Wij gaan voor een tweede!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Music Mama, 3 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Oke ik ga even naar buiten maar ik heb ook inderdaad een beurs gevoel in onderbuik. Net verloor ik (sorry voor de ranzigheid) taai slijm met allemaal rode spikkels erin :$
    Is dat normaal? is dat een verlate eisprong of wat is het :(

2. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Geen idee! Ik ben opgehouden slijm te lezen. LOL.
    Trouwens zwaar gelogen, ik ook altijd even hoe het eruit ziet. :D

Je bent 3 DPO? Volgens mij kan het van alles zijn. Tot mini beschadigingen in de wand van de vagina door geslachtsgemeenschap aan toe.

Ik heb koppijn van het janken. Kijk, en daarom huil ik dus maar 1x per jaar.
    :cool:

3. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    nou net de vk gesproken :D 29 Juli de 1e afspraak staan en ook gelijk een echo!! zo spannend!! nog 2 weekjes wachten!...

ah magnolia...:( zo sneu als ze met tegenzin gaan :( is er iets gebeurd waardoor je kleintje niet wil???
    snap je verdriet erom wel hoor! heb het met aiden toen hij kleiner was ook gehad!
    achteraf was het van aiden gewoon frustratie!! alle kindjes op zijn groep konden lopen en hij nog niet! dat vond hij zoooooooo erg.. want de dag dat hij ging lopen was het verdriet op de opvang ook direct over....wieweet zit er dus gewoon iets dwars bij je meisje...

lady twilight.. lastig als je t zo sterk voelt om t los te laten maar wieweet is t wel echt raak! alles kan hoor!!

nou fidel sprak me vk en die zei gelijk... je komt eerst lekker bij mij! we maken een echo en daarna gaan we wel is verder kijken wat de volgende stappen zijn! en vind dat eigelijk wel helemaal prima!!
    en had ook gelijk me vk die ik bij aiden ook had aan de telefoon en die wist precies nog wie ik was dus super leuk!!

4. flower87

flower87 Niet meer actief

Hoii meiden!

Ik heb niet alles terug gelezen.. :) Maar wel de vorige pagina.
    We zijn heerlijk een paar weken weggeweest maar heb daardoor wel een hoop gemist..:$

Magnolia wat kan ik me goed voorstellen hoe rot jij je voelde vanochtend zeg!! Goed dat je even hebt uitgehuild hoor, dat is toch vreselijk voor je als je je kindje zo achter laat :$ Begrijp het heel goed!!!

Heb ik nog wat positieve testjes gemist in tussen tijd?? :D:D

Hier wachten tot 21-7.. maar eerlijk gezegd verwacht ik er niet zoveel van, aangezien t bij mn zoontje vrij lang duurde voordat het raak was!;)

Liefsss flower

5. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    #685 fidel2010, 14 jul 2014
    Laatst bewerkt: 14 jul 2014
    Dnise nou leuk toch, ik kom mijn vk nog wel eens tegen met boodschappen doen, en ze zei ik hoop je in de toekomst nog eens te zien:D

Ik heb eigenlijk geen idee of ik onder vk of gyn zou moeten, wel blijven int zh maar das meer vanwege na de geboorte. Ach eerst maar eens zwanger worden:D
    En met de pendel van daanjevD ist er wel spannender door geworden

Flower ik wacht met je mee ook 21e

6. Jasmin88

Jasmin88 Lid

13 mei 2014
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Hey, 31juli naar de vk, ik zal dan pas rust hebben. Het is echt raar bij mijn eerste stond ik zo niet stil bij alles. Nu bij het minste ben ik bang pff.... Is echt een beu gevoel :(

7. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Grrrrrr vorige cyclus had manlief een afspraak dat voor een eisprong en vandaag heeft meneer geen zin omdat hij verslaafd is aan een bloederige tv serie en daardoor niet in de mood:( pfff als het zo moet dan laat maar zitten!

8. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Balen meid

Ik ben er achter wat ik heb, ik dacht door me hoofd gestoten een hersenschudding maar tis een reactie op de ab van de blaasontsteking

9. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Grrrrrr en meneer heeft meneer vanavond een afspraak:( deze maand is dus nu al afgeschreven....

10. flower87

flower87 Niet meer actief

Fidel2010 toevallig haha allebei de 21ste!:D
    Vervelend dat je last hebt van bijwerkingen vd ab :(

lunap je hoeft niet persé sex te hebben op de dag van je eisprong hoor meis :) kan ook gewoon een aantal dagen ervoor, sperma overleeft een paar dagen! Dus wellicht heeft deze maand dan toch nog kans gehad?? Maar ik snap dat je ervan baalt hoe hij reageerd hoor :(

11. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    oeh 2 dagen na mij jasmin! spannend!!!!!!

pff waardeloos lunap.. maar idd er is nog een kans! probeer morgenochtend gewoon nog

12. Jasmin88

Jasmin88 Lid

13 mei 2014
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Lunap, vind ik echt rot voor je.
    Ok je hebt genieters die uren rollebollen.
    Maar een vluggertje kan toch ook en hoe lang duurd het.
    Vind dat je ventje gerust naar zijn programma mag kijken maar zijn aandacht voor jou moet niet weg gecijferd worden e!
    Dikke knuffel! Maar wie weet als je de daagjes ervoor hebt kunnen oefenen heb je mss prijs ;)

13. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    We hebben Zaterdag erg gezellig gehad zijn en natuulijk als we gisteren gezellig hadden gehad was nog steeds niet zo dat raak was maar heb gewoon laat van mijn hormonen. Overal zie ik zwangeren mensen opeens. Zelfs gisteren op de beurs.

Spannend zo eerste echo hey dnise en jasmin! Gaan vast hele mooie echo's worden!

Ml wilde iedere geval vanavond nog wel een snel nummertje ;) hihi

14. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam

hahaha jeeeeej go manlief!!

15. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Oh Lunap ik ken het. Ik heb er hier thuis ook wat van gezegd. Hij zegt ja ik wil niet moeten etc. Ja dat begrijp ik maar je zal er dan toch iets op moeten verzinnen!!! want die week moet je toch haha. Maar goed we hebben toch redelijk geklust maar denk niet dat het de eerste keer al raak is anders ben ik echt ondersteboven!

16. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Oké dames was vandaag bij de action en ze hadden goedkope ovulatietesten, net eentje gedaan omdat vorige cyclus opeens pas mijn menstruatie met 29 door brak. Nu heb ik nooit een ovulatietest gebruikt maar dit is toch positief?...... Misschien toch nog hoop?

Bijgevoegde bestanden:

17. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Ja hoor die is positief meid!!! Dus nu moet man lief wel!
    Hihi

18. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Haha stuur de foto wel door dan kan hij niet zeggen dat ik niet duidelijk genoeg ben!!! Ml ik ga je vanavond bespringen ;-p

19. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Go lunap! :p

20. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Zeker weten positief niet zp-en, klussen jij!!

Deel Deze Pagina