Wij gaan voor eerste kindje in 2012 (DEEL2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sunshine24, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @ctje meis je kan toch vragen ook of ze je al gaan inleiden dat je het zo niet meer wilt ofzo anders? Anders zit je nog twee weken straks zo of zeg ik iets raars?

ik moet om 1 uur meiden!

@liefde jaaaaa jij droomt raar gekkie nog 2 dagen dan je echo zit echt allemaal goed. je het je portie wel gehad vind je niet, en zijn idd je darmen die je ziet heb ik ook krijg nu ook een bolletje maar is gewoon slap van al me meters darmen geloof ik hihihihih :p

@ctje jaaaa op bed blijven jij he!

we gaan na de nekplooimeting door naar de babywinkel weer kijken mannetje heeft vrij genomen dan ga ik ook echt weer wat kopen hihihih :p ik laat het weten hoe het was, ga iets eerder weg ivm de sneeuw anders ben ik te laat en wil deze afspraak echt niet missen!

2. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sunshine succes vandaag!

Liefde die dromen horen er helaas ook bij heb de meest vreselijke dromen gehad. Niet teveel aan denken en genieten VAn je darmen buikje ;)

Ctje ze zei dat ik nu al mocht beginnen naar dat t beter is om tot de 1e dag vd 1e menstruatie te wachten dus dat doe ik dan maar :).

3. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @liga je bent nog niet ongesteld geworden? kan tot 8 weken duren toch na de bevalling?

meiden deden jullie trouwens veel vette vis eten tijdens de zwangerschap? ik niet, maar lees het wel overal.. of slikte jullie voedingssupplementen?

4. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Sunshine, succes meid! Veel plezier ook!

@Liefde, he wat een droom! De meeste dromen zijn bedrog:D
    En je mannetje, hahaha heerlijk toch :p

@Liga, wat lief van je vk! Fijn dat je er zo goed mee kunt, is heel wat waard!

@Ctje, he bah wat naar dat je je nog steeds zo rot voelt. Snap dat je het eng vindt hoor!
    Goed voor jezelf op blijven komen meid! Het komt goed!

5. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Sunshine, ik heb davitamon mama compleet plus visolie :p
    Hield sowieso al niet van vis, ja paar hapjes en dan nee bleh.. Is nog steeds zo!

6. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ctje ik zou toch echt goed opletten hoor met alle symptomen die je nu hebt... Klinkt toch echt als iets van zwangerschapsvergiftiging ofzo... Zeker met koorts en hoge buikpijn moet je echt uitkijken! Bij twijfel gewoon bellen naar je vk hoor ook al heb je morgen weer een afspraak! Beter teveel gebeld dan te laat. Hoop dat je je beter gaat voelen of dat je ukkie snel komt. Zal ik vast beginnen met een bevaldansje?

Liefde hè bah wat een nare droom... Maar is ook helemaal niet raar na wat je hebt meegemaakt. Maar dat gaat echt niet nog een keer gebeuren, komt helemaal goed! Nog 2 nachtjes!

Sunshine wat rot voor je dat je je zo voelt... Rennies verkopen ze toch in verschillende smaken?

7. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @mammietammie - ja, je hebt gelijk! De symptomen nemen toe en wil niet dat t gevaarlijk wordt voor de kleine en ook niet voor mij, dus mss dan naar inleiden idd.. even mn laatste bloeduitslagen afwachten, als t goed is heeft de gyn die morgen.
    Je mag wel alvast een bevaldansje doen :) mss komt ie dan uit zichzelf..

@Sunshine - ik eet/at wel regelmatig vis, maar ik vind t gewoon lekker :) Ik heb de pillen Gravitamon, geloof dat daar ook visolie in zit! :)
    Geniet van je kleine op t scherm! En daarna van t shoppen! Weet je al waar je voor op pad wil?

@Liga - ja, even je eerste natuurlijke menstruatie afwachten is wel een goed idee.

Ik word net pas wakker, echt niks voor mij om zo lang te slapen. Had t blijkbaar nodig :)
    Fijne dag allemaal!

8. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    @Sunshine...en? Alles goed? En nog geslaagd met shoppen??

@Ctje....de dag een beetje doorgekomen??

9. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Ctje, lekker lang geslapen!

Hier is het kouuuuuuuuuuuuuud!

Ik dacht dat m'n bed vandaag zou komen, blijkt dat het FEBRUARI is ipv januari :D hahaha blond??

Vanavond even lekker uit eten met een vriendin. Ook wel even aan toe!

10. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Liefde - heb vandaag heerlijk op de bank gelegen en dvd'tjes gekeken. Het is zooo koud! Heerlijk onder mn fleecedeken. Binnenkort ligt mn mannetje lekker op mn borst te slapen, zo onwerkelijk!! :)
    Hoe is het vandaag met jou? Niet misselijk?

@Sunshine - ik ben ook benieuwd naar je echo en t shoppen :)

@Hilse - hahahahaha je oude bed is toch nog niet weg he? Anders wordt t een maandje op de grond slapen ;)

11. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Hahaha Hilse, idd een blonde actie :p

Het is idd heeeel koud buiten! Moest er een paar keer uit voor de hond.... Maar echt brrrrr! Heb vandaag verder heerlijk niets gedaan..
    Maar vanavond moet ik eraan geloven, weer naar de sportschool om spinning te doen, maar wil echt niet het huis uit! Hou niet zo van de kou haha!

@Sunshine, ik ben ook benieuwd! Enne toch niet de hele winkel leeggekocht? :p

12. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @ all meiden alles is goed kans op 1:7000 down en de rest nog groter dus had fantastische uitslagen! Kindje ook alles goed hartje alles eeigenlikk dus zijn heel blij!

Lopen nog in baby park beetje af te dingen maar gaat lastig wel belachelijk als je voor 3600 euro gaat kopen ze zeggen we hebben al scherpe prijzen pff dan nog! Maar dan hebben we de Bright kamer en de mima kinderwagen zwart en de Alaska box vonde toch de Bright kamer mooier hihi hoop dat k niet ga twijfele.

13. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Idd fantastische uitslag zeg! Fijn dat alles goed is! Zal nu ff op de site van babypark kijken naar het kamertje ;)

14. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Mooi hoor Sunshine!

15. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Ja he wel gaaf he als k me maar niet ga bedenken of twijfelen hihi!!

16. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Sunshine - wat fijn dat je uitslagen zo goed zijn!!
    De bright kamer is ook mooi hoor :)
    En korting? Nee heb ik idd ook niet gekregen, terwijl de hele babydump hier thuis staat! ;)

@kaatje - blegh nee met deze kou blijf ik liever ook warm binnen!

Ik heb sinds vanmiddag heel veel pijn in mn lies en mn bovenbenen..:(
    Stomme kwaaltjes.. weet ook niet wat erbij hoort en wat niet. Morgen vergeet ik vast weer de helft te vertellen ;)

17. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Sunshine, fijn dat alles goed is zeg! Mooie uitslagen!!
    En lekker aan het shoppen hahaha
    Hier ook geen korting gehad hoor.. Doen ze geloof ik niet aan in die babyzaken, lekker dan!
    Ga je kamertje even bekijken :)

@Kaatje, haha moet je toch de kou nog weer trotseren :p

@Ctje, ohh ik vergeet ook altijd vanalles.. Opschrijven helpt wel! :p hihi..

18. Hilse

Hilse Niet meer actief

Mooi kamertje Sunshine! :D

19. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hahaha ja ik dacht ook aan opschrijven.. maar het voelt zo stom als ik een briefje uit mn zak haal als die man vraagt waar ik allemaal last van heb hihihi
    Ik durf ook niet te zeuren.. ik ben altijd bang dat ze me niet geloven en dat ze denken dat ik er alles aan doe om ingeleid te worden hahaha (alsof dat zo lekker is ;))
    Stomme gedachten van mij ook altijd ;)

Heb echt mega lieve geboorteversiering besteld van Nijntje.. ballonnen, slingers echt leuk!! Thuis zitten vervelen resulteert bij mij te vaak in webshoppen hihi zeker sinds ik zwanger ben!

20. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Ctje, hahaha ach ja geeft niks toch. Alleen maar handig :p
    En nee inleiden zal vast ook geen pretje zijn! Dus dat denken ze vast niet :p haha

Ooh leuk! Dat lichtblauwe van babydump? Die heb ik nl hihi :p
    Zag ook leuke wasknijpertjes van Nijntje voor de kaartjes maar die waren best duur.. niet bij babydump trouwens

Deel Deze Pagina