Wij gaan voor eerste kindje in 2012 (DEEL2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sunshine24, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilse

Hilse Niet meer actief

Eerder lukte foto's op m'n mobiel wel! Heel apart maar goed.

Heb geoefend met de kinderwagen inklappen haha is gelukt :p
    Tas voor de baby ook ingepakt met wat mee moet naar het ziekenhuis:) nu de mijne ng haha.
    Kinderwagen staat nu boven, anders zit Nora er steeds aan en kan er absoluut niet tegen als ie vies wordt! Haha ben echt een zeikerd nu hoor :p
    Herkenbaar voor de zwangeren/mama's onder ons of eh?:p

2. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Hihi ik zou dat ook hebben Hilse!!

Ben net lekker in me eentje naar Rotterdam prenatal gegaan! Drie rompers gekocht en flesje weer van difrax en hydrofiel luiers en een broekje van noppies! Gisteren weer twee pakjes ban me vader gehad en zijn vriendin van feetje en noppies heb nu al wel aardig wat Dongen gehad hihi! Net op bol. Com zag k van jollein hydrofiele luiers in het grijs super leuk maar Is jet wat heb ze net besteld maar kan geen ervaringen er van vinden hihi

Oh en ben vergeten jullie te vertelle dat ok gisteren een drie daagde reis naar Venetië heb gehad van vriendlief hihi eind februari gaan hihi!! Echt super leuk! Hoe doen jullie nou foto's met mobiel plaatsen??

3. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Sunshine, die hydrofielen van jollein zijn super goed! Echt lekker zacht zeker een aanrader:)
    Heb ze ook van goedkope merk baby dump maar die zijn toch wat harder.
    Leuk dingetjes gekocht! Word je toch blij van he :p

En gaaf zeg die reis!! Super leuk! Wil daar ook altijd ng eens naartoe hihi. Maar dat wordt incl baby denk ik haha!

Hier vaatwasser alweer aan, vl is Nora wegbrengen en ik lig even op de bank.
    Vanmiddag druk bezig geweest op de babykamer en verder nog wat in huis. Nog wat naar zolder gesleept haha. Daarna wel harde buik minder fijn :( na douchen ging het wel beter gelukkig.

4. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Sunshine, gaaf zeg die reis naar Venetië! Romantische vriend heb je hoor! :)

5. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @ Hilse oh gelukkig dan stuur ik ze niet terug heb de grijze besteld erg leuk heb me kamertje ook grijs zwart wit en als ik weet wat word met roze en blauw hihihihi!

Ja leuk he vond ook zo gaaf Venetië nog even samen weg voor onze drummel onze rust kwam verstoren zei die hihi

Nu nog trouwen Hahaha!

6. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Wie weet vraagt hij je daar wel sunshine ;) wel heel lief van hem zo'n tripje! Nog ff een ander vraagje, heb je nog steeds zo'n last van pukkels?

Hilse jij bent ook alweer voorbij de 30 wk, wat gaat het toch snel! Na brittney ben jij de volgende!!

7. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Haha heb ook zo vermoeden!! Oh ja hoor op gezicht kin wangen rug onderrug stomste plekke en niets helpt veel foundation haha! Alleen niet meer op borsten , ben benieuwd hoe je temp morge is! Ik duim heel de nacht door!!!

8. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij moet je daar wek vragen dacht er ook gelijk aan wat romantisch!!

9. Hilse

Hilse Niet meer actief

Sunshine komt verloofd terug :p hihihi
    Leuke kleuren voor t kamertje! Beetje zelfde als hier! :)

Mammietammie, wauw nu je dat zo zegt klinkt het wel echt dichtbij hihi!!! Beetje eng hoor :p

10. Hilse

Hilse Niet meer actief

Mammietammie ik duim voor je!

Moet morgen om 09:10 bij de vk zijn. Krijg dan een groei echo hoop zo dat het goed zit!!

11. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @mammietammie - bah wat vervelend! Hopelijk test je alsnog positief!

@Sunshine - leuk zeg, al die spulletjes! En woow wat lief van je vriend! Mijn man en ik zijn ook in Venetie verloofd! Heel romantisch..
    @Liefde - mooie foto's!! Wat een wonder he! :)

Ik hoor straks of ik naar huis mag vandaag. De kleine is super lief. Hij wil alleen soms wel een uur aan mn borst! Op t eerste gezicht lijkt er wel melk uit te komen. Ze houden t in de gaten. Hij slaapt heel de nacht op mn borst, zo lief!!

Ik heb nog veel pijn. Gister voor t eerst uit bed geweest.. jeetje wat een pijn!! Als ik loop, lijk ik wel een dronken gorilla hahaha. Na t douchen (zittend) voelde ik me wel veel beter. Ik vloei niet super veel. Hoop dat ik snel wat makkelijker loop.

Als ik thuis ben, probeer ik ff wat uitgebreider te reageren!

Liefs xxx

12. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Ctje, balen dat je nog zo'n pijn hebt meid :(
    Hopelijk gaat dat gauw een beetje beter!

Dat hij zo lang aan de borst wil kan dat dan zijn omdat er niet genoeg uit komt in een keer?

Ik moest even naar de wc, kijk ik buiten, alles wit! Hihi ik hou van sneeuw :)
    Alleen moet wel weer vroeg weg haha hoop dat de wegen begaanbaar zijn. Vl is daarom gisteravond al naar z'n werk gegaan..

13. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

@ctje ahhh zal nog even wel pijnlijk zijn meis, wel fijn dat de kleine man wel goed wilt drinken maar misschien komt er idd te weinig uit.. ? Hopelijk mag je vandaag lekker naar je eigen bedje toe is toch altijd veel lekkerder toch hihi!

@hilse aaaah ik haat sneeuw vind het mooi maar zoooo lastig bah hihi,:p en tuurlijk zit je groei echo goed!! laat je het weten, jullie kleine man is alweer 30 weken hihi gaat hard nu ook!!!

@ mammietammie en en en hoe is he temp nu?

@liefde ahhh leuke fotos van de kleine spruit hoe is het met je misselijkheid?

14. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Oh en meiden zou ik met 16 wk en 4/5 dagen al een geslachtsbepaling kunnen laten doen? of kan het ook al met stipt 16 wk, ik las dat ze het dan soms niet kunnen zien, wanneer hebben jullie het gedaan rond welke week?

15. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Sunshine, ik heb een geslachtsbepaling gehad met 16wk! Heel duidelijk te zien :)

Groei echo was goed! Meneer zat met hoofdje precies op gemiddelde en buikje en bovenbeentje iets erboven maar nog prima op de curve dus niks om druk over te maken! :)

Rijden vanmorgen was geen pretje. Dik uur over gedaan ipv anders 20min!!! Was dus ook te laat. Maar waren veel te laat dus deed niks gelukkig.
    Maar nu heb ik om 1u weer een afspraak. Wou eerst naar huis maar blijf nu wel wachten. Alleen, dat wel. Saaaaai! Heb tijdschrift gekocht dus hoop dat ik die niet te gauw uit heb haha

16. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Ohhhh dan doe ik het ook met 16 wk en 1 dag ofzo haha :p

goed zo hilse zie je wel dat alles goed zou zijn, alle meiden zijn stil vandaag, liefde ook neit gewend van haar haha!!

nee het autorijden is rot he , hier valt het nog mee bij ons wel veel sneeuw maar voorzichtig rijden hihi :p

ja dan kan je idd beter eventjes wachten maar dat duurt nog 1.5 uur pff waarvoor heb je om 1 uur een afspraak dan?

17. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hilse war fijn dat alles goed gaat!:)

Sunshine hier ook met 16 wkn geslachtsbepaling gelOof ik :)

Kleine man vandaag ingeschreven op school zijn er op tijd bij maar ze kon nog niet zeker zeggen dat hij er ook op komt want als er rondom de school een babyboom geweest is hebben er pech ( wonen net 2 straten naast het postcodegrbied wat voorrang heeft :p

18. Hilse

Hilse Niet meer actief

Sunshine, hihi jaa gewoon lekker doen!:D
    Om 1u afspraak anesthesist. Gaat over inleiden en medicatie enzo.

Misschien straks na die tijd nog even wat spulletjes halen voor in m'n vluchttas hihi. Wil dat wel graag voor elkaar hebben nu.
    Maar even zien hoe ik me straks voel :) hier is ook een Etos dus ga zo wel even kijken haha

Liga, das zeker op tijd! Hier in de provincie hebben we dat niet haha beetje dunner bevolkt :p
    Wat voor soort school is het?

19. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ach Ctje wat rot dat je zoveel pijn hebt, maar ook niet meer dan normaal, is gewoon een hele zware operatie je gehad hebt hoor! Lekker rustig aan en je laten helpen en verwennen! Ik hoop dat jullie vandaag naar huis mogen...

Sunshine in België kan je al vanaf 14 wk ofzo laten doen ;) Hier in NL vanaf 16 maar bij veel (in omg rdam iig) pas nog later, 18 ofzo. Dus zou eerst even natrekken vanaf hoeveel weken ze het bij jou in de buurt überhaupt doen.

Mijn temp was laag en heb al bruinverlies dus ongi gaat vandaag zeker weten doorzetten :( :x

Succes met wachten Hilse. Gelukkig was alles goed! En kijk maar naar Tijn, die groeiechos zeggen ook niet alles.

20. Hilse

Hilse Niet meer actief

Mammietammie, Aah lieverd wat balen!!! Knuffel!
    En idd zegt ook niet alles die groei echo's!
    Waar was Tijn nou op geschat?

Deel Deze Pagina