Zo klus geklaard... We hadden maar heel even want meneer heeft zo weer een afspraak maar zo snellertje heeft ook wel wat
Hoi Dames! hahaha, gaat goed hier! Ik duim voor je Lunap. Jasmin en Dnise, wat fijn die echo's in het vooruitzicht! En snap dat je er bij de tweede wat minder onbevangen in zit. Dat merk ik nu al met het proberen zwanger te worden dat het al wat minder happy go lucky is en je weet wat er allemaal mis kan gaan. Ik ben overgestapt van de Etos zwanger worden pillen naar de davitamon mama en baby. Die kun je zowel voor als tijdens het zwanger worden slikken, zijn goedkoper en minder groot. Maar ik ben zo onwijs misselijk al twee dagen, niet normaal meer. Als ik volgende week ongesteld wordt ga ik weer over op die van de Etos. Ik wordt namelijk misselijk van de hormonen die vrijkomen na je eisprong. Had ik bij het proberen voor de eerste ook. Vanmorgen een testje gedaan en die was natuurlijk wit. Al zou het raak zijn is het nog te vroeg, 8 DPO. Kansloos.
Spannend he pff!! Ik vind deze van de etos die pillen ook groot zeg! ik vergeet ze ook telkens in te nemen grrr! ik moet echt ff doorzetten en gewoon innemen. *nu ik het zeg neem ik ze wel in* Maar ik vind het ook echt heel erg spannend allemaal die dagen die tellen af richting de ongesteldheid pffff
Kwaaltjes nee hier nog niks, ja last van me ischias, maar dat heb ik ook met me naderende ongi, tis nog vroeg, ja en echt geen snoepmanies, behalve ijs...
Hier foliumzuur, tawarolie en vitamine pillen Vandaag was mijn test stuk lichter, vanavond nog klussen of heeft dat geen zin???
ja dat ken wel zin hebben hoor lunap! waarschijnlijk springt je ei vandaag (of is je ei vandaag al gesprongen) dus dat kan nog zin hebben.. ik hoop dat het raak is voor je! zal toch vreemd lopen als het nu niet raak is! want je hebt volgens mij op het goede tijdstip 'geklust'... maar ja.. afgelopen maand had ik ook mijn ei gevonden en als een malle daar van geprofiteerd... maar toch ongie geworden.. een lichaam kan raar in elkaar zitten.. dus je weet het wel is niet.. maar ik heb goede hoop voor je! wel heel toevallig dat je precies gister een positieve test had! je bent op het juiste moment begonnen met testen! welke cyclus dag zit je? fidel, heb jij vaak een lange cyclus dan? ik zie dat je al op dag 31 zit! ik neem ook alleen nog foliumzuur eigenmerk van de kruitvat.. vraagje.. nemen jullie ze ook als jullie ongie zijn? ik ben gister weer begonnen.. was tijdens mijn ongie gestopt.. dacht 'het heeft toch gen zin nu'... of slikken jullie ze wel gewoon door dan? Ik had ejtnelle nog een pb gestuurd voor een nieuwe pendel.. die zegt nu dec... we wachten af
Volgens mij moet je een maand voor conceptie beginnen met foliumzuur en dit blijven slikken tot in je zwangerschap aan toe. Je moet volgens mij niet stoppen tijdens je menstruatie hoor. Het gaat erom dat je lijf meer foliumzuur moet bevatten om een oa open ruggetje te helpen voorkomen.
Oke dan weet ik dat dan ga ik als ik weer ongue wordt (wat ii niet hoop maar wel denk) gewoon vrolijk door
DaantjevD voor willemijin ja, tussen de 28-48 dagen, Waarna t op den duur tussen 30-35 werd dus ga er vanuit dat t nu ok wel een tijd duurt voor t regelmatiger wordt. ( thja eigenlijk natuurlijk helemaal niet he) en met de bv 2 jaar geen cyclus gehad dus de boel moet ook wat op gang komen Baal even vandaag de stenen, cement en grind gebracht voor betonvloer, maar wat een hork van chauffeur... Gaf aan hoe ik t graag wilde staan, nou dat kon niet dan moest ik zelf een heftruck regelen, nou dan op t gras, hij heeft alles door elkaar gezet... Dankzij de geweldige buurman een palletwagen opgehaald en iets verplaatst maar nog niet zoals de bedoeling was.. Zucht nu last van ischias, krig een volle pallet maar eens van t gras af pfffffff
Klopt,niet stoppen tijdens menstruatie hoor. Ik ben vandaag lekker op het strandje geweest dat is wel relaxt dat ik daar tegenover woon. Ik heb een fb pagina opgericht voor de minder bedeelde in onze plaats nu krijg ik een interview met de plaatselijke krant haha!
Oh! Ladytwilight: mega jaloers! Zeker met de weersvoorspelling voor de komende week! Wat heerlijk! Strand is sowieso één van mijn favoriete plekken! En de krant, leuk joh! Leuke reden ook!
Ik zie ze trouwens enorm vliegen . Heb al een paar dagen telkens lichte buikpijn.. Ben blij als ik zekerheid heb.
Haha, zeker heerlijk! Wij hebben ook strandjes zat in de omgeving maar ik heb iets met de zee. De geur alleen al! Hier hetzelfde hoor. Krampen, misselijk, pijnlijke borsten, dodelijk vermoeid en duizelingen. Met onze kleien had ik nergens last van behalve heel moe een week voor NOD dus acht de kans bijzonder klein. Wordt toch gek van mezelf!
Zucht ik krijg ook al de spanningen hoor.. Geen zin in chocola last van ischias.. En zo gister emo... Kik de afl. Van 4 handen op een buik, ik zat te janken bij dat de hond weg moest, en in een ander dat ze een fotolijstje kregen, en reageerde gister er overdreven naar vl... Maarja kan bij mij ook doir t stoppen van de bv komen.... Grrr nu ik typ last van borst... Ist al maandag??