@Veetje - hihihi wat leuk meis!!! Nog een jongen!!! Maaaar in de eerste plaats: geweldig dat alles goed was! Echt zo leuk, allemaal knulletjes. Alleen Sunshine krijgt een meisje Wat dacht jij nou dat jij zou krijgen, liefde?
Zie je wel Veetje jeeee wat leuk! Hoe vind je het zelf hihi? Ik reageer morgen meer meiden... Slaap lekker
@hilse - echt grappig trouwens, weeeer iets hetzelfde! Vond t ook zo'n schattig pakje. Samen met mn zus uitgezocht Trouwens: mn geboortesticker kwam vandaag binnen, zoooooo gaaaf!! Hij is echt super geworden. Als t straks versierd is hier, plaats ik natuurlijk een foto! Mn zus en mn man gaan t huis en de voortuin versieren. Mn zus had allemaal leuke spulletjes gekocht en mijn nijntje spulletjes hangen we ook op, wordt super mooi! (hoop ik hihi) Sunshine, meis je bent al 13 weken zie ik! Wat geweldig zeg!!! Gaat echt snel. Het geslacht is al te zien hahaha je moet er een stukje voor rijden, maar het is mogelijk nee hoor meis, ik plaag je! Wanneer heb jij je geslachtsbepaling? Ik hoop zo super dat mammietammie en kaatje ook snel volgen. Die kunnen het dan overnemen van brittney en mij Als we allemaal onze kids hebben, blijven we toch wel gezellig kletsen he? En een keertje meeten, hartstikke leuk! Nou meiden, ik ga nog even tv kijken en dan duik (lees:waggel) ik mn bedje in! Heb zin in t weekend, allemaal leuke dingetjes! Of bevallen.. Dat zou nog beter zijn hihi Truste meiden xxx
@Veetje, wauw topper! Een jochie!! Super dat alles goed was meid! Al geshopt? Hihi @Ctje, hihi ja echt grappig dat we zoveel hetzelfde hebben! Goeie smaak heb je hahaha Ik lig nu eindelijk. Op een matras op de grond, zonder bed. Wel knus haha maar zal blij zijn als het nieuwe bed er is. Ben benieuwd hoe ik dadelijk omhoog kom hahah
Hihi Hilse, jij hebt ook een super goede smaak Bah, vannacht heeeel slecht geslapen. Werd opeens heel zenuwachtig dat er over max 2 weken een kindje komt, ons kindje! Ik ben nu dus lekker moe.. Ik ga nu slapen, denk dat ik er voor het eind van de middag niet uit kom gelukkig is mn mannetje thuis om voor me te zorgen!
@Ctje ik denk ook dat we een jongetje krijgen!! ah ja we blijven echt wel gezellig kletsen hoor met zn allen...zou ik super leuk vinden! We hebben zon gezellig clubje Haha snap dat je opeens zenuwachtig wordt doe rustig aan vandaag en we horen het wel weer als je wakker bent!! @all.. bijna weekend meiden morgen gaan wij het vertellen whohoeeeee... zal nog ff kijjen hoe ik ons wondertje hier opt topic krijg ff prutsen met de scanner vanavond. xxx
Goedemorgen meiden! @ctje balen dat je zo slecht weer geslapen hebt mij ga nu maar lekker je slaap inhalen en geniet lekker van de verzorging van je mannetje hihi ja ben alweer 13 weken en weer of nog steeds misselijk hahaha maarja.. ik ga met 16 weken even bellen voor een afspraak voor de geslachtbepaling hihi ook spannend! @veetje echt allemaal jongetjes hier ik krijg denk ik ook een jongetje hoor, was alles goed met de kleine? @liefde hoe voel je je trots zeker hihi! echt goed dat alles goed was had niet anders verwacht ook! @hilse wanneer komt je nieuwe bed, wel moeilijk uit bed komen nu zeker? ik hoop ook dat mammietammie en kaatje ons snel volgen hihi, maar jij en brit zijn de eerste die zullen gaan bevallen.. ik moet aan het werk meiden maar voel me beroerd bah bah het is nu wel meer ochtend en avond misselijkheid en had gisteren volgens mij weer bandenpijn weer die zeurderige ongesteldheids pijn hihih @liga hoe gaat het meis? En met de kleine Lucas?
@Sunshine ik ben vooral misselijj als ik in bed lig!! Vanochtend zat ik met mn man in de auto en moest ik heel erg kokhalzen...toen lachtte hij me gewon uit haha moest er zelf ook wel omlachen...had dat nog niet gehad.... maar voel me zo trots en gelukkig dat ik alle kwaaltjes telkens vergeet Als k iets eet zakt de misselijkheid ook. jij alweer 13w ja...snel he? Herinner je bericht van posi test nog zo goed! jouw kwaaltjes moeten nu wel afnemen...... moet nu echt hard. aant werk. liefs
Oh ja jullie gaan morgen het goede nieuws vertellen super leuk meis! word een geweldige dag voor jullie, wanneer moet je nu weer voor de volgende echo? En blijf je nog onder controle bij de gyn of?
Ik heb me gister aangemeld bij een vk praktijk ze gaan nu contact met me opnemen en dan bij 9weken weer een echo als het goed is!! Dus niet meer bij de gyn...maar dat vind ik wel prima .....kan niet wachten tot september... ben uitgerekend op de verjaardag van mn schoonzus! we gaan zondagochtend naar hun toe...ga roze en blauwe mini cupcakes maken!!!
Liefde qat heerlijk gefeliciteerd!! Geniet er morgen van hè! en ik had ook een kleine vk praktijk heel fijn ze wisten alles van me Veetje Hahaha geweldig weer een jongen !! Ook gefeliciteerd kleine ventjes zijn zo lief! Mammietammie mooi horloge ! Ctje gooi de stofzuiger in de kast en laatm daar dat moet je niet meet doen joh laat t lekker je man dien ofzo t is een hele grote inspanning. Kraambezoek hier de 1e weken bij à niemand gehad iedereen hield rekening met rust na 2weken liep t storm zo druk!! Hebben toen echt wel eens gezegd nee vandaag houden we vrij Hihi
Sunshine jij krijgt echt een meid hoor Liefde wat leuk VAB die cupcakes!! Schoonmoeder m'n man let er nu echt op en ben zo blij dat we t erover gehad hebben
@liga haha dat denk ctje ook al een meid ik weet het niet hoor het maakt me niet uit vind het beide net zoo leuk als het maar gezond is en dat is het hihi ik zou ook de eerste week geen kraambezoek willen hoor mijn vriend wil het zelfs zo helemaal niemand en na twee weken een babyborrel in een tent ofzo hahaha , wat fijn dat het nu wat beter gaat met schoonmoeders en je man er echt op let.. @liefde leuk blauwe en roze cupcakes hihi leuk idee, ik heb ook een kleine vk praktijk van 3 vrouwen en krijg ze idd allemaal een x , toevallig dat je bent uitgerekend op de verjaardag van je schoonzus!
@Liga oh echt fijn dat je man je begrijpt en er op let!! Goed van je dat je de stoute schoenen hebt aangetrokken!!
Speciaal voor Ctje hahah Weet jij al welk pakje je kleine als eerst aan krijgt? Ik kan niet kiezen hihi
Liefde, leuk die cupcakes!! Liga, fijn dat je vriend er ook op let nu! Geeft het rust? Kon jij kiezen welk pakje het eerste pakje werd? Haha