Wij gaan voor eerste kindje in 2012 (DEEL2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sunshine24, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha t eerste pakje hadden we in Duitsland besteld waren er weg van en uiteindelijk was t zo rommelig tijdens de bevalling dat hij iets anders uit de luiertas aan kreeg maar hij was zo mooi dat t niks uitmaakte :)

2. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Veetje wat leuk, nog een jongen! Gefeliciteerd! Blauw topic hier hoor :D Maar ook ik denk idd dat sunshine een meisjesmama wordt!

Meiden check m'n temp!! Kan niet wachten tot ik morgen weer kan tempen, dit wordt weer een dag in spanning terwijl ik me er net bij neer had gelegd dat het weer niet raak zou zijn.... ;)

3. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Ctje, ai jakkie dat je slecht hebt geslapen! Maarre over max 2 weken zal het ook wel iets minder zijn met de slaap!

@Mammietammie, idd mooi horloge! En wat gun ik het jou zeg om deze ronde zwanger te zijn! Erg spannend! Heb net je kaartje gezien, hij is weer met 0,2 gestegen! Oooh ik duim voor je meis!

@Liefde, ooh leuk, leuk! Morgen het goede nieuws vertellen!
    Leuk idee trouwens van die cupcakes!

@Hilse, leuk pakje meis!

@Liga, fijn dat je man er nu op let! Goed dat jullie het erover gehad hebben!

4. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Mammietammie wat spannend.......ik denk en hooooooop heeeeeeeeel hard dat jullie eindelijk beloond worden!!!!
    Als je temp morgen nog hoog is....dag erna een testje wagen!

duimen draaien hier meis!

5. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    #2105 Sunshine24, 18 jan 2013
    Laatst bewerkt: 18 jan 2013
    @mammietammie jij denkt ook al een meisje bij mij haha

stiekem hoop ik ook op een meisje, wij hebben nog geen meisjes mijn zus heeft twee jongens en dan kan ik het naar mijn mama vernoemen als tweede naam hihi maar als het een jongen is ben ik net zo gelukkig, wil toch een tweede kindje dus nog altijd kans hihi :p

wowwwww je temp is mooi omhoog ziet er goed uit, duim duim duim duim duim duim!!!! wanneer ga je testen?

@hilse wat een leuk pakje meis hihi :p

6. Mammietammie

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik hoop het ook meiden! Word best zenuwachtig nu! Weet nog niet of en wanneer ik ga testen eerst even m'n temp afwachten dit weekend!

Deborah en minions, ik zie jullie regelmatig meelezen. Zin om mee te kletsen?

7. Hilse

Hilse Niet meer actief

Spannend mammietammie!! Ik duim!!

Hier huisje weer lekker schoon!
    Vanmiddag met mam het wiegje ophalen, prenatal belde net :)

8. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @mammietammie spanned, ik zie idd ook vaak meerdere meelezen :p hihi je moet maandag ongi worden?

@hilse oh leuk meis ben benieuwd stuur je een foto?

9. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ja komt goed! Hoop dat ik m zelf in elkaar kan zetten haha ben zo benieuwd!!

Wat vinden jullie van een hemeltje?
    Ik vind het wel heel lief maar hoor vaak dingen over dat het gevaarlijk is......:(

10. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    @Hilse k ben verliefd op hemeltjes :) je hebt ook ‘veilige‘ die vast zitten zodat ze er niet aankunnen trekken en in verstikken...die zitten dan aan de zijkant en of onderkant vast.

Vk heeft net gebeld :D 28jan intake en 8feb termijnecho!! ben echt zo benieuwd. telefoongesprek was iig heel fijn, dus ben benieuwd hoe ze zijn.

11. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ff snel een berichtje van mij!

Heb niet alles teruggelezen, ben net wakker hihi. Zo even met mn man de laatste dingen regelen. Hilse, dat is idd het pakje!! Te schattig.. heb m in mn vluchttas zitten in mt 56 en een nijntje pakje in maat 50.. Even afwachten wat het wordt dus.

Op de rest reageer ik later.. blijf nog heeel eventjes lekker op mn bedje! ;) Hoop dat ik vanaaf nog ff kan kijken hier :)

Liefs xxx

12. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Fulltime werkzaam in de techniek
    Noord-Brabant
    Fijn Ctje dat je lekker je rust kan pakken nu!!

Ik heb net Cup Cakes gemaakt :). Die blauw zijn :).

13. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @ liefde goed meid dat is ook al snel hihihihihi!

@ctje rust maar lekker uit vannacht zal je ook wel slecht slapen , je slaapt nu elke nacht eigenlijk slecht en overdag beter hihihihM

@ Veetje leukkkk blauwe cupcakes

@hilse ik vind een hemeltje leuk is toch zelfde als klamboe of???

14. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Fulltime werkzaam in de techniek
    Noord-Brabant
    Dames,

Ik ga nu mijn spulletjes langzaam inpakken voor wintersport, we vertrekken morgen heeeel vroeg.
    Dus denk niet dat ik hier nog veel kan kletsen voor die tijd!!

@Mammietammie, zullen we afspreken dat je zwanger bent als ik terug kom??

@Ctje... jij moet nog even wachten he!! Niet bevallen als ik er niet ben ;).

Andere meiden, succes komende week met alles wat komen gaat en voor jullie het weten ben ik weer terug :D.

15. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Veetje heel veel plezier op wintersport !! Fijne vakantie en doe voorzichtig x

16. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @veetje, fijne wintersport meis! Geniet ervan!

17. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    @veetje fijne vakantie meid!!! Doe voorzichtig :)

18. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Ik wildr zo graag patat eten :D ik kreeg mn zin....en nu lig ik kotsmisselijk op bed :( hihi
    mn hart springt bijna uit mn keel....hopelijk houd ik de pata wel binnen ;) blegh

19. Mammietammie

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Haha Veetje, dat wil ik graag met je afspreken hoor, ik hoop dat ik me aan de afspraak kan houden ben normaal gesproken niet iemand die ze niet nakomt ;) Fijne vakantie meis, geniet ervan en voorzichtig met je buikje :)

Hilse ik vind hemeltjes ook wel heel mooi maar idd wel gevaarlijk. Misschien dat dat wat liefde zei een oplossing is?..

Haha liefde...arme jij... Sterkte

20. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @ liefde Same here meis, k heb ook patatjes op en misselijk nu maar minder als vorige keren.. Hihi had dat heel vaak had k ergens trek in heel veel kon k het niet eten zodra k er aan begin misselijk.. Volgens mij begin ik nu wat aan te komen hmmmm... Iig me buik heb ook heel slecht gegeten deze week... Veel fat food slaap lekker meiden!

Deel Deze Pagina