Nog steeds geen bloed! Maar ik test woensdag of donderdag pas heb ik met vriend afgesproken. Aangezirn de test gister nog negatief gaf.... dus het blijft nog even spannend!
Oke goed om te weten! geeft wel hoop dat je niet meer bloed! Succes met wachten! wij wachten met je mee
jeetje BabyNijn, wat spannend.. ik ben benieuwd naar woensdag/donderdag. dat rustige gevoel waar je het over had had ik ook toen ik net zwanger was, en heel erg het idee van "het zal toch wel niet raak zijn" ben een test gaan doen en nam niet eens de moeite om de uitslag af te wachten, ging de was maar doen bloedverlies heb ik ook gehad. van een beetje bruin tot enorme vloei met stolsels. het wachtbankje is niet leuk. en je lichaam kan je zo voor de gek houden.. afwachten maar (wat voor ons makkelijk gezegd is tegen een ander) dnise; klinkt als een heerlijk weekend toch! wij zijn een weekendje weg geweest, nog even van elkaar kunnen genieten voordat vriendlief vannacht vertrekt. DaantjevD; hoe is het bij jullie? al weer aan de beterende hand? (sorry als ik er misschien over heen heb gelezen) en voor de andere dames, leuk dat jullie er ook bij zijn gekomen. ik denk dat ik vanaf nu ook weer wat meer meeklets in de uurtjes dat zoonlief slaapt en ik toch niet veel anders te doen heb
@liniej, Ja maar het gekke is: mijn lichaam doet amper iets! Heeeeel af en toe een kramp, maar als ik daar niet op let voel ik het niet eens. Ik heb ook geen druppel meer gebloed sinds gisterochtend. Blijft vreemd! Net uiteten geweest en gewoon een wijntje genomen hoor. Ik kan me niet voorstellen dat ik ineens een lange cyclus heb. Mijn eisprong was echt 2 weken geleden. En daar komt hjj dat het bloedverlies slaat ook nergens op als mn cyclus langer is... of dat was de innesteling en ik moet nog wachten tot ik genoeg hcg aan heb gemaakt. Maat dat betekent dat mijn cyclus dus een heel stuk langer is. Kan ik me niet voorstellen!
Ja hier is het wat rustiger geworden.. Mijn man is zo goed als beter en onze dochter is nog wel verkouden maar verder gaat het goed.. ik nies alleen heel veel en ben wat moe maar het gaat goed.. ik ben wel hyper hoor moet ik zeggen.. ik betrap mezelf erop dat ik echt zin heb om weer zwanger te raken! en om er weer mee bezig te zijn! Ik vul keurig mijn ovulatieformulier in elke ochtend en ben van plan om morgen ovulatie testen te halen bij de action (ik hoor goede verhalen over die testen dus haal die! scheelt ook in prijs) Ik hoop echt dat het niet te lang gaat duren maar hou rekening mee dat we wee naar een gyn moeten en dat ik weer aan de clomid moet.. Ik kijk hier steeds of er nog mensen zijn die pendelen vind ik wel geinig om van hun wat pendel uitslagen te hebben.. ik hang me er niet aan op hoor of zo.. maar ik ben gewoon nieuwsgierig wat er uit zou komen.. van 1 heb ik nu een uitslag maar ik zou er graag nog meer hebben.. alleen pendelen er niet zo veel mensen volgens mij op het moment..
Daantje, Er zijn er idd niet zoveel meer die pendelen. Shart kun je geloof ik altijd een privebericht sturen. Nah ja, pendel is ook niet alles... Toevallig heb ik bij mn zwangerschap een goede pendel gehad, dus vond het leuk om weer te doen. Helaas pendelt de mevrouw die het toen juist had niet meer, maar nu dus twee pendels juni... Fijn dat het beter gaat bij jullie thuis. Hoe lang duurde het om zwanger te raken van jullie dochter?
Ehh weet niet meer wie wat vroeg Ronde 27, op ronde 17 een mk met 7 wkn (aug 2010) in januari zijn we voor de doorverwijzing gegaan, in maart begonnen met de mmm onderzoeken, beiden gezons, alleen ik iets te zwaar, besloten werd een jaar nog zelf te proberen en dan over op IUI, exhter twee maanden daarna spontaan zwanger, ( had een hsg gehad dus wie weet had dat invloed) Ov- testen werden bij mij nooit knallend, ik was al snel over op tempen en echt om de dag klussen tussen dag 12 en 20 Nu zijn we er nog niet echt heel bewust mee bezig moet ik zeggen, eerst de verbouwing en de bv echt afbouwen,mal gaat t me sneller dan me lief is.. (Kolf fulltime) Enige typ en zinsopbouw, vergeef t me, dyslexie Ohh enne bevallingsverhalen en zh verhalen met dl, heb ik genoeg, vraag maar raak hahah heb genoeg meegemaakt al
Het is echt spannend mee te volgen zeker bij Babynijn hoe spannend! En dames wat houd dat juist in dat pendelen als ik vragen mag. Ben beetje nieuwsgierig. Ik werk met ovulatietesten van sensitest, heb al een kalendertje in de keuken hangen, met datum en strips erop. Mijn gevoel zegt dat het niet voor deze maand zal Zijn maar we zien wel. We zitten beetje met een drukke en stressig periode. Hebben jullie geen last gehad van dat bangelijke weer, bij ons enorm schade! Wijzelf zijn van België.
Nou ik ben toch nog niet helemaal fit.. vanochtend werd ik wakker met vreselijke hoofdpijn.. snel paracetamol genomen.. het gaat nu beter.. Het is ook zo warm s'nachts! Ik ben mei 2011 getrouwd met mijn man.. in juni 2011 gestopt met de pil.. in mei 2012 naar de gyn doorgestuurd en okt 2012 was ik zwanger! bij elkaar dus ongeveer ander half jaar.. En over dat pendelen.. ik zal even simpel proberen uit te leggen wat het inhoud Jasmin: Pendelen doe je met een ketting waar een edelsteen aan hangt.. door middel van vragen stellen gaat de pendel dan bewegen.. dus bijvoorbeeld als jedan vraagt 'heet ik piet' dan draait ie rechtsom (betekend nee).. en als je zegt heet ik Jasmin dan draait ie linksom(betekend ja) (als je echt zo heet dan he haha) zo kun je ook vragen 'zal Jasmin in Juni een positieve zwangerschapstest in handen hebben' dan zal de pendel antwoord geven.. hij kan ook heen en weer bewegen als de pendel het zelf ook niet weet.. zo kun je dus alle maanden af gaan.. en er zo achter komen wanneer je volgens die pendel een positieve test zal hebben.. Tis dus een beetje paranormaal allemaal.. je moet er wel voor open staan en er ook niet te veel waarde aan hechten maar tis wel geinig.. Ik zelf heb ook een pendel.. maar heb hem al een tijd niet gebruikt.. en om hem voor mezelf te gebruiken vind ik oneerlijk dus dat doe ik niet ik wil wel voor jullie pendelen als jullie dat leuk vinden.. alleen voor dit groepje dan.. maar dan moet ik wel ff kijken wanneer ik dat het beste kan doen.. laat maar weten of jullie dat grappig vinden! Dan nog even iets.. ik twijfel heel erg of ik ovulatietesten zal gaan gebruiken.. toen ik in 2011/2012 die dingen gebruikte kon ik er niet echt wijzer van worden... maar toen was mijn cyclus ook niet goed... ik hoop dat mijn cyclus nu wel weer goed is.. en dat er nu wel iets uit af te lezen valt.. het tempen vind ik wel echt een super methode om erachter te komen wanneer je eisprong is.. lastig... ik heb er nog 5 liggen uit die tijd.. maar die zijn over datum! waren goed tot 13 okt 2013..
Hey DaantjevD, Ikzelf ben heel regelmatig telkens 28dagen. Dat pendelen, vind ik interessant aangezien mijn ouders beide paranormaal begaafd zijn mijn moeder is bv. kaartlegster, spiegelkijken, fotokijken enz... Mijn vader doet handoplegging en fotokijken. Maar pendelen doet geen van beide. Dus lijkt me wel leuk, ikzelf noem idd jasmin laat me gerust weten als je dat wilt doen alvast bedankt!
Stormschade Nee hier er goed vanaf gekomen, alleen een beste bui en wat gerommel Tempen of ov testen, tempen werkt altijd achteraf he, dus je weet achteraf oaa of je goed geklust hebt, dus leuk voor de partners om het gewoon om de dag te moeten doen Testen die over datum zijn, niet meer betrouwbaar
Ja fidel2010, Hier auto's beschadigd, tuinhuis, carport enz De kindjes waren erg angstig hebben ze dan in ons bed gelegd! Ik gebruik die ovulatietesten en moet zeggen je ziet mooi wanneer de piek er is temp. heb ik nog nooit gedaan omdat ik niet precies weet wat m'n moet doen.
Hii allemaal, Helaas zit ik echt te weinig achter mijn computer om alles bij te houden Ik ga proberen om vanaf nu het een beetje bij te houden Ik heb mijn vruchtbare periode net gehad en express niks gedaan, omdat ik toch ineens weer heel erg twijfelde! Ben soms zo bang dat het te zwaar word, zo'n jong kindje en dan een baby erbij.. Liefs Flower
@ jasmin88: wow wat ontzettend vervelend dat jullie schade hebben overgehouden aan de storm!! en sneu voor de kinders dat ze bang waren
indd vervelend van de stormschade! En Flower.. ik snap je heel goed hoor! ik voel een beetje hetzelfde.. tis zo dubbel he.. want het kriebelt wel hele erg weer om zo'n kleine te krijgen en aan de andere kant gaat het ook best wel zwaar worden.. Ik heb net ovu testjes gekocht.. 18 juni ga ik starten dan zit ik op dag 12 van mijn cyclus
DaantjevD ja zo is het precies, ik wil echt heel graag een 2e wondertje, en daarbij ben ik bang dat het weer lang gaat duren voor ik zwanger ben. Maar aan de andere kant vind ik het doodeng! Hoe moet dat straks, ik mocht nog amper tillen al vanaf een week of 17 ivm bekkenklachten en harde buiken, maar mn baby kan echt nog niet lopen! en dan straks 2 ukkies.. wuaah.. Maar ik wil wel, haha. Vreselijk die wispelturigheid!!
ja ik herken wat je zegt flower! De meeste mensen zouden zeggen 'nou doe niet zo moeilijk en wacht dan gewoon nog een jaar! dan is je kindje wat zelfstandiger en hoef je je niet zo druk te maken' maar die snappen het niet.. die drang naar een tweede is er gewoon.. dus moet je een keuze maken.. er voor gaan.. of toch die drang onderdrukken en wachten.. tis geen makkelijke keuze vind ik.. ik zeg altijd volg je gevoel!! en mijn gevoel zegt dat we het hier wel gaan redden mocht er iets zijn waardoor het moeilijk wordt.. ik heb hele lieve familie die me dan zouden kunnen helpen.. maar ik wil het natuurlijk wel zelf kunnen redden.. Ik vind de periode dat ik zwanger zou zijn van een 2e het spannendst.. inderdaad stel dat je heel erg misselijk bent of bekkenklachten hebt waardoor je rust moet houden.. DAT KAN NIET! je hebt een kind om voor te zorgen!