Wij gaan voor eerste kindje in 2012 (DEEL2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sunshine24, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Ja hoelaat moest ze ook alweer??

Ik moet morgen om 9.40 :) hopelijk goed nieuws en dan samen lunchen en cadeautjes kopen voor opa‘s en oma‘s

2. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ja spannend dat ze niet reageert! Wie weet!

Liefde spannend, leuk! Lekker op tijd morgen:)

3. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Ze moest om 08.45 uur dacht ik gelezen te hebben dus denk dat er iets dan .. hmmmmm spannend hoop dat alles goed gaat met hun

ohhhh spannend liefde, k ga morgen goed zp in de gaten houden .. jullie krijgen morgen een geweldige dag!!

4. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Heeeee meiden! Hahaha wat een geklets!

Ik heb bloedgeprikt, dat was goed. Bloeddruk was ondanks de medicatie nog steeds hoog.. eiwitten in mn urine waren wat toegenomen en liggen nu boven de grens.. En wat doen ze.. Niks!!! Ze laten me iig niet langer doorlopen dan 40 weken, maar goed, dat zijn nog 2 weken, nog vrij lang lijkt me! :(
    Volgende week terug naar de gyn en naar de vk! De kleine lag nu wel helemaal vast in mijn bekken, dus hopelijk komt ie zelf heel gauw. Ik ben nog steeds niet lekker.. best misselijk en last van hoofd- rn buikpijn.
    Ohja, mn suiker is ook geprikt.. wel fijn dat ze daar pas laat mee kwamrn en ik dus voor de 2e x bloed mocht gaan prikken.. hahaha grrr

@Sunshine - als t matrasje bij bol in de aanbieding is, moet je dat bij babydump aangeven (met alles doen) zij hebben laagste prijsgarantie die je hele zwangerschap geldt.
    Ik had in aug het matrasje gekocht zonder aanbieding en in okt kreeg je er opeens een matrasbeschermer bij en was ie 20 euro goedkoper. Dan mag je terug met je bon en krijg je alsnog die 20,- en de matrasbeschermer. Zeker de moeite waard :)

5. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Ctje, he wat gek dat ze niks doen! En dat ze je pas over een week weer willen zien! Maarja wat doe je eraan.. Hopelijk komt de kleine gauw zelf! En als je het niet meer trekt gewoon bellen!!
    Wat zeiden ze van je buikpijn ??

6. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    @Ctje...oh hè wat vervelend!! Je waarde is gelukkig goed...maar je had miss al wel n beetje gerekend op inleiden of niet?? nu weer n weekje wachten dus....zodra je niet goed voelt of zorgen maakt gewoon bellen hoor!!! Welk tijdstip het ook is.....succes meid

7. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik had niet echt op inleiden gerekend, maar wel op meer actie. De vk zei dat mn eiwitten te veel waren en mn bloeddruk te hoog dus dat ze dacht dat ik opgenomen zou worden en de gyn, die mn dossier nog niet eens gelezen had, zegt: "ja, je kunt nooit helemaal steriel plassen" :( Euhmm mn eiwitten waren duidelijk toegenomen..
    Vroeg ook verder niks.. wat ging ie doen: het hoofd van de kleine opnieuw meten.. dat was afgelopen maandag nog gebeurd.. Hij zei dat ie me rond de uitgerekende datum in wil leiden. Ik hoop dat mn mannetje zelf heel snel komt. Hij lag er al diep in en zn hoofd lag vast, dus kom op zou ik zeggen!! ;)

@Liga - zo schattig om te lezen dat je kleine het badderen zo lekker vindt :)

8. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    @Ctje ik hoop voor je dat de bevalling heel snel spontaan begint :)
    fijn dat je mannetje helemaal goed ligt!! Klaar voor de start...... :D

9. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @ctje oh meis maar dat is toch neit goed dat je urine teveel eiwitten heeft? raar dat ze nog niets doen ze zien dus nog geen gevaar! nou houd je maar heel rustig die laatste twee weken! en als je denkt gaat niet goed aan de bel trekken! hoop dat het ukkie gauw zelf komt meis hihi!

10. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ctje war raar zeg! Beweegt de kleine goed? Als je twijfelt gewoon de vk stalken jouw gevoel is wat telt hoor!
    Ik hoop echt dat je snel bevalt. * doet een dansje*

Rompers:: wij hebben beide en heb geen voorkeur eigelijk haha m'n man is ook super handig met de gewone sus daae hoef je je denk ik Geen zorgen om te maken:)

11. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @liga - ja, hij beweegt wel, maar anders dan normaal.. hij is niet meer zo druk. Voel meer 'geschuif' langs mijn buik.. heb dat ook tegen de gyn gezegd, maar dat was normaal.
    Ik hoop dat ie gauw komt! Al heb ik zelf het gevoel dat ie lekker in mama's buik wacht tot ie een handje geholpen wordt. Wel fijn dat ie al een eind in mn bekken ligt en dat ie ook vast zit.. geeft me toch een beetje hoop! ;)
    En als ik me niet beter ga voelen, stalk ik mn vk gewoon tot ze zo moe van me wordt dat ze denkt: pffff we halen hem wel!! ;)

12. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @all - ik heb trouwens best veel last van harde buiken.. Betekent dat dat er iets gebeurt? Of zegt t ook helemaal niks? :(
    In t zkh werd ik niet veel wijzer.. Niets had wat te betekenen: bevalling kan nog weken op zich laten wachten.. Nu weet ik iig dat ze me niet tot na mn uitgerekende datum door laten lopen, maar hoop natuurlijk heel erg dat ie zelf komt!

Net even 4handen op 1 buik teruggekeken. Wat heftig zeg, zo jong en dan zwanger van een tweeling en ook nog eens je huis uitgezet worden ivm huurachterstanden.. Zo sneu! Vond dr wel een tikkie naief, maar ze komt er wel. Vond haar sympathieker dan die meisjes in de vorige afleveringen.

Ik ga toch maar weer even mn bed uit, mn rug doet pijn waardoor ik niet lekker lig. Ik ga maar even bedenken wat ik vanaaf moet eten.. Nergens trek in, ben echt heel de dag misselijk :( baby kom nouuuuuuu hihihi

13. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ctje, volgens mij geeft harde buiken wel aan dat er iets gaande is. Dacht ik hoor!
    Vind nog steeds wel vreemd dat ze niks doen.. Beetje laks eigenlijk. Maargoed weet het ook niet! Omdat je eiwitten wel gestegen zijn..
    Ik duim voor je dat het niet lang meer duurt schat!

14. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik vind t ook erg laks! :( Zeker als ik hier lees in verschillende topics dat er juist snel ingegrepen wordt bij deze klachten.
    Nou, dan maar wat trucjes uitproberen die de bevalling opwekken! Mn man weet er maar 1, maar das ook t enige wat ie wil proberen ;) laat ik daar nou ff totaal niet op zitten te wachten ;)

Hilse, hoevaak heb je al een rondje gemaakt met je kinderwagen door je huis? Hahaha dat deed ik de hele tijd ;) Kreeg je 'm makkelijk ingeklapt? Ff goed oefenen hoor hihi, hier lukte het pas na telefonische begeleiding van mn zus hihi

15. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hahaha Ctje laat me raden :p

Maar zou zeggen als je buikpijn aanhoudt bel je je vk op en zeg je ik hou dit niet meer. Lichamelijk én geestelijk want het breekt je op ! Hihi

Haha nog niet geoefend met inklappen :p
    Wel rondjes gelopen hahaha hij staat nu mooi te pronken in de gang:D
    Poes in de keuken en schuur en Puck in de kamer. Dus staat veilig hihi

16. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Nou Ctje, lekker springen, pittig eten, en toch seksen dan maar ;) Ik doe een bevaldansje voor je hoor! *dans dans dans* :D

17. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hahaha ik ga springen, morgen veeel lopen, pittig eten en ik zal mn man zn zin geven ;) wie weet is t de laatste keer hahaha

Hoe voel jij je, mammietammie? Kwaaltjes? Bijna testen!!

@Liefde - heb jij nou morgen je echo, ja he? Spannend meis!! Hoe laat moet je? Dan houd ik t hier goed in de gaten!

@Veetje - voor jou ook spannend he!! Ik ben zooooooooo benieuwd of er nog een jongen bijkomt of dat jij met de eerste meid gaat komen :) en natuurlijk hoop ik dat alles goed is met jullie kleine!

18. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    @Ctje whaha klussen om een baby om het er in te krijgen. .en klussen om hem er hopelijk uit te krijgen!!! T is wat hihihi

ik moet morgen om 9.40.....ben zenuwachtiggggg!! Maar heb tot nu toe altijd een goed gevoel over gehad dus moet goedkomen!

@veetje...spannend morgen!.hoop dat alles goed is en ik denk dat t weer een jongetje is ;) haha

@mammietammie...morgen jarig!!! 26?? Fijne dag alvast....en hopelijk over n paar dagen een mooi cadeau

19. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Oehwww jaaa morgen ook nog mammietammie jarig!!!

@Liefde - lekker vroeg!! Ik moest met mn eerste echo om 15.00 ofzo.. heel de dag misselijk van de spanning. Uiteindelijk nergens voor nodig! Zo'n prachtig moment om je kleine voor het eerst te zien. Lekker van genieten samen!
    En ja idd, klussen om hem eruit te krijgen hahaha

20. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Liefde, heel veel plezier morgen meis! Lekker je kleine uk zien! :)

@Veetje, Jij ook veel plezier morgen! En ik denk een meisje haha!

@Ctje, ik dans ook mee hoor! haha! Maar wel raar van de gyn! Ik vind het ook erg laks! Ja dan idd maar wat trucs proberen ;)Haha moest wel ff lachen om de opmerking van je man!

Deel Deze Pagina