Wij gaan voor eerste kindje in 2012 (DEEL2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sunshine24, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    He meiden,

@ veetje mooie foto hihi!!!

@ctje leuk vandaag komt de kinderwagen, foto plaatsen he!!

@liefde dank je meis, ja als het goed is zou de kleinste moeten stoppen, oh echt jeetje dat is schrikken haha een drieling als je er twee verwacht, ik wil het absoluut echt niet haha kan dat echt niet aan dan kan je me wegbrengen! Jee dus dan moet je wanneer ongesteld worde, gelukkig meis kunnen jullie weer aan de slag!!

@ all dacht gisteren me eisprong te hebben gehad omdat ik geen eipijn meer had maar voel hem nu weer dus zal nog wel bezig zijn denk ik, vanavond nog maar zeker even klussen hihih, hoop het zo voor deze maand.. ik kan eigenlijk egwoon echt niet meer wachten.. dus vanavond nog maar even aan de klus

oh en meiden heeft iemand van jullie wel eens gelezen over een verstopte eileider?!!! ik lees weer dingen op internet die me gek maken, als je dus niet zwanger word kan het ook zijn dat je eileider verstopt zit maar ik kan geen symptonen vinden behalve dat je dat niet zwanger raakt, ik geloof dat mijn gyn in jan dit gaat bekijken dan of ik een verstopte eileider heb :s hij had het toen vorige x namelijk over kijkoperatie en foto van eileiders, kunnen ze dat niet zien dan op een echo? ahh zit me zelf gek te maken.. hoop niet dat ik dat heb en je moet dan toch iets merken of niet?:S

2. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @ Sunshine - ik zal zeker een foto plaatsen :) Duurt nog wel even.. ik ben nu aan het werk tot 15.00.. mijn man is thuis als de wagen bezorgd wordt. Ik denk alleen dat hij hem nog niet in elkaar gaat zetten, dat zullen we wel samen doen vanavond ofzo :) Als ie staat, maak ik zeker een foto!

Ik heb echt helemaal geen verstand van verstopte eileiders.. Ik zou inderdaad je gyn ernaar laten kijken.. Probeer je niet zo gek te laten maken door verhalen op het internet.. lastig, ik weet het hihi

3. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Liefde fijn hoor, eindelijk weer verder!

Sunshine, nee dat kunnen ze niet op een echo zien, ze doen dag met een hsg. Geloof dat je dan gas of een kleurstof ofzo erin gespoten krijgt en dan kunnen ze het wel zien.
    Ik lees expres niet meer van dat soort dingen want daardoor word ik alleen maar ongerust. Gewoon van uitgaan dat er niks aan de hand is en het wel goed komt.

4. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sunshine ik weet er helaas ook niks over alleen dat ze bij een kennis van ons een hebben doorgespoten maar het hoe en wat ervan weet ik niet.. Probeer je inderdaad niet gek te laten maken. Je bent nu al onder controle bij de gyn het balletje rolt en ze zullen
    Je echt goed helpen:).

Ctje veel plezier met de wagen!
    Mammietammie hoe gaat t nu met jou?

Ik voel me vandaag echt top vergeleken met de laatste tijd. Het lijkt wel of m'n lichaam een restart heeft gekregen. Wel lastig want wil elke keer opspringen om dingen te doen maar m'n buik straft me meteen :p.
    Heb t al eens eerder gezegd maar een vrouwen lichaam kan zo gek zijn!

5. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Hihihi tnx meiden, jullie hebben gelijk, maar ik kom dan weer dingen tegen en haal dan weer dingen inme hoofd hihi maar ik ga er maar gewoon vanuit dat het gewoon goed zit en zoniet dan loop ik idd al bij de gyn ja..

wat fijn liga dat je je zo goed voelt vandaag wel rustig aan doen he, anders word je idd meteen gestraft..!!
    van mij mag het alweer 14 novemner zijn, word zo zenuwachtig deze twee aankomende weken haha :p tips?

6. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sunshine : ben al gestraft zucht:p net weer onderuit gegaan en na wat slaap nu gelukkig alleen maar harde buik en knallende koppijn over valt weer mee :p.
    Tips uhmm:
    Het zijn geen 2 weken maar 12 dagen! En weekenden gaan altijd 2 x zo snel voorbij dus kun je er weer 4 dagen aftrekken. Dan blijven er 8 dagen over dat is iets meer dan een week dus ronden we voor t gemak af naar beneden ;) nog 7 dagen over!
    Gun jezelf 2 flinke shopdagen
    2 massage dagen d

7. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij verzond al sorry :
    2 massage dagen door vriendlief
    2 voor winterse schoonmaakdagen( vliegt de tijd van)
    En 1 dag naar keuze haha en dan is t zover!

8. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Sunshine: kijken of je eileiders doorgankelijk zijn, doen ze via een hsg. Allesbhelave een prettig onderzoek. Dan spuiten ze contrastvloeistof in je baarmoeder om te kijken of de weg naar je eierstokken niet ergens stopt... Is een standaard onderzoek voor je de mmm in rolt of om te kijken of het toch niet nodig is.. Maar laat ons hopen dat je dat niet nodig hebt. Leuk is anders:)

9. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hi girls!
    Zoo, de Joolz staat! Ben er helemaal gelukkig mee ;) Ik zal zsm wat foto's plaatsen. Het in elkaar zetten viel hartstikke mee, we waren zo klaar. Heb de wagen meteen opgemaakt met een blauw lakentje en een blauw nijntje knuffeltje. Ziet er zo schattig uit!!

Sunshine, laten we hopen dat je zo'n onderzoek niet nodig hebt. Goede tips van Liga om je dagen door te komen. ;)
    Nog 1 volle week werken en dan ga ik maar 50% werken. Kan ik bijkomen.

Fijne avond!!

10. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Haha liga k moet altijd zo lachen om jou, wil heel graag shoppen maar geen centjes helaas, goeie wintersxhoonmaak ga k inderdaad Ron! Dank je meid! Rustig aan he!! @ toekan nee ik wil jet ook helemaal niet maar ik Zit Al in de mmm volgens mij we hebbe al onderzoeken gehad @ Ctje leuk meis ben benieuwd, beter hoor St. Je minder gaat werken ook jij rustig aan he! Fijn weekend meiden

11. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden iedereen een leuk weekend gehad?

12. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoi meiden!

Hoe is het met jullie? Liga, houd je het nog een beetje vol?
    Ik heb een leuk weekend gehad. Gisteren de verjaardag van mn schoonvader, was erg leuk! Mn kleine neefje weer gezien en even kunnen oefenen met luiers verschonen hihi.
    Ik vind het wel wat zwaarder worden. Zitten vind ik echt vreselijk. Als ik teveel i. elkaar gezakt zit, krijg ik t een beetje benauwd. Daarnaast zijn mn ribben heel gevoelig.
    Die kleine vermaakt zich prima geloof ik, hij beweegt zo hard, dat je het aan de buitenkant kunt zien hihi.

Deze week laatste week fulltime werken! :)

13. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Fulltime werkzaam in de techniek
    Noord-Brabant
    Dag Dames!!

Hier ook een goed weekend gehad.
    Afgelopen zaterdag mijn verjaardag nog gevierd (was de 27e oktober jarig). Ook mijn ouders en ooms en tantes verteld dat we zwanger zijn :).

Er kwamen echt leuke reacties! En wordt nu door mijn moeder en tante (tweelingzus) echt overspoelt met emails over kinderwagens/babykamers etc.. Pffff.. Maar goed, ze zullen het goed bedoelen ;).

Volgend weekend gaan we het aan mijn schoonouders vertellen :D.

@liga, nog maar een paak weken en dan is het zover!! Ben je al aan het aftellen???

@Ctje, dat is handig, oefenen met je neefje ;). Die van ons is alweer ruim 3 en gelukkig al uit de luiers.. dus dat hoeft niet meer te gebeuren ;).

Hoe is het met de andere meiden???

14. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Liga het gaat voor jou opschieten he!!! Spannend.

Ctje vervelend...fijn dat je straks minder kan werken!!

Veetje, leuk dat jullie t vertel hebben!!heerlijk die reacties of niet?? Waren ze verbaasd???

DE VLAG MAG UIT ;) ben ongesteld geworden...pfff wat kan je daar blij mee zijn, hopelijk de laatste keer dat ik er blij mee ben.
    zaterdagavond wast een beetje, zondagochtend brak

het goed door. ik denk maar dat ik dat dan als cd1 zie...anders begin ik misschien te vroeg met de clomid.
    vanavond afspraak maken voor een echo op cd10,11 of 12. ik vibd t echt zo spannend....

15. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zeker spannend liefde!!

Wat leuk dat je zoveel leuke reacties kreeg, Veetje! Het wordt nu `echt´ he.. :)
    Ik heb net een afspraak gemaakt voor de groeiecho: 26 november.. vind het wel echt heel erg spannend.. hopelijk ligt ie mooi op schema. Wat ik me trouwens afvroeg: is een groeiecho tegenwoordig standaard? Ik las ergens dat dit eerst alleen op medische indicatie gebeurde.

16. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    ctje: ja hoor gek genoeg lijk het of ik me ietsje beter begin te voelen :) ondanks alle harde buiken en voorweeen die laten we even buiten beschouwing:p. Misschien kan ik de laatste weekjes wel goed doorkomen!:D
    Dat benauwde gevoel herken ik wel tot het moment dat de kleine ingedaald is zal dat wel blijven meid, maar het is wel grappig om te zien he die beweging in je buik!:) haha

veetje: wat leuk om het aan iedereen zo langzaamaan te vertellen ! En fijn dat ze zo enthousiast zijn.

liefde: gelukkig gaat het nu allemaal lopen voor je ! Hopelijk heb je snel roze nieuws!

Hier morgen weer een groeiecho en smiddags weer naar de vk. Hoop dat de kleine niet nog meer is achtergebleven, maar heb goede hoop, want die 2 kg die er door het kotsen af was is er alweer volop bij hahahaha.
    M'n buik zit nu heel erg laag ( kleine is al helemaal ingedaald) en dat is best lastig, want m'n joggingbroeken zitten nu zo strak en ik kan ze niet echt onder m'n buik stoppen omdat ik dan net zo goed niks aan kan doen zo laag:p.

17. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Spannend Liga, hoop dat je kleine mooi gegroeid is!

18. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Weten jullie nog dat ik vorige week dat tentamen gemaakt had waarvan ik zoveel vragen vergeten was? Vandaag kreeg ik de uitslag: ik heb 'm gewoon gehaald! :) Had het eerste deel zo goed gedaan, dat ik de punten van de laatste vragen niet meer nodig had! Wat een opluchting zeg! :)

Oooh jeetje Liga.. tot dat ie gaat indalen dus? Wanneer gebeurt dat ongeveer?

Hier nog een foto van mn 27+3 buikie ;)

19. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Mooie buik Ctje en super zeg dat je je tentamen gehaald hebt!! GEFELICITEERD!! Ben je nu helemaal klaar??

20. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Liefde - thanks!! :) Nee helaas nog 2 tentamens en 1 mondeling.. en mn scriptie :( het eind is iig in zicht! :)

Deel Deze Pagina