Wij gaan voor eerste kindje in 2012 (DEEL2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sunshine24, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Oh nog even doorzetten dus!! Maar mooi weer eentje binnen toch! :D top

2. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie buik!
    Indaling verschilt per persoon soms gebeurt het zelfs pas tijdens de bevalling !

3. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hmm.. hopelijk daalt deze jongen op tijd in ;) We zien het wel :)
    Nog een paar weekies!! Al zenuwachtig?

4. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Ctje, mooie buik zeg!!
    En gefeliciteerd dat je 'm gehaald hebt!

5. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Goedemorgen meiden
    Wow ctje mooi buikje hoor staat je echt prachtig! en gefeliciteerd met het behalen van je tentamen goed gedaan!!

@ liefde jeeeee eindelijk ongesteld dus nu voor het echte werk weer toch?!!Heb je al een afspraak gemaakt voor een echo?

Hier niet echt veel te bekennen, heeeel veel pukkels echt over de top deze maand niet normaal en ongesteldheids gevoel continue in me buik , er is continue wat bezig naar mijn idee, verder heel het weekend hoofdpijn gehad en gisteren wat misselijk , maar goed we moeten nog een weekje geduld hebben..

Verder ben ik nog tante geworden het weekend, hebben jullie wel gezien op me fb denk ik en is er weer iemand die ik ken zwanger arrrghh.. hihi

Veetje hoe voel jij je?
    En liga vandaag de groei echo?!Spannend!

6. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dank jullie, meiden!! :)

@Sunshine - spannend zeg, wanneer mag je testen? Gefeliciteerd met de geboorte van je neefje/nichtje, leuk!! Lastig dat er weeeer iemand zwanger is in je omgeving. Zo confronterend! :( Hopelijk komt bij jou die 2e streep heeeeeeel snel!

7. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @ ctje, ehmmm naar mijn berekening heb ik deze maand of een cyclus van 26 of 27 dagen heel kort dus, en dan is mijn NOD de 14e dan ga ik ook maar gewoon testen haha , mijn kennende houd ik het toch niet langer uit :p , dank je wel, het is een jongen geworden hihi!

ja ik hoop ook zo op de tweede streep ben het wachten zat, en na deze maand nog maar 1 kans om zonder de gyn zwanger te worden, waars in jan clomid of iets anders , maar snap het niet want heb hormonaal etc niet nodig maar omdat het dan niet lukt gaat het natuurlijk clomid geven, maar we wachten nog (on)geduldig af hihi!

8. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sunshine: gefeliciteerd met je neefje ... Wel confronterend al dat zwangere nieuws. Je mag daar best af en toe over mokken hoor! Raar dar je lichaam zo van slag lijkt je zou toch niet gewoon langer aan her ontpillen geweest zijn en dat het nu pas normaal wordt zeg maar ?
    Ik ga echt voor je duimen die posi test moet gewoon komen!

Vanmiddag inderdaad groeiecho :) ben benieuwd vind het best spannend.

9. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Liga veel plezier met de echo!!

Hilse gefeliciteerd met je verjaardag ;) ik heb je ook nog een pb gestuurd voor pendel!“ heeft geen haast :)

Snshine gefeliciteerd met je neefje! Heb de foto gezien :) ja bah..balen ge ak die confrontaties...... nu zijn wij n keer aan de beurt. ik hoop zo voor je dat t nu raak is. spannend nog n weekje wachten....

Mammietammie, hoe gaat ie met jou?

Hier nu weer t echte werk ja...eindelijk!!! hoop zo dat de clomid aanslaat en mn cyclus normaal is. heb gemaild voor n afspraak, hppp vandaag n reactie te krijgen. het wordt 13 14 of 15nov...

komend weekend gaan we met vrienden weg naar duitsland, super leuk...maar k wil niet drinken. helemaal niet omdat we er nu weer echt voorgaan en ik dat weekend ook nog de clomid slik...
    maar k krijg al allemaal appjes over drankspel enz enz... en een smoes voor BOB zit er nu niet bij.

jullie goede tips??? Heb nu helemaal geen zin in t weekendje ;):(

10. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Sorry voor alle typfoutjes......telefoon ;)

11. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Liefde gewoon zeggen dat je aan de antibiotica zit :). Er heerst nu genoeg dus Veins wat hoofdpijn en maak er een holte ontsteking van daar geven ze nog wel eens kuurtjes voor:).

12. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Hihi ik zat net hetzelfde te denken!! Ik begin nu net echt te snotteren hahah

13. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hoi allemaal,

Ctje mooie buik! En fijn dat je dat tentamen hebt gehaald, die kun je in je zak steken! Is het de bedoeling dat je de rest en je scriptie nog voor je bevalling af hebt of pas daarna?

Liefde, joepie! Eindelijk kunnen jullie weer verder :) Ik zou mbt het weekend idd zeggen dat je je niet zo lekker voelt of antibiotica hebt.

Sunshine lekker hè al die pukkels, ik ken het helaas :( grr... Ik zag de foto idd met je neefje, van harte gefeliciteerd! En leuke foto ;)

Liga,spannende dag vandaag. Succes!

Ik ben flink verkouden helaas. Vriendlief had het afgelopen week. Ik hoop niet dat het effect heeft op eitjes en zaadjes. :( Maarja ben allang blij als ik er weer vanaf ben. Heb wel een rare ongi deze keer, meestal is dag 4 de laatste dag en heb ik daarna nergens meer last van. Nu zit ik op dag 7 en heb ik al 3 dagen spotting/bruin met afvegen. Heel vaag, heb ik nog nooit gehad. Maar had geen positest voor ik ongi werd dus zal geen vmk zijn geweest lijkt me. Apart.

Trouwens, een collega van mijn vriend heeft onlangs met 23 wk zwangerschap een miskraam gehad, zo zielig en heftig :( Was wel even schrikken. En in dezelfde week is een kennis bevallen van een gezonde baby. Zo raar kan het leven lopen.

Oh en Hilse, happy birthday!!! :D Fijne dag!
    Veetje jij ook nog gefeliciteerd!

14. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mammietammie wat vreselijk zeg zo ver in de zwangerschap :( gek dat geluk en verdriet elkaar zo afwisselen !

Echo was goed! Kleine man is op de lijn van vorige keer doorgegroeid en niet verder afgezakt! Ben echt blij hij weegt nu zon 2600 gram en ze verwachten dat daar ongeveer 800 gram bij zal komen dus een doorsnee beebje haha.

15. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Wat een goed nieuws liga!!“ fijn.

oh erg mammietammie :( nare berichten..zus van mijn vriendin heeft vorig jaar bij 34weken een miskraam gehad. lijkt me zo erg!!
    Gelukkug komt het weinig voor zo laat in de zwangerschap...

ik duim voor jullie meiden, de meeste zijn alweer ruim over de helft!!!

16. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik weet niet of ik alles onthouden heb, maar hier een poging om te reageren :)

@ Hilse - Gefeliciteerd meid!!! Hopelijk heb je een leuke verjaardag! Ik vind jarig zijn altijd zo leuk, hihi. Mijn verjaardag zal er dit jaar wel anders uitzien.. ben uitgerekend op mn verjaardag, dus drie opties: 1. Ik ben al mama 2. Ik word mama op die dag 3. Ik blijf nog even vrolijk rondhuppelen met mn dikke buikie ;)

@ Liefde - Inderdaad een antibioticakuurtje oid. Ik dronk normaal al niet zoveel, dus bij mij viel het helemaal niet op. 1x op een verjaardag deed ik dubbelfris in mn wijnglas hihi

@ Liga - wat fijn dat je kleintje goed groeit! Mooi dat het een doorsnee kindje wordt. Ik hoop dat die van mij ook niet te groot is.. moet er wel allemaal door passen ;) Te klein is natuurlijk ook niet goed, dus hopelijk ook een gemiddeld mannetje

@ Mammietammie - Het was de bedoeling dat ik mijn scriptie voor mijn bevalling zou schrijven.. Theoretisch gezien kan het nog, maar ik ken mezelf ;) Ik heb tot 1 september 2013 om af te studeren, daarna heb ik officieel vertraging!

Volgens mij heb overal wel op geantwoord ;) Ik moet nog 2 uurtjes werken en dan ga ik gauw richting huis. Mijn man moet een voorlichting geven vanavond aan ouders van de 3e klas, dus ik ben alleen. Kan ik lekker bankhangen!

17. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    ctje wat grappig dat je op je verjaardag uitgerekend bent! ben benieuwd of je dan de kleine al hebt!

Hilse: gefeliciteerd ik lees nu pas dat je jarig bent sorry hahaha

net bij de verloskundige geweest was korte controle want had net echo gehad natuurlijk en voel me voor het eerst deze zwangerschap best ok :) dus het was eens een leuker bezoekje! Volgende keer (over 2 weken) krijgen we een half uur gesprek over het hoe en wat met de bevalling wel fijn want het gaat nu zo snel:).

18. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Fulltime werkzaam in de techniek
    Noord-Brabant
    Hey Dames!!

@Hilse, van harte gefeliciteerd!! Hopelijk heb je een leuke verjaardag!!

@Liga, fijn dat je mannetje goed gegroeid is ten opzichte van de vorige keer!! Nog maar 5 weken, en dan is het zover!!

@Liefde, mooi dat je ongesteld bent, nu op naar de eisprong, hopelijk helpt clomid en is het raak!! En veel plezier het weekend..Smoezen genoeg zie ik al ;)

@Mammietammie, veel beterschap!! Hoop dat je snel weer opgeknapt bent, en dat het inderdaad geen invloed heeft op je cyclus!!

@Ctje, nog gefeliciteerd met het behalen van je tentamen!! Dat is er weer eentje minder! Nu de rest nog!
    En wat grappig dat je op je verjaardag bent uitgerekend! Mijn schoonmoeder is 1 dag na haar verjaardag bevallen van haar dochter.. ook wel grappig. Die zat op haar verjaardag nog rustig een gebakje te eten.. en de volgende dag was ze moeder!

19. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Brittney - ik zie dat je online bent en ons topic gevonden hebt! Hoe is het met jou? Hoe voel je je?

20. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @ liga wat fijn fat alles goed is meid!
    @ Hilse ook hier gefelicteerd hihihihi!
    @ mammietammie erg hè die pukkels Pff en dank je wel, hoop dat je snel op knapt!
    @liefde idd k zeg ook de antibiotica meis

Ik reageer morgen meer meiden!

Oh hier vanmiddag drie felle steken in onderbuik nog nooit gehad moest echt ademhalen spannend en tepels gaan zeer doen....

Deel Deze Pagina