Wij gaan voor eerste kindje in 2012 (DEEL2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sunshine24, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Hoi meiden, hier het vervolgtopic!

2. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Fulltime werkzaam in de techniek
    Noord-Brabant
    Gevonden, thanx!!

Je temp kan inderdaad blijven schommelen, zolang die maar hoog blijft is het goed :).

3. Hilse

Hilse Niet meer actief

4. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Top een nieuwe !

Sunshine: wat goed van je temp het mOet gewoon lukken deze ronde! Dinsdag testen toch ?

5. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ben dr ook weer bij! :)

Spannend Sunshine!! Ik ga ook duimen!!

6. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @ liga, hihi ja hoop dat het zo blijft maar voel me vreemd maarja ik kan zondag testen!!!!! als ik het red om zondag pas te testen, denk eigenlijk zelf zaterdag al omdat mijn lf 12/13 is en zondag is op 14 dagen berekend... dank jullie voor het duimen.. het zou toch idd een x moeten lukken he haha..

7. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Oh ik lees net idd dat je temp tot wel lf dag 13 kan stijgen en dan opeens daalt, maar pas wanneer die van 10dpo hoog blijft kan het een zwangerschap zijn maar hoeft ook weer niet.. meestal breek progesteron na dag 10 af en daalt de temp.. dus wachten wachten wachten, arghh frustrerend! Dus als die morgen meer dan 0.1 gaat dalen dan is het niet best haha:$

8. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Fulltime werkzaam in de techniek
    Noord-Brabant
    @Sunshine, bij mij zakte de temp pas echt op mijn NOD.. Toen dat deze cyclus niet gebeurde (op 15DPO), heb ik een test gedaan.. omdat ik wist dat mijn LF 14 is.
    Dus als jij zegt dat je LF 12 dagen is, dan zou op 13 DPO je temp moeten zakken, mocht je ongesteld worden. Is dit niet zo, dan kan je een testje wagen!

Tot die tijd.. hopen en duimen draaien :D.

9. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @veetje dank je meis, bij mij zakte die bij 9DPO/10DPO vorige cyclus, dit is eerste keer de stijging maar goed .. mijn LF is paar x 12 geweest en 1 x zelfs 11 maar ja miss is die nu wel 14 dagen, kan ook verschillen toch? dan zou idd me temp zaterdag moeten zakken dat is dan 13 DPO haha ik ga gewoon voor die test zaterdag of zondag en dan weet ik iig weer wat :p ... als die negatief is is het gewoon wachten op ongi mocht ik het voor die tijd dan nog niet zijn haha.. maar ik doe nog steeds hopen en eigenlijk meer dan vorige ronde hihi

10. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog maar een paar dagen maar wat lijkt dat dan lang hè...

11. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Pfff nou lijkt wel ren maand hihi

12. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Sunshine, hihi duim duim duim!!

13. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb echt zo'n honger!!!! maar ben veel te lui om iets te maken hahaha. Ik had lekker broodjes afgebakken en die ruik ik nu al en half uur ofzo maar om ze nou te smeren tsja...:p kan iemand me even een schop onder mn kont geven?

14. Hilse

Hilse Niet meer actief

Liga, hahahahhaa herkenbaar hoor..
    Uhmmmmm tja wat ook lekker is, kaas er tussen met pesto of ham en annanas en dan weer even in de oven ;) hihi

15. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo nou ik heb er 2 op met chocovlokken hahaha

Ik mis sinds een paar weken echt heel erg lekkere carpaccio van de italiaan. De hele zwangerschap heb ik geen last gehad van het gevoel dat ik dingen die ik niet mag graag wil, maar nu proef ik het gewoon bijna ! Zo bizar...

16. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Liga, haha chocola doet het ook goed..:p

Oohh! Ik snap wel wat je bedoelt.. Ik vond red bull altijd ZO lekker... Soms moest ik even wat er van drinken :p
    Maar nu mag dat dus niet meer.. pff laatst bij een langere autorit vond ik het wel flauw!:p

17. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ooooh jaaa!! Chocola!! Ik kan er echt niet vanaf blijven! Normaal ben ik er helemaal niet zo gek op..

@Sunshine - ik heb echt helemaal geen verstand van temperaturen, maar ik duim met je mee!! Echt spannend!

18. Hilse

Hilse Niet meer actief

Trouwens best stom.. ik ben helemaaaaaaal niet echt meer van de chocola! Terwijl ik dat eerst echt wel was! Weird :p

Ik heb nu de hele tijd zin in red bull :( hahaha

19. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hihihi Redbull, Hilse? Bah, daar hou ik nog steeds niet van.. mn smaak is wel veranderd. Heb heel de dag trek in smoothies en optimel hahaha

Zou iedereen ons 2e deel van het forum gevonden hebben?

20. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Meiden, ff een vraagje:

Ik had net bij het afvegen wat helderrood bloed.. Schrok er best wel even van.. Heb ook een klein beetje last van mijn buik.. Last van harde buiken. Kan dit kwaad? Ik wil niet overbezorgd zijn ofzo hihi, maar bloed vind ik best wel eng..

Deel Deze Pagina