Idd die lichtblauwe van de babydump! hihihi wij hebben wel veel hetzelfde he Vond t zo leuk! De knijpers niet gezien, maar denk dat ik de kaarten neerzet!
Hihi ja best wel he Ik heb er eigenlijk nog niet echt over nagedacht wat te doen met de kaartjes! Maar neerzetten is hier geen optie ivm ruimte
@ all bij babypark,he ctje..nee ze doen het ook niet maar in gids zaterdag hadden ze een fout gemaakt korting op korting gaf ze dus wij in kesteren ook offerte gemaakt en deden daar minder korting dus toen ging balletje rollen en zieden dan gaan we wel na Gouda met meer korting maar dat was fout gegaan maar wel korting gehad hihi! Hebben nu de Alaska box, mima kinderwagen, kamer Bright en bloom kinderstoel Welk aerosleep matras hebben jullie en zijn ze allemaal goed En kennen jullie hoppop badjes ook erg leuk maar kan geen ervaringen vinden En tot slot iemand grijze klamboes gezien? Hoe gaat t ctje! Ja mijn uitslagen echt zo,fijn, nekplooimetung 1,5 hihi alles zat er op gewoon gezond kindje hihi nu echt genieten Heb nog een spenendoek van koeka gekocht en een rompertje hihi!
@Sunshine - wooow mooie dingen besteld meis!! Grijze klamboes hebben ze bij babydump van Jollein.. nu in de aanbieding, romd de 25 euro. Als je op de site bij bedtextiel kijkt en dan naar Jollein kijkt, zie je ze! Lekker genieten van t shoppen he Ik word weer misselijk en heb t zuur.. verder veeeel buikpijn morgen 8.45 in t zkh, laat jullie erna weten hoe of wat..
@Sunshine, dus jij helemaal blij? Hihi gaaf hoor! Wij hebben matrasje van de Ikea 40. Ik geloof eerlijk gezegd niet zo in dat aerosleep. Maar snap wel dat je het voor je eigen gevoel zou willen doen! Hoppop badje heb ik ook!! In grijs met wit. Met standaard. Dat badje staat heel veilig op de standaard klikt echt vast Heb een andere tummytub erbij gekocht zo'n doorzichtige omdat dat me juist leuk lijkt (kan je zo doorheen kijken hihi) Maar er past geen tummytub op de standaard. Volgens mij moet je die dan in het badje zetten dacht ik. Maar das dan met de hoppop tummytub. Hihi
@Sunshine- euhmm welke aerosleep wij hebben? Op de site van babydump zie ik maar 1 soort in verschillende maten. Die van ons was toen 140 dacht ik.. Maar zie dat ze nu in de aanbieding zijn. @Hilse - ik heb ook een doorzichtige tummytub! Dat gespartel lijkt me zo heerlijk om te zien dat badje waar jij en sunshine het over hebben ken ik niet. Ik heb net als liga een thermobadje van bebejou. De buikpijn is denk ik nog geen aankondiging van de bevalling helaas.. het is echt een beurs gevoel, alsof mn buik een grote blauwe plek is Nou meiden, ik gooi dr nog een Rennie in en dan ga ik een poging doen om te slapen. Truste xxx
Sunshine wat fijn van de goede uitslagen! Het badje ken ik niet sorry.. Aerosleep hebben we voor t ledikantje niet voor de wieg omdat ons verteld werd dat t niet slim is met kruiken. Mochten die gaan lekker dan kan t hete water niet weg ... Ik vind t wel fijn dat hij t straks heeft als hij gaat draaien. Natuurlijk is geen wonder matras maar ik heb er wel een Gied gevoel bij en t daarom gekocht.. Ctje succes straks en gewoon al hè klachten vertellen hoor schijt aan wat ze van je denken! Je draagt een kind en al je klachten moeten serieus genomen worden. Hoe gaat t net de bovenbeen pijn en buikpijn? Geen weeen? Badje. De kleine vindt het badje heetlijk( thermobad). Zodra z'n billetjes t water raken laat hij al z'n sieren ontspannen en laat hij zich helemaal drijven ( in m'n arm zeg maar) in t water. Die tevreden lieve blik is zo mooi! <3
Goedemorgen meiden!! @ctje succes straks meis hoop dat ze wat gaan doen voor je , hoe voel je je nu? @liga dank je meid dan ga ik gewoon de aerosleep ook halen bij bol.com verkopen ze ze nu ook in de aanbieding hihi zal nog ff op babydump kijken komt ook nog wel moet nog zoveel kopen Heb jij ook de hoppop qua badje? @hilse ja mijn vader zei ook vroeger sliepen jullie ook niet op aerosleep bedden haha maar ik ga er wel eentje halen idd voor het idee dat als het gaat draaien gewoon door kan ademen enzoo.. denk je dat die fijn gaat zijn het badje, ik vind hem ook zo leuk ik wil dan de grijze ook die jij hebt! .. hihi @ all wat minder misselijk lijk het vandaag oh en ik had bij babypark gister een romper gekocht van 13 euro eentje maar best duur toch bedacht ik me later? grijs met witte strepen ik moet de rest gewoon bij de prenatal gaan halen ook zoveel leuke dingen en scheelt zoveel.. van de week maar een afspraak gaan maken voor 16 wk echo en geslachtbepaling hihihi spannend!
Subshine wat fijn dat je minder misselijk bent! Tsja 13 euro voor een rompertje.. Ligt eraan hoe mooi t is haha. Sf en toe zie ik iets leuks voor beeb en dan moet ik t ook hebben soms denk ik achteraf wat een Geld haha maarja t is gewoon leuk! Ik vind de frendz rompers van vd het lekkerst. Zijn zacht en makkelijk aan te trekken en leuk!
@Ctje succes vandaag! Hoe gaat het nu? @Sunshine, ja ik twijfel ook nog steeds over het matrasje hoor hahah misschien dat ik later ook nog wel een aerosleep ga halen eerst komt ie toch in de wieg naast ons bed Tja als het een leuk rompertje is boeie haha! Af en toe mag dat, hihihi. Ik heb laatst een tshirtje gekocht voor 15 @Liga, aah wat lief dat ie t badje zo heerlijk vindt!! Wat voor rompers heb jij? Overslagrompers of gewone? Zit beetje in twijfel hihi. Hema heeft van die overslag met korte mouw van katoen. Maar ook stretch, alleen lijkt mij dat gauw zweten ofzo..
@ liga en hilse, ja ik dacht achteraf jeetje maar het is van een merk zal ff kijken thuis ik kon het nog niet, hij is wel leuk, grijs met witte strepen enige unisex en moest wat kopen hahaha ik twijfel ook voor overslag rompers of gewone? met vriendlief is denk k overslag makkelijker dan een gewone, mannen hebben toch dikkere vingers dus lastiger dan over het hoofdje etc etc hihi ohhhh hilse bijna 30 wk pff gaat opschieten zeg! @ctje en en en en gaat het goeddd hoop het!
@Sunshine, hihi ja precies. Heb nu van beide wel wat maar zit echt te twijfelen wat ik nu bij moet halen haha Alles moet ook perfect he das het lastige
Hoi Dames, vanmorgen weer controle gehad bj de VK. Alles was goed, BM zit nu tot mijn navel. Ook het hartje weer gehoord . @Ctje, succes vandaag!!!!
Hihih ja alles moet ook perfect maar goed het is ons eerste kindje he hihihi dan weet je nog niet zoveel wat handig is etc etc ;p ja spannend hoor meis!!! Oh en heb jij/jullie nog tips waar ik (unieke)namen kan vinden, voor een meisje gaat het wel lukken denk ik maar een jongensnaaaaam jemiggg wat een drama haha @veetje wat fijn meis gelukkig en morgen weet je wat het word toch!!! spannend
@Veetje, fijn dat alles goed is! @Sunshine, hahaha ja meisjesnaam had ik ook meteen. Jongensnaam was wat moeilijker Heb gewoon heel internet af gezocht haha dus echte tip heb ik verder niet
Hi! kom ff snel Ctje succes wensen vandaag....!!! de rest lees ik straks/vanavond bij!! Druk druk opt werk! liefs
Yeah in mijn banner staat alweer 7!! Zo leuk als dat getalletje weer een week verder is ben wel mega zenuwachtig voor morgen pffff... Nou nu ga ik echt doei
Jaaaa liefde morgen jullie echoooooo!!! voor je het weet ben je over de 12 heen kijk na mij ik was ook zoooo zenuwachig, hoelaat moet je morgen? ctje reageert maar niet , niets voor haar misschien slaapt ze...