@Hilse & Sunshine - hier gebeurde het gewoon tot aan de bevalling hahaha volgens mij zelfs de dag voor de bevalling nog Beetje creatief zijn. hihi. Nee hoor, op t laatst gebeurde t nog wel, maar niet meer zo vaak als normaal. Ik vond dat geduw op mn buik als ik t zuur had echt vreselijk.. maar soms dacht ik: achh na de bevalling kan t voorlopig niet Volgens mij word ik ziek.. Heel de nacht liggen rillen, toen een kruikje van Tijn in bed gelegd, maar toen kreeg ik t veeeeel te warm, nu weer koud, blegh!
Haha nou manlief moppert nu soms al ik ben vooral s avonds echt kotsmisselijk en moet er dan echt niet aan denken hoor!! Dan kots ik alles onder Maar neem aan dat mn mannetje over een week of 3 wel weer tevreden zal zijn hihi @sunshine, bah 14graden brrrrrrr.... ik ben de laatste tijd al zon koukleum gister ook onze hechte vriendengroep vertelt van de zwangerschap!!! We zien elkaar zovaak dat ze wel wat door gingen krijgen..... dus makkelijker dat ze het weten!! Niemand heeft kinderen....niemand getrouwd....2stellen wonen samen en de rest vd jongens vrijgezel haha. maar ze vonden het allemaal zo leuk!! Een jongen zegt echt aaaaaltijd wat ie denkt...en die zei: oh ik dacht al ze is vast zwanger want ze krijgt echt grote tieten.....whaha wat een kerel!! Niemand zou ooit zoiets zeggen maar hij is zo eerlijk. we wilde eigenlijk wachten met 10weken als we de echo hebben gehad, maar bijna iedereen weet het al. nu je er over kan praten wordt het nóg echter
Ctje let even op dat je geen koorts krijgt he meid! Sex: hier ook gewoon lang doorgegaan en precies met 6 wkn na bevalling weer voor t eerst en vond t vreselijk dag we die 6 wkn niet mochten eerlijk gezegd haha. Was wel doodeng natuurlijk maar gewoon rustig aan begonnen en na een paar x ging t steeds beter ( wat een verhaal Hahaha) Kleine is om t uur/half uur gaan huilen nog steeds erg zielig. En zodra hij me ziet lacht hij smelt! Kapot dus maar maakt niet uit
@ ctje liefde, hihi nou ik ook hoor liefde moet er vaak niet aan denken maar vriendlief ook moe gelukkig vaak maar voor ik zwanger was was het echt wel meeer hahaha stom he eigenlijk.. ik heb er ook niet zo zin in maar als eenmaal dan is gaat wel haha jullie hebben groot gelijk meid hihi, bijna 9 weken ben je alweer komt echt goed! lekker vertellen en dan na de twaalf weken het van de daken schreeuwen hahaha nou dat zie echt weer een vrijgezelle man hahaha die van mij groeien ook de pan uit hoor haha @ctje jaa let op dat je geen koorts krijg en neem anders wat in? of een bruistablet of iets met vitamines ahhhh ben je alleen met de kleine? @liga ahhhhhh wat een droppie hihi doe jij ook rustig aan meid
Kan t kwaad als ik koorts krijg? Wat dan? Ik zal zo ff temperaturen.. @Liefde - je hebt gelijk, lekker vertellen! Heeeerlijk als je erover kunt praten! @Sunshine - jaaa mn aapie en ik zijn samen. Heerlijk moeder-zoon dag Het is zo'n heerlijk ventje! @Liga - ademde jouw mannetje in de eerste weken ook zo raar? Tijn ademt het ene moment heel zwaar, daarna lijkt t meer op hijgen (klinkt ie als een hondje) en vervolgens ademt ie weer normaal.. de kraamzorg zei dat t normaal is, maar ik vind t maar raar
@Ctje&Liga, sexbeesten hahaahah ik heb helemaal niet zoveel zin. al moet ik zeggen de laatste weken wat meer hahaha @Ctje, niet ziek worden! @Liefde, wat leuk dat jullie het hebben verteld! En die reactie ook! hahaha @Liga, aah wat sneu! Lekker knuffelen!!
Hee meiden, Ik heb getemperatuurd en ik heb koorts. Weet alleen niet zo goed wat ik nu moet doen en wie ik moet bellen. De vk en de ha zijn beide maar tot 13.00 telefonisch bereikbaar en om nou een spoednummer te bellen.. Hopelijk steek ik mn kleine niet aan
Ik heb nog een vk kunnen bereiken. Word zo teruggebeld. Hopelijk is t niks. Heb maar even 2 paracetamol ingenomen.. hopelijk zakt t..
@ctje ja wat Hilse zegt meis bellen idd kan ontsteking zijn! Het zekere voor het onzekere nemen!! En neem iets in!
Ctje idd kan op onsteking duiden. Er heerst veel maar je wil echt niet te lang met een ontsteking doorlopen kan best gevaarlijk zijn. Ik vond t onregelmatige ademhalen ook eng maar hoort echt bij baby's hij heeft t nog een beetje. Ik stond echt wel eens boven z'n hoofd te luisteren of t goed ging haha Kleintje is ietsje rustiger nu kan af en toe even in d'r box haha scheelt echt!
Vk wilde dat ik naar het zkh kwam om me even na te kijken. De buurvrouw past op Tijn en mijn man is naar huis gekomen dus we zijn nu onderweg.
Gelukkig zagen de controles er goed uit (geen ontsteking aan mijn wond en ook niet aan mijn borst) Waarschijnlijk griep.. Had die kleine voor de zekerheid ook maar ff getemperatuurd, maar die heeft geen koorts gelukkig Ik ga maar met een kopje thee mn bedje in.
Dank jullie meiden! Ben ook blij dat t niks ergs is, griepje is vervelend, maar daar kom ik wel weer overheen