Wij gaan voor eerste kindje in 2012 (DEEL2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sunshine24, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Weet iemand al iets? Ik weet iig dat het een jongen is ;)

2. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    @Toekan, oooh wauw ik hoop het zo voor je!!! Die testen zijn mooi!! Ik blijf duimen dat je écht zwager bent!!!!!!! Fantastisch nieuws! Dus ik zeg: Gefeliciteerd!

@Liga oh zo fijn dat het goed gaat met de kleine man!

@Brittney...als ik het goed begrijp is jullie kleine er! Gefeliciteerd, hoop dat alles goed is gegaan..... En ik houd me ook aanbevolen voor een PB met de naam :D :D

@Veetje....heb jij me toegevoegd op Facebook?? :D Zag allemaal gemeenschappelijke vrienden van zw op fb, dus denk dat jij het bent hihihi.....

Net m'n beste vriendin vertelt dat we zwanger zijn, haha ze was totaal verrast en vond het zo leuk!!! Haha ze had het nog niet verwacht ;)

3. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @ All, hebben jullie elkaar op FB? Wat leuk!

4. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    @Kaatje, jaaa er zitten er een aantal op fb.....:) Leuk om er een gezicht bij te hebben. Heb je ook fb? In het begin hebben we de namen via pb naar elkaar gestuurd....haha. Ik heb Sunshine, Hilse, Mammietammie....en verder niet volgens mij ;) Ja ik denk dat ik nu ook Veetje heb haha

5. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Ik heb ook fb :)

6. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @ Kaatje stuur je fb maar! Weten jullie inmiddels de naam al? Ik stuur een pb!

@ Brit wat een mooi mannetje meis van harte gefeliciteerd! Hoop dat alles goed is gegaan

@ liga Pff gelukkig bij jullie ook alles goed, wat een knapperd is het toch, hopelijk morgen lekker naar huis jullie

@ ctje ahh meis,toch komt allemaal goed, kun je echt!

@liefde ahh leuk hoor meis leuk he dat vertellen nu gaat iedereen bij mij me buik zien! Sommige zeggen dat ik al,dik ben Pff ben nu 1,8 kilo aangekomen.. In totaal

7. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Fulltime werkzaam in de techniek
    Noord-Brabant
    Hoi Neiden,

Ja Liefde, zag je op FB, tenminste dat dacht ik te zien aan de gemeenschappelijke vrienden ;).

@Kaatje, stuur maar een PB, dan voeg ik je ook toe ;).

@Britney, gefeliciteerd met jullie zoon! Heb je ook een FB verzoekje gestuurd ;).

@liga, fijn dat alles goed is gegaan en dat je mannetje weer goed kan drinken :).

@Ctje, komt allemaal goed meid! Geniet gewoon van je mannetje en vertrouw op je moederinstinct ;).

8. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Brittney - Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Zo te lezen was het een lange bevalling. Ben heel benieuwd naar je verhaal, maar eerst even bijkomen en lekker genieten. Mooie naam trouwens!

Lukt het iemand om een foto van dit mannetje te pb'en of in zn album te zetten? Ben natuurlijk heel nieuwsgierig.

9. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Hebben jullie mijn pb gehad?

Hier weer op het werk waar de kachel het niet doet lekker pff, als het te koud word ga ik naar huis toe.. verder weer misselijk al vanaf opstaan hmmm..

@liga hoe gaat het met Lucas mogen jullie al naar huis?

@all meiden hadden jullie ook dat mensen je buikje begonnen te zien meteen gaan zeuren, oh nu al een buikje bij 14 wk je moet nog zo lang zul je wel dik worden word er gestoord van pfff.... straks ga ik nog op me lijn letten, hallo ik ben zwanger dan hoor je juist dik te worden toch???????? echt iedereeen zit te zeuren pfff krijg er een trauma van..

oh oh oh en heb nog een leuke drie maanden mand van me zus gehad met allemaal koeka spullen, een koeka deken voor in de maxi cosi en een koeka spuug lap en een spenen doek echt super lief, had ze helemaal met hartjes ballonnen gedaan en in een mandje hihi :D heb echt al zooooooooooooooooooooveel gehad haha :p

10. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Ik hou me ook aanbevolen voor een pb met foto...of een foto in.iemand zn prive album ;)

@sunshine, nou zeg...noemen ze je al dik bij 1,8 extra....lekker aardig!!! Boeie die paar extra kilo‘s, een zwangere buik is mooi! :D ik ben nu 2,4 afgevallen pfff

@ctje en...is het nu stiekrm niet heerlijk zonder kraamhulp? ;)

11. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Ja word je toch gek van.. ik viel ook af tot twaalf weken meis.. nou he zeker aardig haha ja of oh je begint al lekker te groeien, iemand zei dat ik een dikke kont heb haha
    weeg 61.8 hallo bemoei je lekker met je zelf

hoe is het met je misselijk heid?

ik zal ff kijken voor brit der foto!

12. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    @Sunshine lees nu je andere berichtje ;) nou super irri juist dat ze dat zeggen tegen.je. zou er chagarijnig van worden!!!! Ik heb nu met 8weken al een buikje....darmenbuikje, maar toch!! Draag nu wat meer wijdere tuniekjes, dan zie je t niet, maar als ik een jurkje of strak shirtje aan doe...

lekker laten kletsen meid!!! Je hebt een lief klein buikje!!

Leuk die mand :D

13. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Ja volgens mij is het bij ook nog meer darmen dan baby haha maar ik had het ook al met 9 weken hoor een darmenbuikje, ja word je echt sago van haha tnx meis en ik ga me buik nu ook niet meer inhouden hahaha

foto staat trouwens in mijn album!!!!!

14. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Pffff echt belachelijk hoor!! Die mensen zijn gewoon jaloers ;)

Gaat redelijk met de misselijkheid!! K krijg er vooral last van als ik s avonds op bed lig. sinds donderdag niet meer overgegeven gelukkig.

@all wat hebben jullie allemaal gedaan bij de intake van de vk?? T gesprek duurt n uur!!! Hihi

15. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Ja dat denk ik ook jarloerse mensen pfff. ben je ook al op het werk hihi?

ja had ik ook rond een uurtje of tien begon het dan weer , zwakte af rond uur of 8 vervelend he maar als je hebt overgegeven zakt het dan wel of ben je het dan nog niet kwijt?

@vk ehm ze vroegen een hoop vragen duurde idd ook een uur bij mij en wegen deed ze en allemaal vragen van je verleden en familie etc etc maar stelde niet heel veel voor en kreeg veel informatie boekjes mee en dergelijk, ze leggen dan ook uit over de prenatale screening, weten jullie al of je dat wilt gaan doen?

16. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    @Sunshine ja niet je buik in houden hoor!! Lekker showen hihi.

ja meestal ben ik de misselijkheid na het overgeven wel kwijt...gelukkig.

Ben ook al op het werk ja!! Pfff geen zin!

@brittney prachtig schattig mannetje en mooie naam!!

17. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou jaaaaa sunshine!! Is vond t super leuk om 'dik' te worden.. lekker showen met die buik hoor!! Gekke mensen!

Ik ga zo ff in je album kijken naar de foto! Super benieuwd!

Hier eerste dagje alleen. Vind t toch wel heel leuk :)

hmm ik weet niet meer wat ik allemaal gelezen heb, dus kan ook moeilijk reageren ;)
    Zat net de foto's van de bevalling te kijken. Kijk er wel positief op terug inmiddels :) Had ik trouwens verteld dat mn man flauwviel tijdens de keizersnee? Mijn held hahahaha
    Vanmorgen was de vk hier om het kraambed af te sluiten. Mn bloeddruk is nog steeds aan de hoge kant, maar gaat wel de goede kant op.
    Zij raadde aan om 'pas' over 3 maanden weer met de pil te beginnen.
    Slik jij inmiddels alweer de pil liga? Of gebruik je iets anders? Niet dat mn hoofd er al naar staat, maar ik wil goed voorbereid zijn. Een tweede is leuk, maar nu nog even niet!

18. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Achhhhh Brittney wat een cutie zeg!! Geniet er maar lekker van!

19. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    @Ctje gelukkig dat je er toch positief op terug kan kijken!!!
    Hihi wat een held je man ;) alhoewel een geboorte of keizersnee mij ook geen pretje lijkt om te zien ;) ben ook niet zo‘n held hahah

20. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Hij had wel kunnen zeggen: ben geen held van mezelf, maar heb een superwoman bij me!! Hihih

Deel Deze Pagina