@Ctje hihi je man! Kan gebeuren idd Intake vk weet ik niks meer van hahaha vergiet hiero! Hebben we elkaar nu allemaal op fb??? Ik nu bij Ikea met m'n moeder. Nieuwe lakens halen voor bed met zo'n zeiltje. Eettafel, stoelen. Lamp. Kledinghangers. Wc borstel. Whahaha
@Ctje helaas is mn intake verplaatst. had m anders idd vandaag, maar heb nu aankomende donderdag om half 11.... @Hilse, shopse! @sunshine, had er overheen gelezen maar wij geen de screening waarschijnlijk wel doen!
@ toekan heb nog aan je gedacht oh wat geweldig meid!!!!!! Van harte gefeliciteerd en hoe nu verder??
Bedankt meiden! Nu is het morgen een bn en daarna moet ik het nog overleggen met de gyn! Het is nog zo onwerkelijk allemaal!
Vind t echt zo super voor je!! Gun het je enorm! Jullie hebben zo lang op dit wonder moeten wachten, maar 2013 wordt jullie jaar!
Toekan meid wat ben ik blij voor je! Echt super! Ctje ik ga weer aan nuvaring maar wacht nog steeds op eerste menstruatie. All sorry reageren is lastig klei e thuis maar wil bijna niet alleen zijn. Hij knuffelt echt en als we weglopen naar de keuken huilt hij heel zielig zacht. Mis m al als ik zelf naar de wc ga. Merk echt dat t me heel zwaar is gevallen m'n arme ventje :s
@Liga, aahw meis! Kan me voorstellen dat het zwaar is geweest voor je. Op zo'n moment zelf moet je sterk zijn en nu het klaar is valt het van je af.. Als je bv geeft mag je toch geen pil slikken? Of..... Ik heb alleen de pil gehad geen ervaring met andere anticonceptie.. Is de nuvaring handig liga?
@Liga - ahh wat zielig! Logisch dat t je zwaar gevallen is: zo'n klein ventje totaal afhankelijk. Knuffel maar lekker. @Hilse - de vk zei gister dat de mini pil naast bv geslikt kan worden. Andere in feite ook. Al zeggen vrouwen wel eens dat ze door de gewone pil minder melk aanmaken, maar was volgens haar niet bewezen. Ze raadde wel aan nog een maand of 3 te wachten vanwege verhoogde kans op trombose omdat je minder mobiel bent.. Zo, ik ga weer slapen
@Ctje, oke op zo'n manier! Dat wordt 3 maand oppassen dan. Als je tenminste alweer zin hebt...... Haha
Goedemorgen meiden @liga hij zal heus nog wel pijn hebben van zijn operatie? Ahh kleine dreumes, lekker kroelen.. valt niet mee kan me goed voorstellen @ctje ik zou niet meer aan de pil willen hierna, wel voor puistjes maar verder niet, voel me veel beter zonder pil, nu slikte ook wel de diane pil dus die best zwaar.. @liefde sorry vergeten te reageren, ja wel slim hoor om het te doen vind ik persoonlijk.. dan zal je donderdag bij de vk wel een afspraak moeten maken ervoor hihi @all hier kachel kapot op het werk pff zit in 14 graden te werken niet echt lekker bah geen zin en moet nog wel eventjes.. morgen naar de gemeente voor erkenning van het vruchtje ..
@Hilse - idd ff oppassen! Hahaha ik ga er vanuit dat het binnen de drie maanden wel weer zal gebeuren Al moet ik er nu nog niet aan denken.. al die hechtingen in mn buik hihi Hier ligt een heel klein mannetje op mn borst te snurken, zo lief! Echt een mega lieve baby! Zou van mij best wat langer door mogen slapen.. slaapt nu 3 uur door en dan wil ie weer eten maar als ie dan gegeten heeft en zn luier is verschoond, dan gaat ie direct weer slapen, super fijn!!
@Ctje, Aah wat lief!!! Hihi. Langer doorslapen komt vanzelf zeggen ze hihi Lijkt me heerlijk, nog eventjes wachten Hahaha ja zal vast binnen die drie maand gebeuren. Snap dat je er nu nog niet aan moet denken! Ctje en liga, hoe zat het met jullie en sex toen je nog zwanger was op t laatst? Haha Vl hier voelt zich af en toe best alleen gelaten hahaha en voor mij is het lichamelijk nu zo inspannend dat ik de laatste keer gewoon even last kreeg van m'n buik (gelukkig gauw over)
@Sunshine, oooh vervelend van die kachel! Zit je dan! Erkenning hihi welke achternaam krijgt de beeb?
@hilse en ctje ja ik vraag me dat ook af hoe jullie dat doen met een dikke buik, ik heb nu al vaak niet echt zin meer door moeiheid hahaha jaa hihi echt rot in de kou pff en zo geen zin misschien wel lekker eerder naar huis en vanmiddag in me eentje gaan zwemmen baantjes trekken voor me rug gezellig alleen zucht beebje krijgt achternaam van vriendlief hihi