijn vaders kant is ook niet fit.. dus das niet zo leuk..

mijn man is eindelijke en cv aan het maken.. dus er worden kleine stapjes gezet in ander werk zoeken.. maar dan ook hele kleine stapjes.. zucht.. naja ik bekijk het maar positief wat mijn man betreft.. hij is bezig ;)

15. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Magnolia ja mijn rugpijn is redelijk over gelukkig heel bizarre rugpijn was het.
    Mijn mannetje heeft ook een tijdje moeite gehad met peuterspeelzaal in dit geval. En was het huilen en niet naar binnen willen. Zelfs voor het gebouw wegrennen ik stond ook met een brok in mijn keel.
    Helemaal omdat hij spontaan is en met iedereen meegaat boeit hem allemaal niks. Alle kindjes hebben zo een tijd zeggen ze. Bij hem gaat het nu ook weer gewoon normaal en niks aan de hand zegt hij dag mamma!
    Ik snap hoe je je voelt echt te beroerd voor woorden om zo weg te gaan.

Daaantjevd sterkte zeg is niet niks blugh!hopelijk komt het allemaal goed! ik heb je een pb gestuurd. Doe rustig aan hoor wel van je!

Ik heb weer een blugh momentje. Mijn lijf voelt totaal zwanger aan. Ik weet dat dat niet kan. Maar omdat ik er zo mee bezig ben lijkt mijn lijf mij ook totaal voor de gek te willen houden :x
    Zo irritant want nu blijf je er mee bezig.

16. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Dnise ik doe me best..
    Wat denk ik zelf ehhh ik weet niet, denk t niet hoor, we hebben goed geklust, maar heb geen idee misschien even teveel afleiding, schoonzusje is vrijdag getrouwd, dus drukke voorbereidingen en we zijn nu echt begonnen met verbouwen, badkamer ligt erut, steiger staat voor t huis, deze week komt zand, grind en cement voor beton, ook bad, badmeubel etc even teveel om aan wel niet zwanger te denken

Ik zou gewoon de vk uitleg doen, je kan misschien ook bij wijze tot 20 wkn bij de vk en dan overdracht of dat zij je direct doorverwijst, of zelf zh bellen en gewoon aangeven ivm vroegeboorte had ik begrepen onder controle van een gyn te moeten staan bij een tweede, het zijn ook mensen hoor gewoon bellen

17. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    T enigste wat ik nu heb is normaal kan ik me doodeten aan chocola, en nu smaakt me niet, tijdens de zw had ik dat ook, was er zelfs in de eerste wkn 2 kg door afgevallen.. Een heel klein stemmetje zegt zou t?? Maarja eerst deze week nog afwachten, bewust er mee bezig nee, maar een lichaam kan rare dingen doen...

18. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland

Bizar he?
    Ik was bij de vorige zwangerschap er ook wel snel bij hoor moet ik eerlijk zeggen. Ik had allemaal dingen al 2 weken voordat ik kon testen kwam ik later achter. Toen heb ik 4 dagen voor mijn ongesteldheid getest met een vroege test en was die positief.
    Maar ik zou het wel erg bizar vinden als dat nu weer zo snel gebeurt. En al gelijk in ronde 1 nee dat geloof ik niet. Ik denk dat ik er nog zeker 6 voor de boeg heb!

19. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Ronde 1 dat zou echt een wonder zijn voor willemijn was t ronde 27..
    Maar wonderen zijn de wereld niet uit

Ik wist het toen echt al vanaf 7 dpo ik had andere steekjes als anders, ze zeggen t kan niet maar had toen ook getest, met kv en toch stond er een streepje

20. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Mooi naam heeft je dochter Fidel.

Ik heb wéér een beurs gevoel in mijn onderbuik, 6 DPO.
    Dat geeft toch steeds hoop. En het is de ronde waarin ik van onze dochter zwanger was. Ben er gelukkig wel weer iets minder mee bezig dan de afgelopen twee rondes.

Deel Deze Pagina