Facebook lijkt me ook een leuk idee! Hoe doen we dat daantje? Wie mee wil doen stuurt naar één iemand een pb met fb naam?
is goed!! ik stel me wel beschikbaar dus stuur mij maar ff een pb als je in de groep wil!! We doen dus op fb?
Als je de fb groep aanmaakt dan de link van die groep naar ons in pb sturen. Kunnen wij ons aanmelden.
kun je jezelf ook aanmelden dan als het een geheime groep is? ik probeer net een groep aan te maken.. maar als ik mensen wil aanmelden voor de groep dan moeten ze vrienden met mij zijn... :-S zucht... ik maak wel eens meer groepen aan maar snap nu niet hoe ik jullie kan toevoegen als jullie gen vrienden van mij zijn..
Door inderdaad de link naar ons te sturen. En de instellingen te zetten op dat wij ons kunnen aanmelden
Hy meiden! Ik heb een groep aangemaakt genaamd 'Tweede Wondertje' als jullie je email adres even in een pb naar mij sturen dan kan ik jullie uitnodigen!
Volgens mij niet. Ik heb een heel geheim leven op fb met al die privé clubjes. nooit iemand over gehoord.
Ik weet niet echt hoe het in zijn werk gaat dus dan maar hier. Ik ben echt goed misselijk maar verder niks ja die buikpijn die blijft hangen soms. Gister naar huisartsenpost geweest met de kleine om 22.30 hij heeft allerlei vlekken waar blaren op komen en hij had 40 graden koorts daarnaast ook nog eens overgeven etc. Maar ze weten maar niet wat die vlekken zijn komende tijd hem maar in de gaten houden,.
Hey meiden ik heb jullie mail gehaf hoor io ga vandaag jullie uitnodigen als ik even tijd heb.. dus komt goed
de mails zijn inmiddels verstuurd.. maar wat lees ik nu... bah Ladytwilight wat naar!.. wat gek dat ze in het zkh niet weten wat het is! hoe gaat het nu met hem? tis zo naar als je kleintje wat heeft...
Ja gaat gelukkig wat beter met hem. Ik ben vandaag ook zo spuug misselijk en moe. Maar denk ook omdat hij zo slecht geslapen heeft enzo en dat dat zijn tol bij mij weer heeft.
Even over fb.. het is een volkomen geheime groep dus niemand al zien dat je dat bij zit of als je er iets schrijft! ! Alleen de leden van de groep lunnen dat zien. Lunap en ladytwilight heb ik ook gemaild. . We zijn dan met z'n 5e als iedereen zich aanmeld.. nog meer mensen die ik kan toevoegen?
tuurlijk.. als je je email adres waar je je fb bij hebt even in een pb naar me stuurt dan mail ik je!