Wie herkent dit en wat betekende het bij jou? Zwanger, of juist een aankondiging van je menstruatie? Ik heb al sinds 6dpo roze/bruin verlies (alleen van binnen, het komt er niet uit). Op 9dpo had ik, na flinke inspanning, ineens rood verlies (ook weer alleen binnenin, het komt er niet uit)! Vandaag (11dpo) had ik het weer, ook weer na flinke inspanning. Ik verwacht mijn menstruatie op 14dpo. Is dit nou een voorbode van mijn menstruatie over 3 dagen? Of heeft dit te maken met een zwangerschap/innesteling? Ervaringsverhalen zijn zeer welkom!
Heey! Ik ken het ook hoe je het beschrijft hier precies hetzelfde. Ik heb 7 dagen voor dat ik ongesteld moest worden wat heel licht roze verlies gehad, alleen bij het afvegen maar voor de rest niets. Toen ik s'morgens wakker werd had ik weer heel iets lichtroze afscheiding bij het afvegen en daarna de hele dag niets meer. 2 dagen later had ik wat licht roodachtige verlies na sex ook alleen bij het afvegen daarna niks meer. Nu ben ik 4 dagen overtijd. Als ik wat flinke inspanning gedaan heb kan iik alleen mijn buik iets voelen van onderen een beetje een weeïg gevoel, raar om te beschrijven.. Hoop voor je dat het een goed teken is!
Ik heb 8 dagen voor NOD rood/bruin verlies gehad zonder stolsels. Toen een dag niet. En zie mijn banner Ik had best wel veel weeïg gevoel en een opgeblazen en trekkerig gevoel in mijn buik. Toch heb ik ook maanden gehad dat ik een aantal dagen rood/bruin verlies had en later er stolseltjes bijkwamen en ongi werd. Bij mij kon het dus twee kanten opgaan. Wel ha ik deze keer geen stolsels. Heb jij stolseltjes? Het zal nog even spannend blijven... Ik ga voor je duimen.
Bedankt voor jullie reacties meiden! Voor mij is het vrij normaal om al een paar dagen voor mijn NOD roze/bruin verlies te hebben, dus daar sta ik niet zo van te kijken (alleen wel raar dat het nu al op 8 dagen voor mijn NOD begon, maar goed). Meestal komt dat roze/bruin verlies dan ook wel een beetje naar buiten, maar nu dus niet. Waar ik mij vooral druk om maakte was het rood verlies na inspanning. Dat heb ik namelijk nog nooit gehad en vond het daarom best vreemd en zorgwekkend, zeker omdat het dus twee keer gebeurde in twee dagen. Het was zeker niet veel rood verlies, het kwam niet eens zelf naar buiten. En er zaten geen stolseltjes bij. Het was ook troebel, dus volgens mij dus vermengd met normale witte afscheiding. Het viel mij trouwens op dat ik, tijdens de inspanning, krampen kreeg in mijn baarmoeder, en dat vlak daarna dan die rode afscheiding aanwezig was. Na een half dagje hield het rood verlies vanzelf op en bleef er wat bruine afscheiding, of zelfs helemaal niks, achter. Waar ik dus vooral benieuwd naar ben is of andere meiden ook ooit zulke rode afscheiding (eventueel met krampen) hebben gekregen na het sporten/flink bewegen in de week voor je NOD, en of jullie toen zwanger bleken of dat dat juist een voorbode bleek van je ongesteldheid?
Update: Vandaag ben ik ongesteld geworden, precies op schema op 14dpo. Nog steeds geen idee of dat roodverlies na inspanning nou te maken had met de ongesteldheid die eraan zat te komen of niet. Maar ik irriteer mij altijd aan mensen die een onderwerp starten en vervolgens niet meer laten horen hoe het afgelopen is. Dus vandaar even de update!