Hi, Ik zou graag van gedachten en gevoelens willen wisselen met lotgenoten die zwanger willen worden, maar die net zoals ik eerder zwanger waren rondom de bevallingsdatum afscheid van haar baby moest nemen. Voor privéberichten sta ik natuurlijk ook open. Liefs
Hoi Allereerst gecondoleerd met dit grote verlies. In de vlindertuin, onderaan bij vlinderclubs bestaat al een groep van moeders die hun kindje zijn verloren en weer proberen zwanger te worden. Ik moet er wel bij zeggen dat er al heel veel zwanger zijn geworden. De spoeling met niet zwangere is dus wat dunner. Ik ben helaas ook nog niet zwanger na het overlijden van mijn dochtertje. Ze is met 29 weken geboren omdat ik HELLP kreeg, na tien dagen is ze overleden door een zh bacterie. Ik heb wel een half jaar in de wachtstand moeten staan ivm ks en hellp onderzoek. Ben nu bijna een jaar verder en sta dus nog steeds met lege handen. Mag ik vragen wat er gebeurd is? Heel veel sterkte iig en mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.