@liefde - jeeeeeeeej wat super!! Heerlijk he!! @Hilse - hahaha ja die lichtblauw gestreepte.. maar heb het broekje gewoon in t blauw genomen, dus alleen t shirtje is gestreept. Heb jij dat pakje ook? Hahaha wij hebben echt veeeeel hetzelfde @liga - ooh dat is wel handig om te weten! Ha zit hier vlakbij (mn eigen ha hihi) Ik heb weer even flink mn slaap ingehaald. Ga nu maar eens uit bed hihi.
Geweldig liefde! En nu al een hartje is best snel toch? Gefeliciteerd! En jij ook bedankt voor de felicitatie
@liefde, oooh wat cool! Leuk zeg! @ mammietammie, gefeliciteerd met je verjaardag!! Ik reageer vanavond weer meiden.. Ben nu op t werk!
Hoi Dames!! @Mammietammie, gefeliciteerd met je verjaardag!! 26 dat klinkt als een mooie leeftijd . Ik mag nog maar minder dan een jaar genieten van mijn twintigers jaren... @Liefde, fijn dat je echo goed was! Ben benieuwd naar foto's van je mooie spruit! @Ctje, fijn dat je even hebt kunnen bijslapen! Hoop dat het niet al te lang meer voor je duurt.. zal straks ook even *dansen* *dansen* . @20 wkn echo, vanavond heb ik mijn echo pas.. dus nog even geduld. Ik mag om 20.30 .
Zoooo Veetje, zo lang kan ik niet wachten Ben zo benieuwd hihihi. Ik heb even gestofzuigd en lig nu alweer met hoofdpijn op de bank, dus idd bevaldansjes zijn welkom @Liga - Was het bij jou in de eerste dagen druk met kraambezoek? Ik wil t de eerste dagen denk ik een beetje rustig houden.. voor mn man en mij is het natuurlijk allemaal nieuw, wil ook lekker met zn 3tjes aan elkaar kunnen wennen en zelf een beetje aan de kleine wennen. Denk dat ik de eerste dagen alleen onze naaste familie 'laat komen' en de week erop pas andere mensen.. wil echt niet dat onze eerste weken helemaal geregeld worden door bezoek. Hihi dat ik daar nu al mee bezig ben he! En wat Liga zei, wil ik ook: als de kleine slaapt als er bezoek is, heeft t bezoek pech.. dan laat ik 'm lekker slapen. Zijn rust en ritme zijn het belangrijkste @Veetje - veel plezier vanavond meis!!
Ben echt blij met m'n cadeautje van m'n mannetje, mooi horloge gehad Met kerst de witte gehad en nu de zwarte Veetje veel plezier en succes vanavond!
Ben ik weer Het was echt super vanochtend...echt apart! Zag er goed uit voor wat het was Hartje knipperde snel hihi...zo ff fotos scannen! Heb er 4 meegekregen. cadeautjes besteld voor ouders en schoonouders en mn oma....mn man wil zaterdag met zn 6e uiteten en het dan vertellen.... moet nu vk praktijk gaan uitzoeken vanavond maar ff kijken en morgen bellen. @mammietammie wat een mooi cadeau!!! happy birthday 2 you He balen dat je temp zakt.... @veetje...spannend vanavond!!
Wat een leuk idee liefde, met zn zessen uiteten! Zal wel een bijzonder moment worden! Echt fijn dat alles er goed uitzag op de echo! Ik wilde zeggen: nu gaan genieten. Maar dat deed je al he? Babydump belde net: mn laatste bestelling is binnen! Had nog een dekentje besteld voor in het ledikantje. De blauwe van Silly Pooh.. had een super lange levertijd. Even aan mn zus vragen of ze t ophaalt.. zondag gaan mn man en ik daar Ajax-Feyenoord (of Feyenoord-Ajax ) kijken. Dan heb ik alles optijd in huis. Tenzij ik voor zondag beval maar dat zie ik niet gebeuren hihi
@Ctje jaaaaa ik geniet volop!! Eigenlijk vanaf het begin...t voelt gewoon goed!! De kleine had zelfs al uitsteekseltjes van de armpjes en beentjes!! Zo bizar!!! de plannen zijn n beetje gewijzigd haha zaterdag ochtend naar mn ouders om te vertellen, s middags schoonouders en dan mn oma....en dan met zn 7e uiteten om het te vieren! Voelde er niet wat voor om het in n restaurant te vertellen en wie weet reageren ze dan juist ingehouden ofzo.....of denken ze al iets omdat we met zn alle gaan eten dus mn schoonouders denken dat we met zn 4e gaan eten en mn ouders ook hihi.....mn oma vragen we zaterdag mee, die heeft toch niks bijzonders
Jaa, dat is eigenlijk wel slim! Denk dat mijn vader in een restaurant nooit zo emetioneel had gereageerd. En eigenlijk vond ik zijn reactie wel heel erg lief! En daarna lekker eten met zn allen, super leuk! De volgende keer op de echo ziet je kleintje er echt al uit als een baby! Lekker aan het bewegen. Super schattig!
Ja daarom...dat zat ik me ook te bedenken....vind uiteten heel leuk om het te vieren maar dan eerst thuis per gezin vertellen we hebben lieve tutdoekje/knuffeltjes besteld en laten daar op borduren: jullie worden opa en oma! voor mn oma hebben we een mooie zakdoek hihi daar staat op: je wordt overgrootmoeder. Mn oma is echt zon zakdoekenvrouwtje dus vond m erg leuk. kunnen we zaterdag ophalen!! Zal dan n foto plaatsen. hoe voel jij je nu Ctje?
Ooohh wat een leuke dingetjes!! Ben echt beniduwd naar de reacties! Ik had zooooveel plannetjes voor vandaag, maar lig een beetje lusteloos op de bank te wachten tot mn man thuiskomt. Ben echt super moe, terwijl ik weer hartstikke lang geslapen heb. Ga straks nog even lekker in bad, lekker tegen de rugpijn.
Ik kan hier kiezen tussen 2 verloskundigenpraktijken......Maarja, waar let je dan op?? De een heeft een team van 5 en de ander van 2....de sites zien er allebei uitnodigend uit.... Dus ja!! Tips? Oh vervelend he Ctje als je zo moe en lusteloos voelt!! Als ik jou was zou ik zoveel slapen als je kunt nu het nog kan
@Liefde - mijn vk-praktijk heeft ook een team van 5, nadeel vind ik dat ik vaaaaak een andere heb. Had liever 1 of 2 vk's gehad, die volgt dan ook echt je hele zwangerschap. Dus als beide sites er uitnodigend uitzien en ze beide goed bekend staan, zou ik voor die met 2 vk's gaan.. maar mss hebben de andere meiden andere tips? Is ook meer waar je he prettig bij voelt. Vorige keer had ik een super lieve vk, maar die heb ik in al die maanden maar 2 x gehad Zooo eindelijk, mn mannetje is bijna thuis! Morgen is ie gelukkig vrij, vind ik super! Mss wel de laatste vrijdag met zn tweetjes! Krijg heel de dag door super veel appjes of die kleine er al is hihi. Super schattig al die belangstelling, maar soms denk ik: wacht ff rustig af. Als ie geboren is, houd ik t heus niet geheim Al ga ik ook niet meteen bellen hoor.. even lekker bijkomen met zn drietjes!
@Ctje heb het formulier al op internet ingevuld voor verloskundigenpraktijk de 9 maanden zijn 2 verloskundigen! Ze nemen nu binnen 2 werkdagen contact met me op dus ben benieuwd....er staat dat je de eerste echo met 9 weken krijgt...dan mogen we weer over 2 weken haha Ohja, dat snap ik...op een gegeven moment ben je die aandacht vast wel een beetje zat haha Iedereen hoort het van zelf als er wat geboren is toch!! Geniet van elke dag samen, straks ben je met z'n 3tjes!!
@liefde - ik heb even op de site van die vk-praktijk gekeken. Ziet er goed uit! Lijken me aardige vk's! En idd, rond 9 weken weer een echo, leuk!!!
@Ctje, hahaha geweldig! Heb dat broekje ook lichtblauw hahaha @Liefde, super zeg!! Gefeliciteerd!! @Mammietammie, leuk horloge!! @vk's, ik ben in het ziekenhuis dus heb vaak een andere. Opzich vind ik dat daar niet erg want bij de bevalling weet ik ook niet wie ik krijg.. Maar voor een praktijk misschien wel fijn dat er 2 zijn! Hier vanmiddag gehopt! Nog wat leuke dingetjes gekocht. Knuffel met muziekje die wat langer speelt voor in het wiegje. Ga ik nu elke avond even laten horen hihi Nog tshirtje en jasje/vestje van Z8 in lichtblauw mt 56 haha Legging voor mezelf Nu lekker op de bank, baby beweegt weer lekker. Gister niet zoveel gevoeld maar nu des te meer Nora is gebracht, m'n moeder is er nog. Theetje erbij Haha
Wat fijn dat alles goed was Veetje!!! en een jongetje....hahah het wordt erg blauw hier ze zeggen dat veek vrijen rondom je ei zorgt voor n jongetje...weet niet of dat echt is.....maar dan lijkt het er op dat we goed ons best hebben gedaan rondom de eisprong