3e wonder

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nina0812, 4 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina0812

Nina0812 Lid

4 mrt 2014
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haai,Allemaal,

Ikben Nina en mijn man en ik gaan voor een,3e wondertje als het zo mag zijn.
    We hebben al twee meiden...super gezellig natuurlijk hihi
    Hoop veel met jullie te delen hier. Over onze jongste dame hebben we ruim anderhalf jaar gedaan dus hopelijk deze keer iets sneller :) maar dat,hebben we niet voor r zeggen he...
    Succes allemaal
    Xx

2. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Leuk! Wij zijn er nu samen ook over uit dat we graag een derde kindje zouden willen. Alleen moet ik eerst nog even naar de gynaecoloog om te overleggen hoe en wat (eerste extreem prematuur en bij mij is SLE ontdekt). Redenen voor een goed overleg met de gyn.

Af en toe twijfel ik wel of het niet te druk zou zijn. Zoals nu...de oudste heeft vakantie en dat valt haar erg zwaar. Ze is dan erg bezig met haar zusje. Die mag dan helemaal niets van haar of moet doen wat zij wil. Levert soms erg vervelende situaties op (kinderen zijn 3 (bijna vier, in juni) en 1 (bijna 2, in mei). Aan de andere kant gaan ze binnenkort allebei naar school (oudste basisschool en jongste naar de peuterspeelzaal), ik verwacht dat het dan wat minder druk zou worden.

Tevens twijfel ik wel eens over de praktische kant....weggaan met de auto of gewoon even naar de supermarkt willen. Toch lastig met drie..

Aan de andere kant is de liefde die je krijgt en kunt geven helemaal geweldig en maakt een derde wondertje helemaal welkom.

Hoe kijk jij hier tegenaan?

3. Nina0812

Nina0812 Lid

4 mrt 2014
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee Miranke

Wat leuk dat jullie er ook voor gaan..wel even goed idd om met hun te bespreken.
    Ik weet niet precies wat dat is...

Ja soms denk ik wel eens van zal k het wel redden met drie hahaha aangezien onze meiden goed aanwezig zijn zeg maar :)
    De oudste is 5 en de jongste 1,5jaar...
    Maar idd de liefde die er tegenover staat. Is denk ik alles wel waard.
    Vroeger hadden ze gezinnen van 16 kids haha hoe ze dat deden geen idee hihi

De jongste is een echte terror die ik nu ook even weer moet toespreken ;)

Groetjes X

4. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Hahaha, hier ook een terrormeisje.......zo grappig om te zien dat beide dames dezelfde ouders hebben, maar toch totaal verschillend zijn.

De jongste is een erg ondernemend type...zoekt altijd uitdaging op (lees: dingen die niet mogen) en ziet totaal geen gevaar. De oudste is juist afwachtender en vindt veel dingen, in eerste instantie, eng.

SLE is een vorm van reuma. Mijn lichaam valt zichzelf aan, zeg maar. Daardoor krijg ik zeer snel ontstekingen (longontsteking, keelontsteking, oorontsteking en als klapper staat een herseninfarct op mijn lijstje van dingen die ik reeds heb mogen ondergaan). Is goed te onder controle te houden met medicijnen, maar zwangerschap is natuurlijk daardoor wel iets wat goed besproken moet worden met gynaecoloog en reumatoloog..
    1 april staat de afspraak gepland. Dan de spiraal nog verwijderen en dan kunnen wij ook voor een derde kindje gaan.

5. Nina0812

Nina0812 Lid

4 mrt 2014
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow wat heftig zeg. Maar met medicijnen dus goed onder controle te houden. Wel eng lijkt het me vooral een herseninfarct...gaat nu goed met je?

Onze jongsten verschillen ook niet veel van leeftijd...leuk! Zitten,denk ik in,veel dezelfde fases haha

Hier ook alles wat niet mag wordt juist gedaan ;)
    Ze liep al met 10 maand dus is bijna geen baby geweest voor me,gevoel.

Nog even en dan kunnen jullie ook aan de klus!. Hier deze maand begonnen. Aangezien we over de jongste ruim anderhalf jaar hebben gedaan zijn we maar,iets eerder begonnen. Hopelijk nu niet weer zo lang haha maar ja hebben we niet voor t zeggen.
    X

6. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Ja, het gaat goed met me. Anders zou ik ook niet over een derde kindje denken. Enige gevolg dat ik nog heb van het herseninfarct is moe. Gelukkig kan ik verder alles weer (had uitval aan de rechterkant van mijn lichaam). Tevens heb ik zeer goede begeleiding dat erg gerust stelt.

Wij hebben als enige 'probleem' dat wij alle spullen al hadden verkocht/weggegeven. We dacht dat het makkelijker zou zijn om niet voor een derde kindje te gaan als we alles weg deden (verstand versus gevoel). Echter is gevoel veel sterker dan verstand en kriebelt het bij beiden aan alle kanten voor een derde kindje.

Dus ik mag weer opnieuw een box, wandelwagen en kleertjes gaan shoppen! Elk nadeel heeft zijn voordeel ;)

Dus jij bent alweer helemaal naar je NOD aan het toeleven? Zo spannend vond ik dat altijd! Eerste kindje hebben wij ook bijna twee jaar over gedaan, tweede kindje was ik zwanger na 3 maanden.

7. Nina0812

Nina0812 Lid

4 mrt 2014
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha dat is nu vervelend om weer te shoppen ;)
    Wij hebben alles nog wel maar sommige dingen zijn wel aan vervanging toe haha Ijn uitgeleefd na 2 meiden...

Eerst maar zwanger worden en dan kijken of jongen of meisje is haha

Apart he,dat je van ene kind vrij snel zwanger bent en,ander lang duurt.
    Vriendin van me hoeft maar te knipperen met de ogen en is al zwanger en een andere vriendin loopt in ivf behandeling.

X

8. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Ja, ik vind het ook wel moeilijk hoor. Zo heb ik een vriendin waar het zwanger worden ook maar niet lukt. Ik zou het heel moeilijk vinden om haar te vertellen dat ik zwanger ben van nummer drie terwijl zij nog steeds bezig is voor haar eerste wondertje.

Ja, ben nu al wel weer stiekem aan het rondkijken hoor voor spulletjes. Wil alleen niet te voorbarig zijn, straks krijg ik geen groen licht. Dan zou zuur zijn,..

9. Nina0812

Nina0812 Lid

4 mrt 2014
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja moeilijk is dat he..we hebben t ook aan niemand verteld dat we bezig zijn voor derde....k heb ook geen idee hoe me vriendin er op zou,reageren al denk ik wel goed maar blijft toch moeilijk. Als we een,gezonde derde zouden mogen krijgen,zou ik eventueel daarna wel draagmoeder voor haar willen zijn als,ze dat,zelf ook zouden willen...maar hoop natuurlijk dat,t alsnog lukt voor haar x

Deel Deze Pagina