@ all ja ik ga straks om 12 uur de vk bellen kan dan pas bellen, dan hebben ze spreekuur heb ook harde buiken, kreeg net een kramp en liet me collega voelen toen was die hard en zodra kramp weg was ontspande die weer dus ze zei ook bel maar gewoon ff voor de zekerheid kan zijn dat je teveel doet? Ja nu maak ik me nog meer zorgen door me collega's.. denk gewoon dat het mijn baarmoeder is maar als ik naar de vk zou moeten komen gaat ze dan naar het hartje luisteren?
@Ctje, uitgerekende datum is 30 maart Wat sneu zeg van die krampjes @Liga, mag het met 36 week al? Hihi Aah hij had door dat er onweer aan kwam hihi, lekker bij mama liggen! Hier ook onweer, hondje maakte me wakker haha sliep er zo doorheen @Yasmin, jaa ik geniet ook elke dag hoor! Lekkere trappelende baby @Sunshine, hmm ja gewoon even bellen idd meid! Kan zijn dat je teveel doet daar krijg je idd harde buiken van. En sowieso als je het niet vertrouwd altijd bellen! Ik had het gevoel hem de laatste dagen minder te voelen. Hij was altijd erg druk en harde bewegingen ook maar nu zachter en minder. Reden voor de vk om echo te maken. Zeker in combinatie met mn duizeligheid hoofdpijn sterretjes zien.. Bloeddruk is nog steeds wel goed dus geen zwschapsvergiftiging.. Vruchtwater en doorbloeding navelstreng was ok. Daarna ctg en was ook goed gelukkig. Tijdens de ctg werd ie opeens weer heel druk!! Alsof hij het door had haha
@Sunshine - gewoon bellen meis! Zal vast niks zijn, maar ter geruststelling kun je altijd even bellen. Er gebeurt nu zoveel in je buik, daar kun je last van hebben. @Liga - heerlijk he, die kleine even bij je. @Yasmin - ik geef idd bv. Kleine slaapt 's nachts alleen nog maar op mn borst. Hoop dat we het snel voor elkaar krijgen om hem 's nachts in zn wiegje te laten slapen. Ik ben weer lekker uitgerust, heerlijk met mn uk tot half 10 geslapen, toen gedoucht en nu voel ik me weer top Kleine slaapt nog, dus even tijd voor mezelf. Mn vriendin ligt nu te bevallen!! Zo spannend, beleef t weer helemaal opnieuw hihi.
@hilse gelukkig meis dat idd alles goed was en gelukkig deden ze je ook serieus nemen en meteen een echo! @ctje ja ga ik gewoon doen het is nu wel minder maar wil even weten wat zij er van zegt.. lekker zeg dat jij aan het uitslapen bent! en spannend van je vriendin ze wist nog niet wat het werd toch hihi, een klein vriendje of vriendinnetje voor tijn!!!
@Sunshine - idd, ze weet nog niet wat t wordt. Ik denk een jongen Ze heeft al een dochtertje van 4, echt een heeeerlijk kind Laat even weten wat de vk zei!
Meiden ik heb gebeld moet om 10 over 1 even langskomen, leek niet op banden pijn zei ze want dat zijn meer steekjes aan een kant maar dat had ik gisteren middag wel toen ik op het werk zat.. toen ik zei dat me rug weeig voelde zei ze kom maar gewoon langs ga ik even kijken voelen, hoop ook dat ze hartje gaat luisteren hihi
@Sunshine - fijn dat je langs mag komen, kunnen ze je toch even geruststellen Ik hoop ook voor je dat ze naar het hartje gaan luisteren. Nog geen doppler?
Ik ga zo ng even wat spulletjes halen voor in de vluchttas Badjas, nachthemd, extra onderbroeken haha Hoop dat het weer gunstig gestemd is want heg hagelt hier nu behoorlijk! Brr!
Hahaha ik dacht vanmorgen opeens: ohja, labello moet ook nog in mn vluchttas hahaha.. ik ben al lang gevlucht en alweer thuis Mn badjas ligt trouwens nog in het zkh Mn man zn nichtje werkt er en zij zou hem langs komen brengen. Wij hebben nu pas de babyfoon in gebruik. Wel fijn dat ik niet meer om de 5 min hoef te kijken, nu zie ik hem gewoon liggen
Meiden ben geweest waars een blaas ontsteking of me darmen denk zelf me darmen ze voelde allrmaal harde darm. En kan idd slecht na wc sinds ik zwanger ben. Na drie Belle voor uitslag urine en hartje gehoord was prima hihi ze was ook heel lief als k me druk maakte moest ik meteen Belle maar zijn me darmen denk ik en wat uitrekken van baarmoeder dus ben gerust gesteld nu even huisje aan kant maken en dan even rustten
@Sunshine, fijn dat je goed nieuws hebt gehad!! Ik kan me voorstellen dat het allemaal spannend is als je dingen voelt waarvan je niet weet of het goed is.. Ik heb hier zelf de laatste tijd ook wel "last" van. Vooral tijdens wandelen/lopen merk ik dat mijn onderbuik gespannen aanvoelt, soms zelfs hard. Kan zijn dat het een harde buik is, bij rust trekt het weer weg. Maar als ik volgende week naar de vk ga, toch maar even vragen .
Fijn dat ze je gerust gesteld heeft! Pruimen eten sunshine! Is goed voor de stoelgang.. Of activia.. Veel water drinken.. Tja en ik heb van die zakjes met extra vezels.. Heb zelf nl last van een moeilijke stoelgang..
@ Kaatje dank je meisje Ben er ook bekend mee helaas kiwi helpt ook hihi komt goed anders moet ik ook aam de zakjes.. @ Veetje ja precies hoe insmeet met jou verder? Ja gewoon alles aangeven hoor beter tien x teveel dan een x te weinig hoe was je vakantie?
Met mij is het prima hoor . Zwangerschap verloopt nog steeds "van een leien dakje".. haha.. zoals manlief dat zegt Soms dus wel wat onzeker, maar dat is meer omdat ik gewoon niet weet wat er wel en niet bijhoort . Ik voel het mannetje wel steeds meer en steeds beter.. maar wacht nog steeds op een goede "trap".. haha, maar dat zal wel pas rond de 30 weken komen denk ik . Verder ben ik druk bezig wat dingetjes te haken en ideeën op aan het doen voor de babykamer . Denk dat ik er allemaal dieren aan de muur wil hangen, maar dan in het blauw. Dus een blauwe giraffe, aap of olifant oid.. haha. Maar eerst moet het kamertje gestucd worden, moet nog steeds de stucadoor bellen...
@Sunshine, wat fijn dat het goed was! En dat je gewoon weer mag bellen. Ook al wist je dat al wel maar toch fijn dat ze het zeggen he hihi @Ctje, hahaha gekkie @Veetje, leuk dat je hem al lekker voelt! Hardere trappen komen halverwege de 20weken ook al wel hoor misschien Gaat nu wel echt flink tekeer hier haha!
Om jullie een idee te geven van de babykamer, we denken er aan om deze giraffe van hout te maken om op de muur te plakken/hangen.