Wij gaan voor eerste kindje in 2012 (DEEL2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sunshine24, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ja hemeltje is zelfde idee als klamboe.
    Bij prenatal hadden ze maar 1 soort in ecru en wit. Vond beetje saai. Wil denk ik iets in donkerblauw ofzo:)
    Maar even op internet neuzen binnenkort!

Wiegje is binnen hihi. Nog niet in elkaar. Even als ons bed. Vl is thuis maar helemaal kapot dus begint morgen aan het bed haha. Beetje camping gevoel dit :p

Trusten meiden! Xxx

2. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Goedemorgen meiden

@mammietammie hoe is je temp vandaag??? :D

hier een beroerde nacht, mn patat zit me nog steeds dwars hihi.
    om half10 de cadeautjes ophalen in de stad en dan naar mn ouders :D

3. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Goedemorgen! Oooh leuk leuk! Have fun vandaag Liefde!

4. Hilse

Hilse Niet meer actief

Veel plezier liefde!!:D

Hier weer op matras geslapen bleh. Vanavond bed in elkaar zetten gelukkig.
    Lig al tijdje te draaien en moet plassen hahah maar heb geen zin :p Nora slaapt nog (!!!)

5. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Haha liefde dat je daar gelijk aan denkt :) Temp was ietsje lager dan gister maar nog steeds hoog, zeker voor 13 dpo: 37,00'C. Morgen dus 14 dpo en als temp dan nog steeds zo is ga ik testen denk ik :D (Hoewel...zo ff kijken of ik nog tests heb :) ).
    Een hele leuke dag gewenst vandaag meid! Geniet ervan!

6. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hilse gelukkig weer een echt bed met zon buik op de grond Pfoe lijkt me zwaar!

Ctje zo te lezen ben je er echt klaar voor :) ben zo benieuwd wanneer t gaat gebeuren!

@patateters hopelijk hebben jullie nog geslapen leef met jullie mee!

Hilse wij hebben alleen boven de wieg een hemeltje vind het best eng bij een ledikant :)

All: nu lekker op de bank met de kleine man heb voor t eerst een nacht geslapen want manlief heeft de nacht overgenomen:). Zo fijn want altijd als hij t overneemt slaapt hij door t huilen heen haha en ben ik alsnog de gene die t doet.

7. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mammietammie wat spannend ik duim !!

8. Hilse

Hilse Niet meer actief

Mammietammie ik duim mee!

Liga, ja poeh is ook zwaar!!
    Ja idd bij ledikantje lijkt me ook eng!

9. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @ all we mogen over tijn praten hoor!! Het gaat redelijk met ctje ze vond het een er heftige ingreep!

@ liefde heeeel Beel plezier met vertelle meis

@ mammie tammieeee ohhhhh k heb er een goed gevoel bij!!!!!! Testen!!!!!! Hihi

@ all ik ben net wakker zo moe pff daar heb ik nu echt laat van vandaag twee jaar samen met mijn mannetje hihi

Fijne dag meiden!!

10. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @britney en barb ctje is bevallen van tijn gister avond.!

11. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    @Sunshine...thanks voor de info! Had haar prive berichtje gisterochtend wel gehad maar verder niks gehoord. Heb er echt veel aan gedacht gister! En gefeliciteerd met je 2 jaar samen vandaag <3

@Ctje...GEFELICITEERD MEID!!! Nu ben je echt mama van je prachtige zoon! Ik ben zo benieuwd hoe het is gegaan allemaal!!Ik heb veel aan je gedacht gister! Jij hebt het nu lekker achter de rug! Geniet van je ventje en jullie kersverse gezinnetje!

Ik ben jaloers...nu wil ik ook mijn mannetje!!!! haha. Jullie bevaldansje hielp goed dames...kunnen jullie hem ook voor mij doen ;) ? Ik heb het idee dat die kleine van mij gerust tot na de uitgerekende datum blijft zitten!

@liefde...veel plezier met vertellen. Zo bijzonder!

12. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ctje van harte gefeliciteerd met de geboorte van Tijn! Wat een leuke naam! Succes met herstellen en veel geluk met zijn drietjes!

Sunshine gefeliciteerd met jullie 2 jarig samen zijn :)

Brittney jaja nu ben jij aan de beurt! *Dans dans dans* kom maar op kleine man! Heb je nog helemaal geen voortekenen dat hij eraan komt?

13. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Ctje: GEFELICITEERD, eindelijk is jullie lieve stoere mannetje er! Geniet volop, laat je lekker in de watten leggen, dat heb je VERDIEND want het is gewoon heftig zo'n dag maar ook prachtig!

14. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Brittney, voor jou een beval dansje! Ik beviel precies met 39 weken, dat is voor jou overmorgen al! Ik hoop dat hij snel komt.

Echt veel jongetjes hier. Er blijven maar jongetjes bijkomen
    Het klopt gewoon: rond eisprong klussen=jongen.
    (uitzonderingen daar gelaten)

15. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Nog een paar positests en dan zijn we compleet roze toch?? Joepie, we komen steeds dichter bij met z'n allen.

16. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    Nope hier nog niet echt voortekenen. Wel in de avond voor het slapen gaan steeds wat steekjes in mijn rug, maar dat stopt vervolgens weer.
    Er zit niks anders op dan afwachten....eruit moet hij toch binnenkort. Hoop alleen niet dat hij tot 42 weken blijft zitten. Ze voorspelde al 8 pond met 40 weken, met 42 weken is hij helemaal big haha. Hij moet er nog wel door passen ;)

Voor jou wordt het weer spannend komende dagen mammietammie.....*duim duim*

17. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Ctje! Jeeeeej! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Tijn! Heel veel geluk met z'n drietjes!

18. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Dank jullie meiden
    Ze heeft het el zwaar gehad de laatste centimeter of centimeters volgens mij 1 maar goed dat lukte dus niet ze kreeg om acht uur nog een uur om het zelf zover te krijgen maar ging echt niet dus werd een keizersnede om 22,53 u is die geboren! Hoop dat ik het goed verteld! Ze heb nu erg last van der buik en mag maandag naar huis maar ze is heel trots hihi ik doe de foto van Tijn in me album meiden zo schattig

19. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Sunshine, gefeliciteerd met jullie 2-jarige relatie! Vanavond lekker uiteten toch? Lekker! :)

@Brittney, nu jij nog! Maarre dat schiet mooi op ;)

20. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ctje gefeliciteerd met de geboorte van jullie Tijn!
    Heb het hele verslag gehoord van Sunshine hihi
    Geniet ervan meid! En beterschap met je buik! Xxx

Deel Deze Pagina