@ Toekan! Whaaaa jaaaaa! Ik zie een duidelijke streep! Gefeliciteeeeerd! Ik zei het toch! 3x is scheepsrecht! Ooooh meis ik ben zo blij voor je!
@ toekan wooowwwww wat geweldig , regeert pregnyl dan ook op een test????? Het is een duidelijke test hoor!! @liga hoe is het met de kleine man En Brit houd het spannend hier rustig meiden liefs
Ja pregnyl is hcg.... En tot op een bepaald moment zie je dat op een test... Ik weet dat ik de eerste keer op dag 11 een witte test had, maar durf het nu precies nog niet geloven..... Shake shake shake...
Als de testen lichter worden zijn ze van de pregnyl, donkerder niet... En heb dinsdagavond ook een bloedname gepland staan, dan weet ik het zeker!
@Liga - toevallig ervaring met inbakeren? Mijn kleine slaat zichzelf voortdurend wakker. De kraamzorg bakerde hem in met een hydrofielluier. Vond het er zo zielig uitzien dat ie zo vastligt, maar ik moet toegeven dat ie langer en rustiger slaapt als ie ingebakerd ligt.. Vind t lastig..
@Toekan, wauw!!! Mooie testjes! Ben heel benieuwd naar je bloedtest, ziet er goed uit! @Liga, wat fijn zou dat zijn!! Gelukkig gaat het goed! @Ctje, hihi ja lijkt beetje gek he maar schijnt idd erg goed te helpen! Je hebt ook van die puckababy dingen daarvoor geloof ik. Maar die zijn duurder dan een hydrofiel hahaha Brittney houdt het idd spannend! Hopelijk is alles goed!!
@Hilse -,jaa ik wil idd een puckababy kopen.. Maar ik kan me bijna niet voorstellen dat een baby het fijn vindt.. Hihi ziet eruit als een mummie!
Ctje wij bakeren niet in vinden t ook sneu. Hij sloeg zich pok steeds wakker dis wij leggen z'n armen naast z'n lichaam en stoppen de deken heel strak in eroverheen hij kan z'n handjes dan gewoon bewegen onder de deken. De eerste nacht sliep hij gelijk al heerlijk hij wurmt 2 minuutjes en dan geeft hij t op en gaat slapen. En soms horen we m na een half uurtje huilen en dan is altijd een armpjes los maar zodra we m instoppen is ie weer vertrokken. Kleine doet t echt goed drinkt nu al gewone voeding ( wel wat minder en vaker 8x 100 ml maar hij spuugt totaal niet meer.
Ligt t trouwens aan mij of komt er steeds een zwangere bij als er 1 bevalt ? Waar blijft t baby nieuws! Hihi
Jaa grappig he! Aantal zwangeren een beetje gelijk houden Inderdaad.. wij willen babynieuws!! hihi. Hopelijk zijn ze nu heerlijk aan t genieten met zn drietjes! Mijn kraamzorg was net voor het laatst.. dikke tranen, want nu moet ik het alleen doen! Mn mannetje morgen weer werken, dus moet het echt meteen helemaal alleen doen..
Ahhh joh vind je t stiekem ook niet fijn om een echt gezinnetje nu te zijn zonder haar? Ik vond t heerlijk haha lekker veel knuffelen en je eigen ritme volgen.
@Ctje, gaat helemaal goed komen meid! Super mama! Snap dat het even wennen is hoor! @Liga, wat fijn dat hij al weer gewone voeding krijgt! Hoe is de stand nu?
Woooow toekan!! Zou het dan toch, eindelijk?! Spannend meid! Brittney van harte gefeliciteerd met jullie zoon! En wat een originele naam, heel leuk! Liga wat zielig voor je ukkie zeg Ik hoop dat hij snel weer lekker naar huis mag. Blijven jullie nu ook steeds in het ziekenhuis?
Heee wat zie ik? Brittney bevallen? Gefeliciteerd meid? Wie pb't me dé naam even, daar ben ik natuurlijk wel erg benieuwd naar! @Liga - jaa, ergens vind ik t wel fijn om lekker een gezinnetje te zijn.. maar ben nog zoooo onzeker! Maar komt vast goed! Wat super dat t zo goed gaat met jullie ventje!
Wat brittney gefeliciteerd ik sluit me ook bij pb lijst aan Hihi Kleine gaat nog steeds goed drinkt z'n flesjes leeg wil meer ( goed teken) en lacht heel veel!