Ow meid toch.. ja ik kijk dqt soort programma's niet meer want tis bij mij ook altijd janke geblazen! Ben een emo persoontje.. dus kan snel huilen.. maar dat geeft ook helemaal niets! Ik zeg altijd.. je kan je emotie unhouden maar wat schiet je daar mee op? Vaak krijg je juist klachten als je je emoties inhoud! En hier mag je lekker je emoties uiten hoor.. snap het heel goed. . Het wachtbankje is vreselijk! *knuf*
Hahaha! Die programma's doen het erom he?! Al huil ik maar één keer per jaar of zo, komt dat alleen maar omdat ik ze niet kijk. Nu merkte ik van de week dat ik weer langzaam kan gaan kijken want het is minder geworden. Nieuws kijk ik sinds de geboorte van onze dochter ook niet meer, was elke avond weer janken om een zielig bericht. Dus luister ik maar naar het nieuws op de radio of als mijn man het op heeft staan ga ik de vaatwasser uitruimen zodat ik het wel hoor maar niet de bijbehorende beelden erbij zie. Erg he? Het eerste jaar na de geboorte kon ik al janken als iemand te hard nieste. Gelukkig ben ik weer mijn (k)oude zelf. Maar hopelijk niet voor lang.
Dnise, ben je niet,zenuwachtig,voor,mij kunnen die 2weekjes,niet snel genoeg gaan pff... Dan pas ben ik gerust! Piekeren dat ik doe, krampjes hier en daar, brandend zuur, slecht slapen, geen zin in eten... Pff
Hii meiden! Ik ben eigenlijk even kwijt wie naar welke datum toe leeft.. haha Is er nog zo'n overzicht lijstje?! Liefs!
áls hert goed is wel ongeveer op pagina 60. wat een stilte hier,. hier nog steeds buikpijnen en verder niks. iedereen aan het genieten van de warmte? heftig he dat vliegtuig dat neergestort is 154 Nederlanders ook er in. Mijn vriend zat laatst nog te kijken voor een reis richting die kant met het vliegtuig blugh je moet er niet aan denken. het idee alleen al dat die mensen zo helemaal blij waren en uitgelaten en in 1 klap je leven voorbij is.
☼ NOD - Lijst ☼ Liniej: Zwanger! Dnise: Zwanger! Jasmin88: Zwanger! BabyNijn: 10 juli 7e Ronde Fidel2010:21 juli 1e Ronde Flower87 21 juli3e Ronde Magnolia83: 22 juli 3e Ronde LadyTwilight: 25 juli 1e Ronde WanneBeMommy 26 juni DaantjeVD: 8 augustus 2e Ronde Bij deze de lijst! BabyNijn!! hoe is het? ongie geworden? of uuuhhh.... zwanger??? en over dat vliegtuig.. ja.. grijpt me enorm aan.. maar ik denk iedreen wel want het is echt niet te bevatten.. ik merk aan mezelf dat ik er niet te lang bij stil moet blijven staan anders wordt ik echt intens verdrietig.. Ik vind het zo moeilijk.. vraag me ineens af.. zijn jullie gelovig? ik voel me de laatste maanden een beetje aangetrokken tot kerken en zo.. echt heel vreemd.. want ik ben dus niet gelovig.. ik ben ook bang gemaakt voor het geloof in 2012.. en sinds dien wou ik eigenlijk niets meer te maken hebben met godsdienst.. tis ingewikkeld maar iemand die erg gelovig is had mij verteld dat als ik niet zou geloven dat ik dan niet in de hemel zou komen.. nou dan weet je dus wel waar ik dan in terecht zou komen.. maar goed dat was een heel heftig gesprek voor mij.. Maar sinds er zo veel gebeurd hier bij ons (man verliest baan, we willen nog een 2e kindje, beide opa's hebben geen goede gezondheid) praat ik af en toe tegen 'iemand' en wens ik echt dat het allemaal goed komt... aan wie ik dan 'hulp' vraag weet ik eigenlijk niet.. god? of gewoon aan iets wat we niet kunnen zien? 'het lot' misschien? ik geloof wel dat er 'meer' is dan wij met ze alle op deze aardbol.. Nou goed.. waar ik heen wil met mijn verhaal.. als er zo iets gebeurd als met dat vliegtuig dan denk ik meteen weer 'wat nou god?' als die er zou zijn dan had hij die raket toch wel een slinger de andere kant op gegeven?? zucht... zo moeilijk dit allemaal... mijn gedachte zijn bij de slcahtoffers en bij hun familie en vrienden.. maar wat hebben ze eraan? ze krijgen hun geliefde er niet mee terug... misschien heb ik een beetje veel gezegd nu.. maar ik denk dat ik het gewoon ff kwijt moest
ja ik ken het. Telkens als ik weer ga proberen te geloven dan denk ik ja maar dan zou dit niet gebeuren of dat niet gebeuren. Daar in tegen als er niks zou gebeuren zou het overvol worden. het is allemaal erg dubbel. Ik zit met een bizar iets. Ik heb een mega opgezette buik en snap er niks van! ik wil wel een foto neerzetten maar wil die zo snel mogelijk weer weghalen ivm herkenbaarheid. Wie is er nu
Ben er ladytwilight! Maar herkenbaar hoor! En aders óp m'n borsten. Het wordt weer feest! Aan mijn humeur te merken wordt ik voor dinsdag nog ongesteld. Fijn. Dat vliegtuig. Komt bij mij heel dichtbij. Wil er niet te veel over kwijt ivm herkenbaarheid maar we zijn godzijdank niemand kwijtgeraakt op het nippertje. We hebben alle berichten gevolgd, kan alleen maar huilen. Hele gezinnen. Wat moeten die mensen bang geweest zijn. Ik ben niet per sé gelovig. Ik geloof in karma. What go's around comes around. Kerken hebben me altijd aangetrokken maar meer omdat het verzamel plaatsen zijn van heftige emoties. Ik geloof dat die energie niet verdwijnt. Dat het in het gebouw wordt gezogen als het ware.
hoi meisjes sorry voor de afwezigheid!!!! maar met dit mooie weer weinig thuis geweest... veel gewerktnen lekker in t zwembad gelegen... meiden op de wachtlijst al een testje geprobeerd??? lees veel positieve symtomen!!! hoe maken we deze groep prive dan???
Dat kan ook op deze site maar bij privé groepen. Onder clubs geloof ik. Ik weet niet wie er dan allemaal mee willen? Kan wel kijken of ik dat vanmiddag even kan fixen.
privéclubbie?! top idee!! dan kunnen we ook wat meer over onszelf vertellen! lijkt mij leuk! we kunnen trouwens ook op fb een privegroep aanmaken.. heb ik ook gedaan met andere dames toen ik in verwachting was van Céline en we kletsen nog steeds daar! maar dan moeten de mensen die mee willen kletsen wel faceboek hebben