Wij gaan voor eerste kindje in 2012 (DEEL2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sunshine24, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Sunshine, ja ik zeg ook 100% een jongen hoor!
    Lijkt zoveel op mijn echo van toen! hihi en duidelijk een piemie :p

2. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja he, lijkt ook op Tijn zn echo hihi duidelijk een jochie ;)
    Vandaag is ie gelukkig wat beter te handelen dan gister.. hij heeft vanmorgen van 9.30-12.00 in zn eigen bed geslapen (in de Puckababy) en nu ligt ie weer al een half uur.. ik had 'm nu niet in zn pb gelegd, maar ik zag meteen die armpjes zwaaien en hij werd echt gelijk onrustig, dus toch in die pb gelegd en binnen een minuut sliep hij.. Mama even tijd voor zichzelf!
    Op vrijdag is mn man altijd vrij, dus heerlijk tijd samen als Tijn slaapt. Ben ik ook wel aan toe.
    Had vandaag heel graag gaan wandelen met mn mini en mn grote man, maar jeeeeetje wat een weer :(

3. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Sunshine: proficiat met jullie zoon!!

Ctje: gelukkige verjaardag nog!!!

Barb, bedankt! Al ben ik wel heel o,zeker of het wel goed zit..... Maar zal wel normaal zijn zeker?

4. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    @ toekan: Ik was ook heel onzeker, ik durfde juist geen testen meer te doen omdat ik bang was dat ze negatief zouden zijn. Zelfs bij die test van MvM was ik nerveus!

@All: het werken ging goed. Dinsdag (2e dag) was ik 's avonds ineens vet moe en woe (3e en laatste dag) had ik eind vd dag koppijn. Ik werk op peutergroep, je bent zo druk bezig met die kids. Ben blij dat ik van 4 naar 3 dagen ben gegaan! Nu 4 dagen weekend :) Met ons mannetje gaat het goed al is hij wel een aandachtstrekker. Wil veel opgepakt worden, we kunnen er niet altijd aan toe geven want daar helpen we hem straks niet mee en zo werkt het ook niet op de creche voor hem. Verder genieten we ontzettend van zijn geklets en glimlachen! Het is zo bijzonder!
    Nu is hij voor de 3e keer logeren en wij gaan uiteten. Volgende week horen we of mijn vriend EINDELIJK een baan heeft! pfff.

5. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toekan ik was ook heel onzeker heb zoveel pretechos laten maken tussendoor .. En in t begin al m'n testen opgemaakt haha

All nou m'n eerste menstr is begonnen gelijk maar nuvaring erbij gepakt dis als t goed is zet t bloeden dan niet door. Wat is dat gek zeg na 11 maanden ineens ongesteld. Ik had t moeten zien aankomen toen ik om half 11 een bak bami met saté zet weg te werken :p

6. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Ctje nog gefeliciteerd en prachtige cadeaus!

Sunshine...huh...een jongen?.haha...van harte meid...het wordt wel heeeeeeeel blauw hier he :D ben zo benieuwd, maar denm dat t hier ook blauw zal zijn

uuuhhh de rest vergeten sorry meiden....
    gister en vandaag weer aardig beroerf...wil niet klagen hoor! Neem aaaaaalles voor lief

heb al 2 dagen zo‘n pijn in één bil...whaha net spierpijn en steken...las er op internet heel veel over maar dan ivm bekken en zwangerschap...
    met 9 weken krijg ik toch niet al last van mn bekken????!
    Blijf maar volhouden dat t komt door een dag op nieuwe hoge hakken lopen ;)

7. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Liefde dat kn al hoor met 9 weken..
    Tip slaap met een kussen tussen he knieën en stap met twee benen tegelijk uit auto of bed zit niet met benen over elkaar en probeer niet teveel met je heupen te wiegen tijdens lopen:).

8. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @toekan - het werd al gezegd: die onzekerheid is echt heel normaal. Ik heb hier iets van 15 testjes liggen.. allemaal gedaan toen ik net zwanger was.. En dan heel panisch de streepjes vergelijken hihi

@Liefde - jeetje wat rot dat je nu al last krijgt van je bekken. Inderdaad: slaap met een kussen tussen je knieeen, dat deed ik ook :)

@Sunshine - al aan het idee gewend? Wat vindt je vriend er eigenlijk van?

Hier even advies nodig: ik had een newbornshoot gepland voor morgen. Maar ik twijfel of ik het moet doen. Tijn heeft een duidelijk eigen willetje en zie het gebeuren dat ie de hele shoot lang huilt. Dat vind ik zielig: zo'n kleintje heldmaal in paniek.. ik vraag me af of ik dan niet teveel mn eigen plezier voorop zet. Natuurlijk wil ik mooie en schattige foto's, maar niet ten koste van Tijntje..
    Ik ben nog helemaal niet met hem weggeweest, dus zo'n eerste keer is sowieso spannebd! We hadden al willen wandelen, maar in dit weer is dat nikd..

Ga binnenkort met hem op mijn werk langs. Ben benieuwd hoe dat gaat. En binnenkort op kraanbezoek bij een vriendin die wordt aankomende week ingeleid. Wordt super spannend, want ook bij haar lijken haar bekken te smal voor het hoofdje. Dat zou best eens zo'n bevalling als bij mij kunnen worden. Dat vindt ze best spannend, want ze weet hoe zwaar ik t vond.. ze werd op de hoogte gehouden via de app ;) Net als Sunshine, hihi die gaf ik ook elke cm door hahaha. Tja je moet wat ;)

9. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Ctje je kan het proberen..... Misschien vindt hij het net geweldig:)!

Liga: joepie voor de eerste ongi en die sate had misschien inderdaad een teken kunnen zijn!!
    Kan me wel inbeelden dat het raar is plots weer ongesteld te zijn, net zoals ik het nu raar vind het biet te worden:p

Liefde, ik denk bij jou ook een zoon;) bij mezelf eerder een dochter:) al is de kans op een zoon bij iui wel groter....;)

Hier ook al megaveel testen gedaan hoor ( staan in album) :p. Alle testen die ik nu had liggen zijn op, behalve de digitale..... Die is voor morgen!:D

10. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Ooh en wij willen trouwens niet weten wat het wordt!!! Dus als we het zelf kunnen volhouden, weten we pas binnen een maand of 8 of ik de jongensclub vervoeg of niet ;)

11. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toekan nou dan houden we t bij jou op een meid Hahaha.

Ctje als je denkt dat t teveel is zou ik t niet doen maar dat weet alleen jij denk ik.. Onze kleine ging met 2 weken mee naar concert in de kerk en sliep er dwars doorheen Hahaha dis als ik daaraan denk zeg ik doe maar. Maarja elk kind is anders.. De onze raakt overprikkeld als teveel mensen m vasthouden ..

12. Hilse

Hilse Niet meer actief

@toekan, hihi spannend dan!!
    Zetten we jou idd op roze eerst :p heb ik trouwens wel het gevoel!

13. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oei na een zeer zeer korte nacht mezelf misschien iets teveel verwend met shoppen en de kapper Hahaha maar wat was dat leuk zeg Hihi

Hoe gaat t met de misselijke dames?

14. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Liga - ooooh heerlijk!! Was de kleine thuis bij papa? Komt je kleintje 's nachts vaak of slaapt ie lekker door? Kan stiekem niet wachten tot Tijn door gaat slapen.. Die voedingen 's nachts vind ik wel erg vermoeiend..

Ik denk dat we t morgen gewoon gaan proberen met die shoot.. anders wordt de drempel om de deur uit te gaan en iets te ondernemen steeds hoger.
    Als het niet gaat, stoppen we ermee en gaan we lekker naar huis!

Vandaag druk gehad met kraambezoek, maar het was zooooo gezellig! Eerst mn leidinggevende met zijn vrouw (mijn leidinggevende is ook een goede vriend van mijn man, dus hij kwam vorige week al een keer namens mijn werk en nu als vrienden) En daarna kwam een vriendin van me, super leuk. Ze had zulke toffe kleertjes gekocht!

Mn mannetje doet t vandaag super goed. Heeft veel geslapen in zn wiegje en in zn puckababy, ben een trotse mama. Vanmiddag had ie last van krampjes, toen hebben we heerlijk geknuffeld samen!

15. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Hier net zooo mottig geworden van de geur van het afwaswater :p dat belooft als je symptomen eigenlijk pas goed beginnen op 6 weken....

16. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Liga he geweldig toch!! Lekker naar de kapper en wat shoppen! Mmmmm doet me er aan denken dat ik ook eens naar de kapper moet;)

Liga: fijn dat je mannetje het zo goed doet! En die shoot, hij zal inderdaad wel snel aangeven of hij het fijn vindt of niet!!

Hilse, ja ik denk ook een meid.... Manlief een jongen:p

17. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden!
    @toekan - die kwaaltjes zijn wel een soort bevestiging dat er wat moois in je groeit :) hoop alleen dat je niet teveel last krijgt!

We hebben toch besloten die shoot niet te doen. Mn mamagevoel zegt dat t nog teveel voor hem is nu.. hij heeft ook nog steeds last van zn buikje en daardoir huilt ie al wat meer.. als we hem dan aan- en uit moeten kleden, leuke pakjes aan moeten doen, op verschillende manieren neer moeten leggen.. hmm ik denk dat ie dat niet echt waardeert ;) Ik hoop nu op een klein beetje zon vanmiddag, dan kunnen we een stukje lopen :)

18. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen

Nog steeds een jongens clubje hier hihi

Hebben jullie nog wat van Brittney gehoord?

19. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee, nog niks van Brittney gehoord :( Hoop dat alles goed gaat!

Hoe is het met jou, Yasmin? En met je kleine? Zie ik het goed? Gaan jullie weer voor een kleine? Wat leuk en spannend zeg!!

20. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Ja hoop ook dat alles met Brittney goed gaat!

@Ctje, dan is het een goede keuze toch om de fotoshoot niet te doen! Over een aantal weken als Tijn iets groter is kan je toch altijd nog een fotoshoot gaan doen! :)

Deel Deze Pagina